Hey meiden lief dat jullie er aandenken Ik kwam thuis en gelijk de pc aangezet om te kijken hoe het met Suus is gegaan hihi! Gelukkig alles goed ben echt heel blij voor je Nu lekker van gaan genieten! Roderoosjes wat je zegt dat je al ongi aanvoelde komen en ook je borsten.. ik had het ook hoor en dacht ook echt ongi te worden, maar bleek toch niet, wie weet..? Ja ik moet nog ff wachten, krijg nu wel de kriebels! 20:00 de afspraak
Suus, Yesss! Bambi, en?? Bbibi, hoe is het met jou meid? Hier, vruchtbare dagen bemerkt, op dag 17 al!
@Suus wat fijn dat alles goed is! En nu genieten! Wanneer heb je de 2e echo? @Bambi.... alles goed? Ik hoop dat je goed nieuws hebt en ons daardoor vergeten bent en dat je afwezigheid niets akeligs betekend! Hier weinig nieuws, we gaan de komende tijd hard aan de slag om boven alles opgeruimd, uitgezocht en heringedeeld te krijgen. 26-10 extra onderzoeken cardiologie 29-10 2e echo 10-12 geslachtsbepaling (jeey!) Hoe is het met julie? Hoe gaan de onderzoeken/medicijnen enz? Hebben jullie veel last van de clomid? Wanneer moeten jullie weer terug komen?
@chickie. Nu ga ik zeker een beetje genieten. Ik ga het van het weekend aan me vader vertellen. Ben benieuwd hoe hij reageert. Is nog wel vroeg om aan hem te vertellen, maar hij kwakkelt nogal met z'n gezondheid. Hij heeft paar jaar terug ook kanker gehad. Ben wel is bang dat hij er tussenuit piept zeg maar. Heb wel flinke buikkrampjes. Die stralen soms door naar me rug en naar binnenkant benen. Met warme kruik is het weg. De vk noemt het groeipijn. Ik ben nogal vrij dun en train veel buikspieren en dan merk je het al gauw zei ze. Ze kon al zien dat de baarmoeder aan het oprekken is. En dat er al op me blaas werd gedrukt. Mag nu even geen rechte buikspieren meer doen. Want die drukken het weer naar binnen zei ze. Maar bijna overal waar ik naartoe ga neem ik me kruik mee. Ik zag een paar stukjes terug dat jij ook erg last van je buik hebt. Hoe gaat het daar nu mee? Ik heb 8 november me 3de echo. Had 2 weken terug ook een echo gehad. Ik moet trouwens wel als ik volgende keer geweest ben me eigen al aanmelden voor kraamzorg. Dacht dat het pas bij 5 maanden moest. Wij gaan binnenkort ook de kamer opruimen. pff een hoop werk. We willen dit in de kerstvakantie gaan doen. Dan kan ik zelf ook nog een beetje uit de voeten. We hadden alleen voordat ik wist dat ik zwanger was een reis geboekt naar Egypte met kerst. De vk vind het niet zo verstandig om daarheen te gaan als je zwanger bent ivm heptitis a en voedselvergiftiging. Ik heb een annuleringsverzekering erbij dus even kijken wat ik daarmee kan. En anders wil een collega van me man waarschijnlijk de reis overnemen. @bambi hoe is het gegaan gister?????
Meiden goed nieuws ook van hier! Gisteravond dan eindelijk ons kleine wondertje mogen bewonderen En we zagen ook al de hartslag! Nu dacht de vk dat ik nog maar 6 weken en paar dagen was, maar ik ging terug rekenen en dat kan niet.. ben toch echt 7 weken of iets langer nog.. Volgens mij was het kleintje 1.08cm of 1.91cm (want dat zie ik op de foto staan) Ik was er niet helemaal bij, lag alleen maar met een BIG smile naar dat scherm te kijken en hoorde dat het hartje klopte! Hoe gaat het met de rest? En Roderoosjes ik zie je nu in mijn vriendenlijst staan, leuk!
@bambi. Gefeliciteerd meid!.Gelukkig is alles goed. En nu een beetje gaan genieten. Heb je ook een tas met cadeautjes gehad van je vk??? Vond het leuk om het hartje te zien.Echt zo een knipperlichtje. De computer rekende uit dat die bij mij zo een 1,15 cm is wat neerkomt op 7+2. Het is nog maar een indicatie zei ze. Over 3 weken moet ik weer komen en dan kunnen ze het beter aangeven. Ik zal dan een paar dagen teruggezet worden of vooruit.
Ja idd dat zei de vk ook hoor dat het een indicatie was. Maar ik heb nog geen spulletjes meegekregen, denk de volgende keer, want dan heb ik mijn intake gesprek.. 6 november
@bambi wauwwww ook zon mooie echo! Kriebellllls! Mooi meis! En wat heeerlijk dat je het hartje al hoorde! Lijkt me geweldig!! Top meid!!! Hoop ooit ook zown echo te krijgen hihi geweldig!! @chickie in december dus geslachtsbepaling hihi leukkkk!! @nadientje wat fijn zeg dat je nu al zo snel vruchtbaar slijm hebt! Jouw cyclus komt er mooi uit te zien zo @RR hoeist met jouw meid? Wanneer is je NOD? Ook alweer bijna denk toch?? Heb je er een goed gevoel over? @ hier ook weer op het wachtbankje! Dinsdag mn ei gehad en zondag morgen, maandag aaf, dinsdag aaf, donderdag aaf gekkust! Dus moet perfect zijn toch i hope so iig!!! Hihi
Spannend Bbibi! Hier weinig nieuws, alleen dat ik nu menstruatie klachten krijg, dus buikpijn en pijnlijke borsten. Maar volgens de normale cyclus moet ik volgende week ook ongesteld worden. We gaan het zien en meemaken. Het zou erg leuk zijn, maar we verwachten er niets van.
@RR spAnnend hoor meid, ik hoop het voor je!! Enne maandag is het 14 dagen geleden dat je IUI heb gehad toch? Als je maandag niet ongi bent zit er suuuuuper grote kans in dat je zwanger bent meid! Spannend!
We doen er helaas niets aan. Dus maken we er het beste van. Ik hoop gewoon dat ik woensdag of positief test of dat ik ongesteld ben. En natuurlijk hoop ik eigenlijk het eerste hihi
Enenenen RR nog niet ongi????? Owhhhhh jij houd het spannenddddd! Fingers crosst!!!!! Ik hoop voor je dat het raak is meid
Ben nog niet ongi. Wel de klachten, maar verder ook nog geen aankondiging. We gaan het zien. Woensdag ochtend weten we meer!
Owhhhhh spannend RR !!!!!! Als je het nog niet bent is de kans keiiiiiiiiii groot dat je gewoon lekker zwanger bent!!! Wil je geen valse hoop geven maar het wordt nu toch WEL errug spannend hoor meid!!! Mijn duimen blijven draaien!!