Helaas 16mm dus nog bijna niets gegroeit in 3 dagen tijd!! hij weer niet zeker of hij gaat springen nu het zo lang duurt... maar hij hoopte zondag!! volgende week vrijdag bloedprikken en die maandag uitslag!! en wss volgende maand 100mg! dus afwachten weer
Balen. Ik duim voor je dat je volgende maand geen clomid meer nodig hebt. Nog even goed klussen van de week (ook niet te vaak, is slecht voor de zaad kwaliteit, jaja, ik weet er nu alles van ) En dan in 1 keer zwanger.! Wij hebben dinsdag de uitslagen van mijn man gekregen. Niets gevonden wat de verminderde zaad kwaliteit kan veroorzaken. Er is alleen een cyste gevonden, maar zolang hij daar geen last van heeft hoeft die niet weggehaald te worden. Dat raad de uroloog nu ook af, want door die operatie gaat de zaad kwaliteit nog keer naar beneden.
Bbibi meis ik wou dat ik je kon helpen.. Je moet wel erg veel geduld opbrengen Maar er is dus nog hoop op zondag..
@bambi das lief meid... Ja een heeeeele dosis geduld al bijna zon 9maanden!!! Dus echt ellende Ik heb mijn vertrouwen liggen op maand november! Dat wordt mijn maand @RR wat fijn dat er niks ergs bij je man gevonden is!!! Dat is goed nieuws!! Maar hoe kan het dan dat hij verminderd vruchtbaar is? Leven jullie gezond? Rookt en drinkt je man niet?? Hopelijk is het gelijk met de eerste IUi raak meis!!!!
Ja, we leven gezond. Hij rook niet, drinkt af en toe, maar niet veel en beweegt ook goed. Waarschijnlijk is er iets mis met de aanmaak. Waarschijnlijk met de stamelen. Daar is niets aan te doen, het hoort gewoon bij hem.
Hmmm daar ligt het dan dus niet aan idd!! Hmm toch vreemd dan he... Maaaaar je man had opzich vrij goed zaad toch? Tenminste toch nog 15 miljoen ofzo?? Ik denk echt wel dat jullie een super goede kans maken met IUI hoor meid!! Gaat echt goed komen, weet het zeker!!!! Jij en ik testen met een paar maandjes gewoon samen zwanger!!!
Heey meiden, ik heb met een half oog even terug gelezen. Het gaat niet zo goed hier, daarom heb ik ook even niet gereageerd. Ik ben hondsberoerd en heb constant hele pijnlijke steken in mijn lies/buik. Maandag echo. Contact met het ziekenhuis is heel slecht, ik heb een afspraak met een arts-assistent (in opleiding dus), aangegeven dat ik een arts/gynea wilde ivm medische indicatie en meerdere risico's, maar geen gehoor. Hopelijk heb ik maandag positiever nieuws! @Bbibi, ik hoop dat de kuur gauw aanslaat! @Nadientje, sorry van je kat! Sterkte! @de rest... succes allemaal!
hai dames hel;e tijd niet hier geweest druk met de kleine en druk met de woonkamer verandere etc... en natuurlij flink geklust geloof dat man lief niet hoef te klagen... tot nu toe 2 daagjes geen sex gehad...
Chickie ik schuif bij je aan.. Voel me ook erg rot! Vandaag naar de weekend arts geweest en nu heb ik zetpillen gekregen Ik hou echt niks binnen, niet eens water! Voor de rest zag alles er gelukkig goed uit. Wel vervelend dat je een arts in opleiding toegewezen hebt gekregen. Gewoon doordrammen hoor dat je dit niet wilt! Nooky ook bezig met huis over hoop halen? Wij zitten in een verbouwing, nu geen verwarming echt super koud! Gelukkig vandaag een elektrisch kacheltje mogen lenen
@chickie. Succes vandaag in het ziekenhuis.Ik zal ook voor je duimen. @bambi. Wat vervelend dat je zo beroerd bent. Helpen de zetpillen een beetje? Gelukkig hou ik nog alles binnen. Ben wel dagelijks misselijk.Nou vind ik eten wel erg lastig dan. Iedere keer die kots neigingen. Dus eet niet zoveel. Ik heb wel sinds vrijdagmiddag vreselijke ongi krampen. Die stralen door naar de linker- en rechterkant van me onderbuik en iets richting binnenkant van me bovenbenen. Heb hierdoor het hele weekend slecht geslapen. Vannacht geen last gehad gelukkig en nu gaat het ook beter. Ik dacht echt nu gaat het mis. Zat al op bloed te wachten, maar helemaal niks. Maar maak me hierdoor nu erg ongerust. Vooral omdat het woord miskraam gevallen is toen met de echo 1,5 week terug. Maar misschien kan het ook een soort groeipijn zijn van banden of baarmoeder? Maar ja, kan niet meer doen dan afwachten tot donderdag.
@nooky spannend meid wanneer is je nod?? @ bambi vervelend dat je zo beroerd bent! Hooelijk helpen de zetpillen gauw meid!! @chickie laat df weten hoe het gegaan is straks!!! @ suus mag je donderdag weer terug voor een echo? Jij bent zoals ik eerder zet vet zwanger!!!!! Vooral gezien je kwaaltjes!!! Ben jij echttt wel zwanger weet het zeker!! succes donderdag @hier posi ovutest vanmorgen dus morgen ochtend eisprong denk ik dus top!! Gister goed aan de klus geweest rond 2 uur smiddags dus nu vanaaf heel laat maar weer aan de klus en woensdaf ochtend! En dan zit het er weer op deze maand dan breken mijn rust weken aan haha
@bibbi. Ik moet idd donderdag weer voor een echo. Ik hoop dat het allemaal goed is. We wachten af. Ik moet donderdag om 14.00 uur bij vk zijn. Heb een halve dag verlof genomen van het werk. Achteraf niet slim, want dan zit ik me nog ff op te vreten thuis van de zenuwen. Wat fijn dat je een positieve ovu test had.En idd genoeg klussen
@suus spannend meid!!! hopelijk een mooi kloppend hartje!!! Maar dat zal wel meid!! !! Genoeg geklust heb ik sowieso al hihi al 2 weken geleden begonnen omdat ik nu dus pas dag 20mn ei heb! Ver laat dus!! dus vanaaf en woensdag morgen nog ff !! En dan weer afwachten!!
Dank jullie de zetpillen helpen wel wat gelukkig! Suus84 ik begrijp dat je er onzeker over bent, maar het zit denk ik wel goed Ik moet trouwens ook een donderdag naar de vk maar dan rond 20:00, spannend he! Bbibi wat goed dat je nu dan toch nog eisprong hebt! Hopelijk brengt het klussen iets moois uit voort
@bambi. Idd spannend. Ik duim voor je meid. Zojuist had ik weer een vreselijke krampaanval in me buik. Heel de dag ging het redelijk, maar nu pffff. Denk dat ik vroeg me mandje in kruip vanavond.