Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Hartstikke mooi het lijkt nu al echt op een mensje :D

Ja ik ga het ook zeker bewaren :).

2. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Leuk Suus! Fijn dat alles goed gaat! Nu lekker rusten.

3. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat een mooie echo Suus! Geniet er van!

4. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@bambi. Hoe gaat het meis? Heb je al wat gehoord van het ziekenhuis?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @suus wat een super mooie echo! Super lief om te zien!

@ ego bij ziekenhuis geweest en helaas niks te zien echt helemAl niets!!!!! En dat oo dag 12!! Clomid heeft niet meer sijn werk gedaan! Ik zei nog tegen man, wedden dat we voor niets gaan?
    En idd we zijn voor niets geweest! Maandag nog een keer terug om te kijken of er wat zit en anders wordt deze maand afgebroken!
    Weer een maand voor niets :( sniksnik

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat balen voor je Bbibi. Ik had gehoopt dat het wel aangeslagen was. Nu volgende maand naar de 100 mg?
    Sterkte en een dikke knuffel voor jou!

7. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ahhh, wat sneu :( digiknuf voor jou!

8. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Hoi meiden,

Even mijn verhaal kwijt..
    Gister naar de gynaecoloog geweest waar ik een inwendige echo heb gehad. Daar was ook geen hartslag meer op te zien en het was zelfs al moeilijk om het nog goed te bekijken!
    Nu wilde ik graag de afmetingen weten, zodat ze ons kon vertellen hoeveel weken het kleintje zou zijn geweest, maar zelfs dat lukte niet meer :(
    De vorige keer bij de vk hebben ze even slordig opgemeten, dus niet precies!
    ze denken 8,5 week oud, maar dit is dus niet zeker.
    Ik vind dit wel moeilijk, want ik wil alles meemaken, alles zien, alles weten!
    Het is hard en zwaar, dat zeker.
    Het kleintje was dus al 2-3 weken al niet meer goed in mijn buik..
    En dan ga je weer terugdenken, en idd ongeveer 3 weken geleden, had ik zo'n verschrikkelijke pijn in mijn onderrug en buik, bijna ondraaglijk! Toen was ik ook zo erg misselijk.. en zijn we naar de weekendarts geweest.
    Maar op dat moment denk je bij jezelf: 'Joh, je stelt je gewoon aan! Het hartje klopte toch nog een paar dagen geleden, dus niks kan fout gaan, het zal wel gewoon de groei van de baarmoeder zijn..'
    Ik denk dat het dus wel heeft geprobeerd, tot een miskraam te leiden, maar er is niks gekomen.
    Nu hadden wij gister besloten om het met medicijnen op te wekken..
    Gisteravond heb ik ze ingenomen en vannacht is het begonnen.
    Dezelfde pijn als toen van 3 weken geleden, maar nu met hevig bloedverlies!
    Wij vinden het echt jammer, maar het had niet zo mogen wezen.

Bbibi vind het ook echt weer rot voor jou meis, steeds maar die tegenslagen!

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Jeetje, Bambi. Dat er bij de weekend arts geen belletje ging rinkelen.
    Hopelijk kan je het nu wel beter een plekje geven.
    Hele dikke knuffel.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @RR en nadientje dankjewel meiden! Ben er echt goed ziek van zat er al doorheen maar nu helemaal! Ik stop niet met huilen! Ik kan gee kindje meer zien geen zwangere niets meer! Zooo emotioneel verschrikkelijk zo ken ik mijzelf niet!

@ bambi wat ontzettend heftig meid, en zeker met die pillen! Vind het enorm hevy wat je allemaal moet verwerken en idd zoals RR zegt slexht van die weekend arts!!!! Heeeeel veel sterkte meid! *dikke knuffel voor jouw*

@ nadientje hoe is het met jouw eigenlijk allemaal meid?
    @chickie, leef jij ook nog meis? Hoe is het met jouw en zwangerschap?

Fijn weekend meiden

11. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Kan me voorstellen Bbibi, dat je er helemaal doorheen zit. Maar probeer toch positief te blijven. Ik weet het, het is niet makkelijk. Ik was vanmiddag op een verjaardag en daar was ook een stel met een meisje van 3,5 maanden. Dat was ook best lastig. Maar je hebt nog zoveel kansen en je bent nog zo jong. Misschien is het nu gewoon je tijd nog niet, maar die komt zeker wel. Daar ben ik van overtuigd.
    Knuffel!

12. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Arme Bbibi en Bambi :( kop op!!
    Hier alles zn gangetje, ongi over, dus wel weer fijn hoor. Morgen voor een week met de studie naar Duitsland, ook echt in de middle of nowhere dus ik zal er even weinig zijn! Vooral studieweek, dus geen vakantie helaas...
    Tot over een paar daagjes!

Moed houden iedereen.. !

13. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Bambi.... koude rillingen lopen over mijn rug! Bbibi heeft trouwens gelijk, na elke zwangerschap (voldragen of niet) ben je super vruchtbaar. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie moeten gaan beslissen of jullie snel/meteen weer proberen zwanger te worden of dat je even wacht en dit eerst goed gaat verwerken. Als je tijd nodig hebt, besef je dan dat je inderdaad makkelijker zwanger kunt raken... misschien slim om dan even iets als condooms ofzo te gebruiken. Heel veel sterkte!

@Suus, mooie echo, heel duidelijk! Fijn dat alles goed gaat!

@Bbibi, wat balen meid! Wat kunnen ze maandag voor je doen als het niet aangeslagen is, de Clomid verhogen zoals RR al aangaf? Ik wilde van de week al reageren maar vind het ook lastig omdat het met mij op dit moment goed gaat. We zijn in huis vanalles aan het opruimen, we hebben al van alles gekocht... gewoon verhalen waar je ook even niet op zit te wachten.

@RR hoe is het met jou? Heftig hoor wat je meegemaakt hebt met je nichtje. Heb je nog wel contact met haar en haar ouders? Of heb je stank voor dank gekregen?

@Nadientje, alles goed?

Morgen hebben we de nekplooimeting, dat is toch nog even spannend ook al heb ik het gevoel dat alles goed zit. Hopelijk heb ik dan een duidelijkere echo voor jullie (als hij/zij dit keer wel eventjes stil wil liggen hihi)! Hier trouwens nog wel een hoop gedoe gehad rondom het erfelijkheidsonderzoek. De cardio had zich vergist... dus ik helemaal over de zeik, maar het is nu met de erfelijkheidsarts geregeld dat ons kindje na de geboorte via navelstrengbloed gecontroleerd gaat worden. Dat scheelt een enge vlokkentest of 18 jaar lang mogelijk onnodige onderzoeken en in spanning zitten!

14. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@bambi. pff heftig met die pillen. Is niet niks. Heel veel sterke meis

@Bbibi.Logisch dat je er doorheen zit, maar zoals RR zegt blijf positief.

@chickie. Spannend zo een nekplooimeting. Wij hebben er voor gekozen om het niet te doen. De 20 weken echo doen we wel.

Hier gaat verders alles z'n gangetje. Gelukkig bijna niet meer misselijk. Heb nu last van vreetbuien :p. Kan wel heel de dag eten. Ben ook een paar kilo's aangekomen

15. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Dank je wel meiden :)
    Ik ben ook gewoon echt kwaad op mijn eigen lichaam!
    Ten eerste dat ik een miskraam krijg en ten tweede dat mijn lichaam de miskraam niet vanzelf heeft doorgezet!
    Maar heb gelukkig veel steun aan iedereen die ik het heb verteld en ook aan jullie! Mijn vriend helpt mij er ook erg goed doorheen en ik hem en dit maakt het allemaal wat dragelijker :)
    We hebben ook besloten om nog te wachten met de volgende zwangerschap..
    We zitten ook nog in een verbouwing. Dit willen we nu eerst af hebben. Dus wij zullen er nu pas weer voor gaan over 1-2 jaartjes!

Was gister heel even naar de supermarkt gegaan en daar zag ik babytjes en vrouwen die zwanger waren rondlopen en ik kon mijn tranen moeilijk inhouden.. ik was gewoon echt jaloers! Grrr, vind dit echt niks voor mij, maar ja, tis ook gewoon oneerlijk!

@Nadientje veel plezier in Deutschland ;) ook al is het voor je studie!
    @Chickie veel succes morgen! Hopelijk geen afwijkingen te zien!
    @Suus hartstikke fijn dat je misselijk nu afneemt ;)

16. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    De uitslag van de combinatietest was niet goed. We hebben een verhoogde kans op Downsyndroom van 1:83. Woensdagochtend ga ik een vlokkentest krijgen, dan bekijken ze meteen of de baby ook het gen van mijn hartafwijking heeft, daarom zal de uitslag ook langer op zich laten wachten. De echo was goed, baby scoort boven gemiddeld, dus toen de uitslag kwam.... kwam dit nieuws zeer onverwacht zeker omdat de echoscopiste zo positief was over de baby. Ik vind het heel moeilijk, dus we gaan onze zwangerschap voorlopig nog niet aankondigen.

17. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Bambi, niet boos zijn op jezelf. Je lichaam heeft gewoon wat hulp nodig. Probeer het positief te blijven zien hoe moeilijk het ook is. Er moet een reden zijn waarom jullie kindje niet meer leeft. Veel sterkte.

Chickie, Jeetje wat balen zeg. Ik hoop voor jullie dat alles goed is. Ik duim voor je.
    Wij zien ons nichtje niet meer. Maar dat is ook gedeeltelijk onze eigen keuze. Het ligt namelijk erg moeilijk, zeker omdat de vader haar ook niet mag zien. (moeilijk proces allemaal, ik ga daar ook niet verder op in).
    Maar zeker in het begin hadden wij wel het stank voor dank idee. Maar in januari hadden wij een foto gevraagd en die hebben we ook gekregen.

Hier gaat het wel aardig. Heb alleen gisteren de hele dag buikpijn gehad. Echt alsof ik ongesteld moest worden. Nu moet ik volgende week pas ongesteld worden, dus dat is het niet. Misschien nog een reactie van de inseminatie ofzo. Nu is de buikpijn een stuk minder, alleen nog een vervelend gevoel.
    Gisteren ook lekker aar de sauna geweest, dus nu heerlijk ontspannen!

18. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Nou RR ik wil je hoop niet opschroeven, maar toen ik zwanger was had ik ook steeds het gevoel ongesteld te moeten/gaan worden, 2 weken voor mijn ongie al... en toen bleek ik zwanger. Dus lekker ontspannen, en ik hoop dat het gelukt is!!!

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wie weet Chickie! Volgende week weten we meer ;)

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nadientje veel plezier in duitsland meid met je kinders!
    @ suus fijn dat je minder misselijk bent meid!
    @rr owhhhh vind het zoooo spannend in gun het je zoooo erg!!!
    @ bambi owhjee willen jullie exht zo lang waxhten meid? Poefff vind het knap hoor heftige beslissing! Is je lichaam weer helemaal tot rust gekomen? Wat betreft je jaloersie is 100% normaal meid! Jij hebt net je vruchtje verloren! Dus logisch dat dat gevoel opeekt! Niet opkroppen maar gewoon om huilen des te sneller verwerk je het!

@chickie owhjeeeee! Huh hoe kan dat nu weer??? De echo was dus helemaal goed maar toch verhoogde kans op downsyndroom hoe kan dat nu? Hoe zien ze dat dan? En wat houd Zown vlomkentest in? Hoe werkt het en wat halen ze daaruit? En brengt dat risicos met zich mee?
    Ikg heeeeeeeeeeel veel sterkte meid :( helle dikke knuffel voor jouw!!!!! X

@hier bizar nieuws! Het is haast niet mogelijk maar voor mijn afspraak vandaag heb ik heel hard zitten duimen en mijn geluks assecoires mee waaronder ketting overleden oma! En bizarrrrr vrijdag zat er niks en nu opeens een follikel van 18mm !!!!!!! Haast niet mogelijk maar wel echt waar!!! Zo vreemd!! :eek:
    Dus heeeeeelemaal happy!! Waarschijnlijk komende donderdag op mijn bday mijn eisprong! Jeeeej hihi

Deel Deze Pagina