Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Daarom, zoals ik al aangaf meteen toen je het vertelde... Is gewoon hetzelfde verhaal als bij bambi !! Druk maken om niks dus!
    Je had zo vroeg helemaal nog geen echo moeten krijgen! Stress om niks! Jij bent gewoon zwanger! Zelfd s dat cb nu aangeeft dat je nu al langer Wanger ent geeft aan dat je hcg aan het stijgen is!! Dus ofwel zwanger!! Dus niet stressen en gewoon van je zwangersxhap gaan genieten meis!

2. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Helemaal met Bbibi eens hoor ;)
    En ja volgens mij stress je toch altijd wel met zwangerschap, want er kan altijd wat fout gaan, daarom ook niet teveel van die verhalen lezen.
    Als het écht mis is, dan merk je het gauw genoeg.

3. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Sterkte nog even Suus!

Gisteren heeft een vriendin de injectie pregnyl gezet. Het enige wat ik nu voel is het plekje waar de injectie is gezet. Vriendin is verpleegkundige dus die weet wel hoe en wat.
    Gisteren ook nog in de Efteling geweest. Was weer erg leuk en gezellig. Zoontje van vrienden (6 jaar) is mee geweest in de achtbanen (niet de python). Dat vond hij echt super stoer!

Morgenochtend eerst kwakje wegbrengen en dan om 12 uur weer naar het ziekenhuis voor de IUI.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @RR spannend meid! En naar efteling geweest? Had je bij mij wel bakkie kunnen doen ( is om de hoek haha)
    Wel leuk hoor met zon kleintje!!
    @ hier enorme druk onderbuik! Maar baarmoeder zit potdicht dus dat beloofd nog niet veel goeds! Ook nog geen 2e streep op ovutest !! Dus ben wel benieuwd morgen bij mijn FM! Zit op cyclusdag 12 morgen! Vorige keer had ik toen een ei van ruim 20mm !! Dus denk helaas nu van niet!! :( maja zullen zien!!

5. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Spannend allemaal meiden!!
    @Bbibi: rommelende buik maar verder niks? Wanneer mag je testen?
    @RR: leuk he de Efteling! Ik hoop dat je mans gedoetje wat geluk brengt morgen!
    @Suus: nog steeds zo onzeker? Niet nodig meis!
    @Hier: het is een bewogen weekendje geweest, vrijdag was natuurlijk gewoon een megak*tdag, maar zaterdag moest ik naar een verjaardag van mn beste vriendin, toch wel fijn om dan even afgeleid te zijn. En gister ging mn zusje voor drie maanden naar Indonesië, dus de emotionele toestanden heb ik wel weer gehad voor acht jaar ofzo ;)
    Maar op die verjaardag was een vriendin van mn beste vriendin er ook met haar kindje van bijna 1. Zoooo lief is dat meisje, heel rustig en ik wilde meteen ook haha ;) Ik dacht, die wil ik wel bestellen! :p
    Maar nog eventjes geduld, het is nog wel erg druk zo de laatste maandjes van het jaar. Ik hoop dat we volgende maand of in december wat kunnen bekijken over wanneer enz...

6. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Hey meiden is er al nieuws?
    Hoe is het gegaan bij de vk Bbibi?
    Hier gaat het wel goed alleen mega last van opgeblazen harde buik :(
    En echt continu menstruatiepijn.
    Ik werk als huishoudelijke hulp en merk nu dat het zwaar werk is.
    Pff na 3 uurtjes helemaal kapot!
    Af en toe mag wel klagen ey :p
    Het is ook allemaal nog zo onwerkelijk..

7. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    bambi gefeliciteerd :) tijdje hier niet geweest

8. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Vanmorgen heb ik het zaad van mijn man weggebracht. Helaas lukte het hem niet zo goed, dus uiteindelijk toch waren er maar 550.000 zaadcellen. Het liefst hebben ze er meer dan 1 miljoen, maar, zo zei ze, zijn er vrouwen zwanger geworden met minder.
    Vanmiddag om 12 uur was ik aan de beurt. Ik heb de hele ochtend last gehad van pijn in mijn buik en een opgezet gevoel. Dit door de eicel die op springen stond.
    Dus op de stoel. Ik had een hele vriendelijke baarmoeder zei ze. Het enige vervelende was toen de katheter in mijn baarmoeder kwam. Je baarmoeder protesteert daartegen door te gaan samentrekken. Ik kreeg het gevoel alsof ik gigantisch ongesteld moest worden. Gelukkig ebte dat snel weg. Daarna heeft ze de zaadcellen ingespoten en moest ik nog 10 minuten blijven liggen.
    Mijn man is mee geweest. Dat was wel fijn.
    Al met al viel het erg mee.
    Nu moet ik 16 dagen wachten en als ik dan nog niet ongesteld ben dan moet ik testen.
    We gaan dus afwachten.

De buikpijn is inmiddels weg gelukkig.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ik doe alleen ff ego ik probeer morgen te reageren nu ff emo en depri en ben er even klaar mee!! Clomid heeft zijn werk niet gedaan! Vorige keer wel nu opeens niet meer! Vorge x dag 12 een ei van 22mm en nu zat er eentje van 1 van 12mm en thats it!!
    Ik kon wel jankennnn!! Donderdag terug in de hoop dat hij iets groter is maar vrees het ergste! Verder wil ze me ook niet aan de utrogestan! Volgens haar is een lf van 9 prima ( ze was er zelf van overtuig dat het 11 was wat nooit kan aangezien mn ei toen nog niet gesprongen was) maar oke... Ben er echt ff kapot van! Het lijkt me echt niet gegunt :(

10. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dikke knuffel Bbibi! Ik dacht echt dat het zou werken. Geeft het nog even de tijd. Het kan nog komen. Bij mij groeide die in 1 dag 1,5 mm. Ik hoop bij jou ook. Hoop houden meid. Het komt goed.

11. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Komt goed Bbibi!!!

12. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Hier ben ik weer. Het weekend weer overleeft. Had aardig wat dingen te doen, dus dat scheelt weer. Vandaag weer aan de slag. Ben altijd vrij op maandag. Heel de week is het weer druk op kantoor, dus dat scheelt :). Vanavond fitnessen, morgenavond dan even niks(behalve dokter tinus kijken), donderdagmiddag/avond een bedrijfuitje en vrijdagavond stapavond.
    Vind het allemaal spannend. Merk wel dat ik mezelf erbij neerleg zeg maar. Echt zo van: ik zie het wel. Wat ik wel naar vindt is dat de klachten nogal varieren. De ene dag heb ik nergens last van. Zelfs geen pijnlijke (.) (.) en de andere dag doet het weer pijn. Als je dan minder last heb dan schrik je toch wel.

@Bibbi. Het komt heus goed meid. Kop op. A.s donderdag is je ei zekers een stuk groter. Ik zal heel hard voor je duimen donderdag. Voor je het weet ben jij ook zwanger.

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @RR spannend meid!!! ik hoop zoooo voor je dat je eerste IUI gelijk heeft aangeslagen! zou suuuper zijn :D
    en dus 550.000 zaadjes maakte dus toch nit uit dan?
    nou mooi meid!! ben benieuwd! heb je er wel eens over gedacht je man multivitamine (gravitamon) aan te smeren? heeft de gynae wel gezegd dat manlief dat moest gaan slikken, daarnaast krijgt hij extra zink&selenium, vitamine D3, en lijnzaadolie.

bewezen dat dit de zaadkwaliteit enorm kan verbeteren! ook de beweegelijkheid!!

dus dat slikt hij gelukkig nu allemaal (duurt wel 3 maanden voor je resultaat hebt ... want zaad moet 3 maanden rijpen he...) maar je zou er al eens mee kunnen starten meid!

@Nadientje ik hoop het :( fijn dat je igg een druk weekendje hebt gehad met afleiding... hoe gaat het nu met je?

@chickie meid hoe is het? hoor zo weinig van je!

@Nooky long time no see... hoeist met de kinderwens meiud? ook nog niet zwanger? vervelend he? ik sta ook na 8 maanden nog steeds met lege handen hoor :( (nog erger... een lege buik haha)

@suus ik hoop dat het goed komt donderdag maar zie het allemaal maar somber in... meer ook doordat ik niet aan de utrogestan wordt gezet enzo... baal gewoon enorm!! zucht...

en bij jouw komt het ook zeker goed, je hebt nog geen bloed verloren toch? waarom doe je deze week niet nog even een keer een cb test? dan weet je het Echtttt zeker dat alles goed zit :D

14. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    @Bbibi ik vind het echt rot voor je :( en steeds maar wachten wachten...
    Daar wordt je natuurlijk ook gek van!
    Nog ff een dagje wachten en dan hopelijk toch een mooi ei voor jou ;)
    @Suus Ik heb er ook last van hoor, elke dag is anders! Ene keer happy andere keer emo ene keer straal misselijk andere keer nergens last van.
    Ik weet bijna zeker dat het wel goed zit bij je :)
    @Nooky dank je! Welcome back ;) Hoe gaat het met jou?
    @Roderoosjes spannend hoor! Hopelijk is het gelijk raak :)

15. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik ben ook benieuwd. Maandag heb ik nog erg last gehad van buikpijn, maar gisteren al niet meer.
    Ik ga er eigenlijk wel van uit dat het niet lukt. De kans is niet heel groot en het is waarschijnlijk ook wat zelfbescherming. Maar we gaan het zien. Het zou natuurlijk super zijn als het wel in 1 keer lukt en dat het dan ook blijft zitten. Ik voel nu verder niet veel alleen af en toe wat lichte menstruatie krampen.
    Maar de behandeling viel me reuze mee.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bambi ja baal enorm... ik hoop idd ook dat er morgen wat beters te zien is!! we hebben iig genoeg geklust dus daar ligt het iig niet aan!! dus duimen jullie heeeeeeeeeeeeel hard voor mij morgen? :D

@RR snap dat je wat zelfbescherming zoekt... had ik ook hoor... al zei mijn gevoel echt meteen van NEE niet raak... en was dus ook niet zo.. ik denk dat je het wel voelt als je zwanger bent!!
    en ik ednk allemaal dus dat ik dat van de zomer al gehad heb... dat er wel een bevruchting was maar helaas geen innesteling..
    als dat gevoel weer komt weet ik dat het bingo is hihihi ;)
    hopelijk komt dat gevoel heeeeeeeeeeeeel snel :D
    iig goed dat je behandeling mee viel qua pijn!! hopelijk hoef je niet nog een keer hihi

17. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@bibbi. Ik heb geen bloed verloren. Nog geen druppel. Eigenlijk best gek. Je leest vaak dat mensen wel wat bloed of oud bloed verliezen. De eerste cb gaf aan 2-3 en de 2de gaf aan 3+. Ik heb deze week verder niet meer getest. Al geeft hij nogmaals 3+ aan dan heb je nog geen garantie dat het goed gaat. Gisteravond heb ik kotsmisselijk op bed gelegen. Kwam 's middags plots opzetten. Ik heb niet eens gegeten gisteravond. Lag al om 20.00 uur op bed. Vanmorgen nog steeds misselijk, maar na een paar uur weg. Nu is het gelukkig weer ff rustig alleen me tepels doen nu weer meer pijn en heb vandaag af en toe weer wat ongi krampen. Gisteren ook doodmoe en vandaag weer wat minder moe. Rare dingen die hormonen:)

Heel veel succes morgen bibbi. Hoe laat moet je er zijn? Ik zal aan je denken.

18. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    @Suus84 Volgens mij lopen we echt bijna op de dag na hetzelfde! Wat je net allemaal beschreef heb ik ook allemaal last van! Nu weer hartstikke misselijk heb echt geen zin om te eten of eten klaar te maken, alles stinkt! Wil alleen een appeltje :p
    Ik heb ook nog geen bloed verloren, maar dit hoeft ook niet hoor, want mijn mam heeft het ook niet gehad.
    @Bbibi meis ik ben al hard voor je aan het duimen hoor!

19. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dankjewel lieve meiden!! Ik moet om 9.00uur daar zijn!!
    En suus ik weet zeker dat het goed zit bij jouw meid!! Echt... Ook gezien je klachten enzo!! Jij hebt gewoon dezelfde "pech" als bambi dat je je nu zo druk moet maken om wss niks :(

@chickie meid, hoe is het met jouw?? Had je nu inkiddels je eerste exho achter de rug meis?? Zo ja hoe is het gegaan??

Deel Deze Pagina