Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dikke knuffel voor jou Suus! Jeetje wat een vervelend bericht. Dat is zeker niet waar je op hoopt.
    Dat je geen kwaaltjes meer hebt is ook niet zo gek. Je lichaam en je emoties zijn nu even helemaal de weg kwijt. Maar waarom moet je nog 2 weken wachten? Kunnen ze volgende week niet al meer zien?
    Nogmaals een hele dikke knuffel!

2. Suus84

Suus84 Niet meer actief

De vk wil meer zekerheid hebben. Met 2 weken is de kans veel groter dat ze wat zien. Als ik volgende week zou komen, dan was de kans klein dat ze duidelijke veranderingen konden zien. Ik weet alleen niet hoe ik die 2 weken door moet komen. :(

3. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik snap het. Het zal erg moeilijk zijn voor je. Probeer zoveel mogelijk dingen af te spreken met mensen. Afleiding krijgen. Als je gaat zitten piekeren schiet je er ook niets mee op. Ik hoop en duim voor een goede uitslag de 18e. Pb staat open. X

4. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Dank je Roderoosjes. Denk dat afleiding wel handig is.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @SUUS wat erggggggg !! dikke knuf meid!
    maaaaaaaaaaaar er is nog niks besloten... kijk bij bambi... precies hetzelfde verhaal... ze was gewoon te vroeg! jij misschien ook dat krijg je met zon onregelmatige cyclus dan is er nog niets te zien!! dus dan is er ook nog geen hartslag hoorbaar! meid... ik heb er de volste vertrouwen in dat jij zwanger bent... maar snap je angst de komende 2 weken!! dikke knuffel!

@RR goed nieuws meid morgen dusd weer FM? spannendddddd!! super goed nieuws hoor!!! :D ben erg benieuwd!!

6. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

He Suus, wat een rotnieuws. :( Kop op meid, zoek afleiding en geef de hoop nog niet helemaal op!
    RR, spannend, ik zal voor je duimen! Voor jou ook Bbibi!
    Met mijn katje is het goed :D als je niet wist dat hij een levensgevaarlijke operatie ondergaan heeft, zou je niets merken. Hij is weer levendig vrolijk en gezellig! Maar er zit een flinke jaap in zn buik hoor, hij moet nog wel goed herstellen. En hopen dat het nu niet meer gebeurt!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ahhh wat sneu nadientje!! Maar wel goed dat het nu beter gaat met je katje!!! Hopelijk gebeurd het nu niet meer!!!! Wat betreft jouw darmen hoe gaat het daarmee? Ben je klaar met onderzoeken? :)

8. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Suus, brrrrr krijg het er helemaal koud van! Ik heb geen idee hoe je die 2 weken door moet gaan komen, ik denk inderdaad veel afleiding zoeken/inplannen. Probeer zoveel mogelijk stress te vermijden (zal wel een onmogelijke opgave zijn), want dat kan ook een mk triggeren. Ik hoop dat je ei laat genesteld is en je nog te kort zwanger bent! Geen bloed is hoopvol... probeer dat niet te vergeten. Heel veel sterkte meid!

9. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Dank jullie voor alle steun. Het zal echt moeilijk worden de komende 2 weken. De vk denkt ook dat het veels te pril is. Het is ook moeilijk rekenen zegt ze als je zo onregelmatig ben. Me man had toch het foto'tje meegepakt bij de vk, terwijl ik dit niet wilde. Ik heb hem hierbij gezet. Ik hoop dat hij een beetje goed te zien is.

Bijgevoegde bestanden:

10. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Even een update.. een half uur na mn berichtje zagen we dat de wond open was en er kwam een verschrikkelijke lucht uit. Naar de nachtarts geweest, geopereerd, maar doordat er lucht in zn borstkas is ontstaan, werd het erg kritiek en de dokter moest de operatie stoppen. Er zit nu dus nog iets ontstoken in zn buik, maar op zich zou dat nog weg kunnen gaan door de antibiotica. De dokter maakt zich meer zorgen om de mogelijk dode weefsels die hij niet meer op tijd weg kon halen, hij kon niet goed zien of dat allemaal weg was, en de lucht in zn borstholte.
    Hij ligt nu bij onze eigen arts en die durft er niets van te zeggen... Ben zo bezorgd, ik kon er vanochtend niet van werken. Zo ziek ben ik ervan. Ik hoop zó dat hij nog krachtig genoeg is om het te doorstaan!!

11. Suus84

Suus84 Niet meer actief

oh Nadientje wat erg. Snap dat je er helemaal ziek van bent. Het is toch je huisdier. Ik zal heeeel hard voor je duimen dat het goed gaat komen met je katje.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nadientje wat erg meid!!! Ik hoop zoooo dat je katje er bovenop komt!!! Echt sneu hij blijft maar bezig met zijn ellende he pfff sterkte meid dikke knuf!! Wanneer hoor of weet je meer?

@suus met deze foto zou ik zegge ln duidelijk zwanger!!!
    Zoals je ook al bij bambi hoorde zeide ze ook miskraam! Maar dat kan niet als je niet gebloed hebt!! Dan is dat gewoon niet mogelijk!!! Dus ik denk dat je gewoon toch korter zwanger bent als dat je dacht en dat cb aangeeft!! Kun je niet nog een keer een cb test doen? Kijken of je hcg gestegen is? Als hij meer weken aangeeft?? Dan heb je meer duidelijkheid!! Ik denk dat je toch gewoon zwanger bent hoor meid!!

13. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Nadientje, ik hoop dat je katje er snel weer bovenop komt. Ik weet hoe je je voelt, mijn kat heeft ook op het randje gelegen (chronische bronchitis met longemfyseem). Gelukkig sloegen zijn medicijnen goed aan. Ik duim voor je kat!

Heb vanmiddag weer een echo gehad. Eiwas weer goed gegroeid, Was nu 16,5 mm. Morgenavond mag ik prikken met Hcg (met dank aan de moeders voor moeders) en dan heb ik maandag de IUI. Wel erg spannend nu. We gaan het zien :)

14. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Mijn lieve katje is er niet meer :(
    Vanochtend hebben we hem nog snel naar onze eigen arts gebracht, die was al niet zo hoopvol. Toen ze hem wilde halen voor de röntgenfoto, wilde hij niet en hij werd een beetje wild. Ze dachten, laat hem dan nog maar even, dan komen we zo terug. De assistente kwam even later binnen om hem te halen, en toen zag ze hem zo omvallen :(
    Voor hem is het beter, de arts zei dat ook. Ze zou hem niet meer hebben kunnen helpen, wees de röntgen later uit. Ik ben ook wel blij dat ik de beslissing niet heb hoeven nemen, maar dat hij dat gewoon lekker zelf bepaald heeft. Maar wat ben ik verdrietig :( Hij was echt zo apart weet je, gewoon mijn vriendje :(
    We hebben voor vanavond een afspraak bij het crematorium en ik wil erop wachten, want ik wil hem mee naar huis nemen. Ik zit gewoon te huilen nu ik het typ, ik ben zo bang dat ik hem zo ga missen :( :(

Bedankt voor jullie luisterend oor. Ik vind het heel fijn. Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben meiden, Suus en Bambi geniet van jullie zwangerschap en RR en Bbibi: ik duim voor jullie!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @rr wauw goed nieuws meid! Morgen dus pregnyl suuuper hopelijk maanda mooi resultaat!!! En hopelijk voor mij maandag ook een mooi ei !! :D

@nadientje kippenvel staat op mijn hele lichaam! Wat ontzettend verschrikkelijk!!!! Wat super erg van je katje meid!!! Heeeeeeele dikke knuf!!!! Hoe kan het nu opeens gister ging het nog zo goed en nu is hij er niet meer!!! Wat onwerkelijk! En wat zal jij inmens verdrietig zijn!!!!! Wat super verschrikkelijk meid!!! Heeeeeel veel sterkte gewenst!!!! En goed dat je je liefje laat cremeren! Zodat je hem bij kunt houden of zelf kan uitstrooen waar je wilt! Of met urn in tuin begraven... Hebben wij met ons konijntje ook gedaan! Die werd eel apart gecremeerd! Niet met de rest vd dieren die achterblijven bij dierenarts! Was heel duur maar voor ons de moeite! Echt erg meis sterkte en nogmaals knuf voor jouw :(

16. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dikke knuffel Nadientje! Het is wel beter, maar absoluut niet makkelijk. Je hebt alles gedaan wat je kon. Wel fijn dat je hem nog even mee naar huis kan nemen. Moeilijk hoor. En dat je tranen met tuiten huilt is helemaal niet erg. Ik zeg altijd bij mij in de praktijk: liever zo dan dat het je niet raakt. En helaas zien we dat ook wel.
    Geef je katje een mooi plekje in je hart en je herinneringen. Dat hebben jij en hij wel verdiend.

Nogmaals een hele dikke knuffel!

17. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    @Suus84 meis ik begrijp heel goed dat je je super rot voelt en erg bang bent! Ik heb het ook nog hoor en zal pas weggaan denk ik na die 12 weken!
    Misschien helpt het om af en toe weer een zwangerschapstest uit te voeren.. meestal zie je daar ook aan he of het goed zit of niet, want de 1e keer had ik een vaag streepje (ik kon 8 weken maar ook 4 weken zwanger zijn!) en bij 4 weken is dat normaal.
    De vk ging er waarschijnlijk gewoon vanuit dat ik al 8 weken was, waarom weet ik ook niet, want had haar alles verteld, en toen zei ze ook: 'ja dat vaagje streepje laat het al zien dat je een miskraam heb gehad of nog moet krijgen..' maar die week daarop had ik dan weer een test gedaan en was die hartstikke posi! En toen was ik ineens nog maar 5 weken zwanger.
    Zoals Bbibi en je vk al zeiden het kan te vroeg zijn..
    Kijk maar eens op google 5 weken echo zie je alleen maar een zwart gat zeg maar zitten.
    En idd afleiding zoeken.
    Vind het echt naar voor je! Maar zo vroeg een echo, ja brengt alleen maar onzekerheid met zich mee. Ik wil ook nog even wachten met de echo, pas bij 9 tot 10 weken wil ik ervoor gaan.
    Dikke knuf! En hopen dat er een beschermengel over je waakt ;)

18. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    @Nadientje Wat erg voor jullie en je katje :(
    Is ie toch nog even bij jullie geweest.
    Heel veel sterkte!
    @Bbibi hopelijk is het snel weer maandag ;) En dat erop de echo wat eitjes te zien zijn!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bambi thanks meid!! Ik hoop het ook!! Voel wel weer met vlagen een druk in onderbuik! ( wordt normaal steeds erger tot aan de eisprong) !! Dus ik hoop dat dat betekend dat er weer wat aan het groeien is :)

Fijn weekend meiden

20. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Dank jullie voor alle steun. De vk gaf ook wel aan dat het waarschijnlijk nog erg pril is. Dus het kan 2 kanten op gaan. Goed of slecht. Ze zei dat dit standaard procedure is als iemand een lange en onregelmatige cyclus hebt. Ze moeten dan een echo maken om voor de zekerheid. Ze zei dat mensen dan vaak 2 a 3 weken onnodig in de stress zitten tot de volgende echo als ze een 4 of 5 weken echo hebben. Ik had afgelopen maandag nog een test gedaan en die streep stond er binnen 1 minuut en was een stuk feller als een week ervoor. En de cb digital gaf toen aan 3+. Had dit tegen de vk gezegd, maar ze zei dat dit maar een indicatie is. De ene vrouw geeft meer en sneller HCG af dan een ander. Er wil nog wel is een week verschil inzitten zegt ze.

Ik had bij het onderwerp "echo" ook een topic gezien waarbij iemand 5,4 weken zwanger was en ook een echo had gehad. Die zat met hetzelfde probleem. De echo leek bijna hetzelfde als die van mij. Had mijn foto er ook bijgezet, en kreeg daar reacties op dat dat meer mensen dit hadden met rond de 5 a 6 weken en dat het normaal is. Zij hebben toen ook in spanning gezeten, en bleek toen allemaal goed. Maar ja, ik probeer positief te blijven. Nu achteraf heb ik zoiets van wou dat die echo niet geweest was. Dan had ik ook geen stress. Maar ja dat is altijd achteraf.

Deel Deze Pagina