Chickie, ik temperatuur niet. Ben ook lekker verkouden, dus dan kan ik mijn temp ook niet vertrouwen. Maar gelukkig geen koorts of verhoging. Het zou natuurlijk een heel leuk "schoen" cadeautje zijn . Het is snel genoeg woensdag en dan weten we meer. Maar heb er meer vertrouwen in dan de vorige keer.
@'rr woensdag alweer!!! Time flys!!! @chickie ik ben pas net plaats gaan nemen op het wastbankje! Geloof vrijdag ( of zaterdag) ei gehad te hebben! Dus sinds zaterdag missdag aan de progesteron creme! Hopelijk werkt het zijn vruchten af en anders op naar de 100mg clomid Jullie helemaal van het weekend genoten en het iedereen verteld??
Joehoe, ik ben weer terug van een week excursie..! Veel gemist zie ik, zal het vandaag of morgen bijlezen! Hoe is het met jullie?
Soms zou je willen dat je niets van te voren zou weten. Morgen moet ik testen, maar er is nu al een aankondiging gekomen van mijn menstruatie. Waarschijnlijk is het dus ook deze keer niet gelukt. Wel balen. Heb ook even een flink potje zitten janken. Toen mijn man thuis kwam heb ik gezegd dat ik een weekendje weg wil. Gewoon om even alles los te laten en niets hoeven. Dus net lekker een weekendje Duitsland geboekt. Heerlijk, heb er nu al zin in!
@RR owhjeeeeee klote weer meis pffff!!!! echt ellened en elke maand wordt zwaarder zwaarder en zwaarder he? heb ik ook hoor ik zit ook pas weer 5dpo maar heb er ook geen goed gevoel over hoor dus denk dat ik ronde 4 weer met jouw ga delen helaas! iedere keer weer een ellende ik zou niet eens testen als je het toch al weet! een witte test wordt je alleen maar nog meer depri van !!! life is unfair meid!!!! *dikke knuffel voor jouw* en leuk dat jullie als afleiding lekker weg gaan! @nadientje fijn dat je het leuk hebt gehad! zal wel zwaar zijn geweest met al die kiddo's ofniet? nou nog een paar weekjes werken en dan heb je lekker kerstvakantie toch? heerlijk
Heb vanmorgen wel getest. Maar negatief zoals verwacht. Maar nu weet ik het ook zeker, is ook belangrijk voor mijn werk om te weten. Maar wie weet dat ik met kerst ineens niet ongesteld word . Ik blijf hoop houden. Jij ook sterkte Bbibi!
toch maar getest? ik wordt altijd zo depri van een OMO test dus test liever niet! plus ik wordt altijd TE vroeg ongesteld dus kom ook gelukkig nooit aan testen toe hahaha *dikke knuf meid* wie weet is 3e keer scheepsrecht voor jouw meid!!
Balen RR! Vooral dat het dan des te langer duurt eer je aan de clomid kan beginnen! @hier gebeld door gynae progesteron was erg mooi hoog alweer en hij wilde me niet aan de 100mg clomid zetten volgende ronde! Toen ben ik ecen heel boos geworden want dat had ik afgesproken met andere gynae ( ik had deze man nog noooooit gehad of gezien) en heb ecen uitgelegd WAAROM we dat hadden afgesproken! Uiteindelijk ging hij akkoord en ga ik dus komende ronde aan de 100mg! Weet ik tenminste zeker dat ik wel weer een eisprong krijg volgende ronde en niet pas dag 20!!!!!!! Hahaha jeeeeej!! Dus dat is mooi nieuws! Daarna zijn mijn herhalingen op en moet ik bellen over hoe nu verder
Bbibi, deze maand ga ik niet aan de clomid. We wachten even en gaan dan in januari ofzo weer beginnen. Dus daar zit ik niet over in. Alleen wil ik wel gewoon normaal ongesteld zijn als het dan toch moet. Maar het lijkt erop dat het er niet in zit. Heb alleen maar bruin en zwart slijm (lekker onsmakelijk). Heb nog geen "vers" bloed gehad. Wat fijn dat je uiteindelijk toch aan de 100 mg clomid mag. Goed dat je hebt doorgezet.
@RR, jammer van je negatieve test! Wishfull thinking misschien van mijn kant, maar als je nog geen vers bloed verloren bent... wanneer heb je voor het laatst een zwangerschapstest gedaan? Ik wil je geen valse hoop geven, maar je kunt oud bloed verliezen als je zwanger bent. Fijn weekend! @Bbibi, wat een gedoe met die tweede gynea zeg, goed dat je zo voor jezefl opgekomen bent! @Bambi, hoe gaat het? @Nadientje hoe is het met jou? @hier gaat alles goed! Ben zo opgelucht na de vlokkentest. Ben alleen erg moe, hoofdpijn is het nieuwe kwaaltje, en mandarijntjes worden hier per kist gekocht nu... hihihi!
Chickie, ik heb woensdag getest. Dat is 2 weken en 2 dagen na de inseminatie. Maar misschien komende week nog eens testen. Kan me voorstellen dat je je opgelucht voelt. Er is weer een last van je afgevallen. En mandarijntjes zijn helemaal niet slecht. Beter dan chocolade Achttien ton chocola gestolen in Oostenrijk | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Dit is bij de Milka fabriek. Ben er een aantal keer geweest.
Hey meiden hier nu eindelijk een einde aan een hoop problemen.. Gister gecuretteerd, ben goed behandelt en mocht die avond alweer naar huis Moest ook nog wat testjes vooraf doen, hoe mijn conditie was, alles goed 100%, dus met mijn lichaam zit het wel goed! Vandaag alweer wezen winkelen, maar je merkt toch wel dat je rust moet nemen Morgen ga ik lekker taartjes bakken! @Roderoosjes Zonde.. weer wachten op de volgende keer, houdt moed! @Bbibi Goed dat je je mond hebt opengetrokken! Heb ik nu ook wel geleerd.. @Chickie Fijn dat alles goed gaat
@RR respect dat jullie een maand rust nemen! Zou ik ook moeten doen want merk dat ik het emotioneel vaak nie meer trek! Maar aan de andere kant is daarmee mijn probleem niet verholoen en ben ik niet ooeens zwanger en duurt alles NOG langer! Dus ga toch maar door! Des te sneller IUI !! @ chickie fijn dat het zo goed met je gaat! En idd fijn van al je goede nieuws nu lekker genieten @bambie fijn dat er een einde is gekomen aan al je ellende zeg!! Mocht onderhand ook wel dus nu helemaal schoon? En nog steeds het idee om zo lang te stoppen voor je weer aan een kindje begint? Knap hoor Fijn weekend nig meiden x
Weet je wat het is Bbibi, als je er door stress helemaal doorheen zit gaat het moeilijk lukken. Het is hetzelfde als je ongesteld moet worden en je gaat stressen omdat je denkt dat je misschien zwanger bent (vooral dan als je niet zwanger wil worden). Dan duurt het ook langer voordat je ongesteld wordt. Je kan beter even tijd voor jezelf nemen. Anders ben je straks ingestort en zwanger en kan je niets meer. Ik weet dat het moeilijk is, ik vind het ook niet makkelijk, maar je moet soms ook voor jezelf kiezen. En iui is ook niet alles hoor. En vergeet niet dat je nog geen jaar bezig bent. Het duurt bij veel stellen langer dan een jaar voordat ze zwanger worden. Maar laat je niet gekmaken. Je bent nog jong en je hebt nog alle tijd. Al snap ik dat je niet lang wilt wachten. Ik ben nu 29, bijna 30. Het gaat bij mij zeker niet meer lukken voor mijn 30e. Maar nu maak ik me daar niet zoveel zorgen meer om. Het gaat er bij mij nu om dat ik er niet onderdoor ga en dat, als het lukt, ik een gezond kind op de wereld kan zetten. Dikke knuffel voor jou!
Hee girls, sorry dat ik niet meer zo vaak hier ben, maar het is zooo druk.. Ben blij dat je gecuretteerd bent bambi. RR, hopelijk is het dan in feb zo voor jullie. Bbibi, hou hoop meid, met 100mg! Chick, gelukkig viel de vlokkentest mee. Geniet ervan!
@RR nou hier is het ook definitief game over! bruinverlies gisteren avond begonnen!! ik MOEST verplicht nog testen doen ivm progesteron creme! maar wist al wat daaruit zou komen! en ja hoor OMO ! ben echt stik chaggerijnig! kut lichaam! ik zet het te koop ghrrrr! ik heb gelijk ziekenhuis gebeld met heel t verhaal en dat ik dus zoals beloofd laparoscopie wil! ik heb 20dec een gesprek met mijn gynae dus spannend!! hoe is het verder met jullie allemaal ??