@Nadientje Ja daar heb je wel gelijk in! Anders is idd de pret er gelijk van af! Ik zie dat je cylcus meer regelmaat krijgt, hartstikke fijn En als je echt graag die bekleding al wilt, waarom niet? Gewoon opbergen en wanneer het zover is, weer uit de kast tevoorschijn halen kan geen kwaad hoor! @Bbibi Toch hoop ik voor je deze maand hoor! @Roderoosjes Klinkt super goed!! @Suus Hier nu ook niet zo misselijk meer af en toe nog 's avonds, nu vooral opgezette buik, veel naar de wc moeten, hoofdpijn, drukkend gevoel bij onderbuik en benauwd. Maar ben echt wel opgelucht dat die misselijkheid nu toch wel ver over is. Wel leuk dat je man ook zo into het shoppen is voor babyspulletjes, de mijne ook haha! Ik moet idd vandaag weer voor echo en intake gesprek, maar moet vanavond pas Ja bij 12 weken al? Misschien dat het idd per regio verschild.. omdat het misschien erg vol zit altijd? Kraamphulp krijg je als het goed is vergoed ey, en volgens mij is dat iets van 5 dagen. Maar dat kan je misschien beter die donderdag dan aan je vk vragen.. Of even je zorgverzekeraar bellen? We hebben een x-adventure Swivel LTD combi kinderwagen gekocht. Ik vind het nu zo spannend deze echo.. Vorige keer helemaal geen kriebels, maar nu wel hoor Ik laat het jullie zo snel mogelijk weer weten!
@bambi heb je deze keer je 12 weken echo dan? toch nog niet!? aangezien je pas week 10 bent toch?? nou wel spannend en een ectra echo is altijd leuk!!! super meid! veel succes en plezier!
Ik heb ook de Diana-pil geslikt, zo ongeveer 15 jaar denk ik. (wél tegen de puistjes ) Ik slikte m de laatste jaar of 4 steeds een half jaar door. Werd daarna steeds ongesteld. Ik stopte half augustus met de pil,en werd nog geen 2 weken later ongesteld. Daarna gewoon weer na 25 dagen. Of dit toeval was of ik gewoon direct een normale cyclus had, zal ik nooit weten want ik raakte daarna al zwanger!
Meiden geen goed nieuws Ik was al zo zenuwachtig voor de echo.. En de vk zei: moederinstinct Want ik ging heel gespannen liggen en ik zag gelijk dat het niet goed was. Ze konden het erg moeilijk vinden en het hartje klopte niet meer!!!! Het babytje dreef ook zomaar beetje rond op zijn kop En de vk wist zelf niet eens wat ze moest zeggen, ze had dit echt niet verwacht Nu geef ik mijzelf de schuld! En natuurlijk weet ik dat ik dat niet moet doen ook de vk zei het, maar toch doe je het. Van ik had nog niet moeten werken, want ik doe huishoudelijk werk, veel bukken en tillen. Ik had niet zoveel chips moeten eten! Ik voel me echt verloren en heel raar ik kan het nog niet helemaal bevatten.. Vandaag belt de vk mij op voor een afspraak in het ziekenhuis.
meis dat meen je niet . Wat vreselijk. Schrok me eigen rot toen ik je berichtje zag . Een hele grote knuffel voor jouw. Ik had zo gehoopt voor je dat je een goede echo zou hebben. Kunnen ze het niet verkeerd gezien hebben. Had je geen last van afnemende klachten?? Je moet je eigen niet de schuld geven. Je kan er niks aan doen. Je hebt niks verkeerds gedaan. Het ligt niet aan het eten van chips, tillen, bukken etc. Heel veel sterkte. Vind het echt vreselijk.
Dank je wel Suus je berichtje doet me goed Sinds gisteravond tril ik gewoon, gewoon van het nieuws wat we te horen hebben gekregen. Ik weet niet of ze het verkeerd hebben gezien? Maar ja ik ben niet meer zo misselijk, maar het moet toch ook ooit ophouden met die misselijkheid, voor de rest heb ik alle symptomen nog.. Maar dat komt ook, omdat het babytje nog in mijn baarmoeder zit. Ik heb het niet aanvoelen komen, wel dan dat ik ineens zo nerveus was voor die echo en toch bang dat het misschien niet goed zat, waarom? Ik weet het niet.
@bambi owhhhh jeeeee meis dat meeeeeeeeeeen je niet? wat ontzettend verschrikkelijk meis heeeeeeeeeeeele dikke knuffel!!!! hoe kan dat nu opeens vorige echo was toch wel goed? hoe kan dat nou? ze laten jouw wel steeds opnieuw schrikken!! weten ze het echt zeker meis? Dat je nog klachten hebt is gewoon omdat nu de baby er nog zit jij nog steeds HCG aanmaakt wat voor klachten zorgt! dus daar heb je niks aan helaas! lieverd! echt verchrikkelijk weer voor je!!!!!!!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel meid!!! vind het verschrikkeljk voor je!
@bambi. Kunnen ze vandaag of morgen niet nog een echo maken maar dan in het ziekenhuis?? Pfff ik moet morgen om 15.10 uur op controle, maar heb nu al de bibbers.
@Ja Bbibi weer schrikken he De laatste keer was idd goed! Hartje klopte bewoog lekker in het rond en nu ineens niet meer.. De vk was er ook echt verbaasd over.. Ze wist even niet wat ze moest zeggen. Heb nu beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik.. @Suus ik begrijp dat je nu zelf ook erg bang bent geworden vanwege dit nieuws.. Maar ik kan je vertellen, had van de week een droom, waar ik afscheid nam.. Je voelt het op de 1 of andere manier toch wel aankomen, ook al voel je het niet aan je lichaam. Vandaag zou de vk mij bellen en ik hoop dat ik dan morgen terecht kan in het ziekenhuis. Daar gaan ze inderdaad ook nog even kijken! Maar ga alsjeblieft niet teveel erom stressen! Elke zwangerschap is anders ey!
@bambi wat vreemd dat jij en je moeder allebei vanaf dag 1 zon gevoel hadden..!! en nu werkelijkheid wordt en dan nog je droom! heftig allemaal meid! *hug* wordt je binnenkort gecurreteerd meis? ik weet niet of je dit wilt horen momenteekl misschien ben je daar nog helemaal niet aantoe met je hoofd dus vat het alsjeblieft niet verkeerd op oke? , maaaaar ze zeggen wel als je een miskraam hebt gehad je vaak enorm vruchtbaar bent meteen daarna door bepaalde hormonen! veel vrouwen krijgen eerst een miskraam (veel vrouwen weten dat alleen niet) dus ik hoop dat je binnenkort zwanger bent van een egzond beebje meid!! je verdient het! *knuf*
Bbibi don't worry! Ik vind het lief van je en ook interessant ik wist niet dat je net na een miskraam meer vruchtbaar bent. Ik moet er nu idd even nog niet aan denken en ik dacht ook eerlijk gezegd, even time out! Nu zit ik al hele dag op een telefoontje van de vk te wachten. Heb net zelf maar gebeld en het was haar collega, als zij meer weet belt ze mij op, dus zit nu weer te wachten. Ook eigenlijk op dat ene moment.. Want ik hoop wel dat het kleintje er zelf uitkomt, want ik denk dat je het op die manier toch beter kunt verwerken.. En ja al van begin af aan.. Maar ik had ook al van begin erge pijn in mijn onderbuik en rug, dus denk toch dat het al niet goed zat. Ik hoop voor jou ook binnenkort een gezond beebje hoor
Aahhh Bambi nee... wat verschrikkelijk meis!! Vind het echt supertriest voor jullie Sterkte hoor, ik denk aan jullie. xxx
@bambi. Wat erg zeg dat wachten. pfff. Ze moeten toch begrijpen in het ziekenhuis dat wachten echt killing is in zo een situatie .
Oh Bambi, wat een nieuws. Echt heel rot voor je. Hopelijk kan je het een plaatsje geven. Geef het een plekje en neem de tijd om het te verwerken. En dan komt het vanzelf wel weer. Dikke knuffel voor jou!
@bambi wat ontzettend vervelend dat je zo lang moet wachten! dikke knuffel voor jouw meissie!!! En daarom dat ik bewust bij mijn berichtje ook zei misschien wil je er nu nog niet aan denken (wat heeeeel begrijpelijk is) maar houd het iig in je achterhoofd meissie! hopelijk wordt je snel gebeld ! dikke knuf
Ladies ik ben echt doodnerveus voor vanmiddag . Dacht dat het wel mee zou vallen. Was er vanmorgen om 0415 al uit. Kon niet meer slapen van de zenuwen. Ben nog steeds niet moe. Maar zal vanmiddag wel komen als ik thuis ben denk ik. pffff wachten duurt lang @bambi: Hoe gaat het meis? Al wat gehoord van het ziekenhuis??
@Nadientje bedankt @Roderoosjes ja ik doe het nu ook rustig aan en mijn vriend en ik probeer er zoveel mogelijk over te praten. Gelukkig hebben we elkaar! @Bbibi vind het eigenlijk niet zo erg om even te wachten, nu kan ik het rustig laten bezinken.. @Suus nog eventjes meis en dan weet je meer Met mij gaat het wel ik denk er veel aan praat er veel over schrijf ook al dingetjes op en wacht nu tot morgen.
Ik ben weer terug. Alles was goed bij de VK. Ben zelfs vooruit gezet. Ik zou 10+2 zijn, maar ben nu 10+6. De uk was erg druk. Springen, spartelen met armen en benen, headbangen. Was leuk om te zien. Nu mag ik 26 november weer. En ik kan nu wel heeeel de week slapen. @bambi. Het is goed dat je er veel over praat. Dat helpt. En van je afschrijven is ook goed. Wat je schrijft moet je ook altijd bewaren. Heb ik ook gedaan na het overlijden van me moeder. Dat is dan wel wat anders. Maar ik heb het nog steeds. En het is heel apart/bijzonder om dat na een x aantal jaar terug te lezen.