Vast veel sterkte en succes donderdag, dames! En Bbibi, over 2 weken een positieve test? Ik heb sinds eind vorige week het idee dat ik ongesteld moet worden. Buikpijn, loom. Nu zit ik ook tegen een verkoudheid aan te hikken en zijn mijn darmen lekker bezig. Maar ben gelukkig donderdag en vrijdag vrij, dus kan dan lekker kalm aan doen. Van het weekend hebben we het mijn schoonvader verteld over de MMM. Die schrok wel. Mijn schoonmoeder (schoonouders zijn gescheiden) had een theorie over mijn PCOS. Voor onze katten met gedragsproblemen hebben we een feliway verdamper. Deze verspreidt natuurlijke feromonen die helpen om de katten zich meer op hun gemak te voelen. Misschien was de pcos wel daar het gevolg van. We hebben haar maar uitgelegd dat het volkomen natuurlijke stoffen zijn die katten ook zelf aanmaken
@bambi en suus succes morgen meiden! laat ff weten hoe het ging! @RR ik hoop het meid en voor jouw hopelijk na volgende week een posi test!! en wat een schoonmoeder hahaha! mijn moeder heeft ook altijd van die vage ideen! het ligt nooit aan hun dat ze mij ''slecht gemaakt hebben'' nee ligt altijd aan dat ik mijn haar te vaak verf, of door mijn laag make-up, of door god weet wie... hahahaha echt belachelijk! rare mensen allemaal
@chickie. Hoe was het met de echo vandaag????? Zag in je banner dat je 29 oktober weer voor een echo moet.
@chickie goed dat suus ons helpt herinneren!! ik zag in een ander topic je echo voorbij komen !! super! en vooral dat gelijk het hartje klopte! geweldig gevoel lijkt me dat <3 ben wel een beetje jaloers hoor geniet er maar lekker van! je echo is top!!
Hoi hoi! Ja het eerste wat we zagen was een kloppend hartje! En alles was goed! 29 okt inderdaad een extra echo, hopelijk heb ik dan ook een leukere echo om te laten zien! Nu is het toch een beetje een vlek.. hihihi. De familie hebben we het verteld, iedereen happy. De gynea (in opleiding) wil met de gynea en de cardioloog om tafel om te beslissen of het een bevalling of keizersnede gaat worden. De cardio wil een bevalling (vind de complicaties van KS te gevaarlijk), zij/gynea vind dat nog niet zo vanzelfsprekend omdat ik heel snel moe ben. Ik vind het wel goed dat dit soort dingen niet zomaar aangenomen/overgenomen worden, maar dat er goed over nagedacht wordt. Mijn baby moet trouwens na de bevalling minimaal 2 dagen in het zh blijven ter observatie, maar ik mag daar max. 3 dagen bij blijven, hoop dat dat genoeg gaat zijn! Lekker samen naar huis is toch het fijnste, dus daar hopen we op! Nu het hartje klopt ben ik echt gerustgesteld.
@chickie. Gefeliciteerd. Gelukkig is alles goed. Nu lekker gaan genieten. Ik moet morgen om 14.00 uur voor me 2de echo. Ben benieuwd. Als ie goed is ga ik morgen een stuk taart halen
@chickie wat een heeeeeeeeeeeerlijk gevoel lijkt dat me toch!! ik vond je echo juist super schattig!! lijkt net of je kindje zwaait hihi dus ben blij ik zou willen dat ik zown echo had hihi En nou dus nog eind oktober een keer terug! wil je een geslachtsbepaling laten doen? of willen jullie het als verassing houden? l @suus&bambi al zenuwachtig voor morgen meiden? leuk hoor hopelijk is bij jullie ook alles goed morgen!! ik duim voor jullie! @Nadientje hoeist nou met jouw meid? is het gemis al een klein beetje minder geworden meis? *knuf* @RR al kwaaltjes inmiddels? heb je er een goed gevoel over ofniet? ik hoop dat het raak is meid! @hier wachten op NOD 27okt... verder tussentijds veel et doen dus gaan de dagen lekker snel
@bibbi. Ben doodnerveus voor morgen. Ben er erg mee bezig. Morgen om 14.00 uur moet ik er zijn. Ik hoop ook dat alles goed is. Maar me gevoel blijft zeggen dat het niet goed zit. Best gek eigenlijk. Zal wel stukje zelfbescherming zijn denk ik. Dan voel ik ff geen klachten zeg maar, en dan weer volop. Zo gek eigenlijk.
Chickie hartstikke fijn om nu zelf te zien dat het goed zit met het kleine wondertje! Thnx meiden, ik ben nog totaal niet zenuwachtig laat het wel op me afkomen. Denk dat ik morgen de kriebels wel ga krijgen! Roderoosjes wie weet dat het dan wel raak is.. Ik had ook snel het gevoel ongi te worden, maar bleek dus zwanger te zijn! Hoop het voor je
@suus & bambi, ik weet echt zeker dat het voor jullie beide goed gaat zijn! en dat jullie net zon mooie echo net als chickie gaan krijgen! super leuk!!! ik duim voor jullie!
Hoi meisjes! @Bbibi: Het gaat goed hoor, het gemis is er op bepaalde momenten wel, maar ik heb het momenteel zo druk dat ik constant bezig ben. Dan merk je het niet zo Zag dat jij weer een drukke klusperiode achter de rug hebt? Hopelijk was het een vruchtbare @Chickie: Leuke echo meid, ziet er geweldig uit. Gaaf! @Suus: Succes morgen. Ik zal voor je duimen! @Hier: Laatste week voor de herfstvakantie, en het is nodig ook moet echt veel doen daarin. Gelukkig wel een weekje Rome geboekt voor de februarivakantie. Is nog ver weg, maar toch Was er al wel geweest, maar het blijft een toffe stad!
Dank jullie wel voor alle steun. Vandaag is D-Day . Was om 3 uur al wakker vannacht. Nachtmerries gehad erover. Was vanmorgen gewoon verdrietig en bang . Manlief moest me even troosten vanmorgen. Hij gelooft dat het allemaal goed zit. pffffffffff nog een paar uurtjes.
@nadientje lekker drukke perioed momenteel dus? fijn dat je iig afleiding hebt! mijn broer is leraar en die heeft momenteel juist NU herfstvakantie. Maar dat zal wss zijn omdat jij en hij in een andere regio wonen ?? nou aftellen daarna lekker weekje rust meid! @suus ach meid ik weet ZEKER dat het goed gaat komen. probeer zo min mogelijk te stressen! dat is niet goed voor de baby! laat het op je af komen enne straks mooi een echo inscannen en hier plaatsen in ons topic hihihi
Als de echo goed is zal ik het hier neerzetten. Over 4 uurtjes weet ik meer. De minuten lijken wel uren. Ik ga vast om 11.30 naar huis.Dan kan ik me een beetje opfrissen en nog een hapje eten.
Veel sterkte Suus. 1 ding is zeker, na vanmiddag wel weet je meer. Of het nu goed of niet goed is, je kan het een plekje gaan geven. Dikke knuffel. Feline, jij ook veel sterkte vanavond. Ook een dikke knuffel voor jou. Hier is de buikpijn aardig weg. Nog wel een apart gevoel in mijn buik. Maar ik begin mijn borsten te voelen dus denk dat ik volgende week gewoon weer ongesteld ga worden.
De echo was goed! Ben helemaal blij. Heb toch wel een traantje moeten laten daar. De beeb was flink gegroeid. Inwendige echo was niet meer nodig. Van de buitenkant konden ze alles goed zien. Was vorige keer niet. Het hartje klopte ook goed. Ik ben zo blij. Kan eindelijk een beetje gaan genieten. Heb een hele tas vol spullen meegekregen met knuffels, boekjes, zwitsal, dettol,etccccc Moet over 3 weken terugkomen. Dan krijg ik nog een echo. Ik heb de echo van vanmiddag erbij gedaan. Dank jullie voor het duimen. Het heeft echt goed geholpen. @bambi. Veel succes vanavond meid. Ik ga ook heel hard voor jouw duimen.
@ suss kijk goed nieuws meid! wij hadden ook allemaal niet anders verwacht! dus nu gaan genieten oke? niet meer zo zenuwachtig doen hihi echo ziet er prachtig uit meid!! geniet ervan @bambi hoeist bij jouw gegaan meis?