Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@chickie. Gefeliciteerd dat alles goed is! Leuke foto's. En nu helemaal gaan genieten

2. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@bbibi. Hoe was het vandaag in het ziekenhuis??????

3. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @RR, gecondoleerd, alle slechte dingen komen ook altijd tegelijk helaas!

@Bbibi, heb je nieuws?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @RR wat verschrikkelijk voor jullie meid! Gecondoleerd en heel veel sterkte! Hier ook heel mijn familie afgestaan aan kanker! Verrekte klote ziekte!!!

@chickie wauwwww mooi ventje! Wat super! Lekker genieten!! <3

@ all de wonderen zijn de wereld nie uit! Ik had mijn man vanaf zijn vorige onderzoek aan de vitaminepreparaten gezet. Als iemand hier veel verstand over heeft ben ik het gelukkig wel! Hij slikt 8 pillen per dag ( ik weet het ontzettend veel en hoog gedoseerd) maar daarmee hebben we nu wel ons doel bereikt!!! Ze hadden in zon korte tijd haast noooooit zon verbetering gezien!!!

Van 29 milj / ml naar 85 milj / ml
    Van 4% beweeglijk naar 93% beweeglijk
    En van 99% morfologie ( misvormd/dood) naar 15%

Oftewel gigantisch goed nu !!!! Prima zaad om zwanger van te worden!!! Dus toppie!!! Helemaal happy mee!! :) 31 jan gesprek over vervolgtraject! Hopelijk IUI :) met duw nu een dikke kans op slagen! :)

5. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, da's goed nieuws Bbibi! Hopelijk gaat alles vanaf nu eens lekker meezitten.

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat een super nieuws Bbibi! Wat zal jij blij zijn! Ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is.

Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30e mijn eerste kind wilde. Nu is dat officieel niet meer mogelijk en ook niet mogelijk dat ik zwanger ben op mijn 30. Ben vandaag 30 geworden. Gelukkig voel ik mezelf nog lekker jong en, als het dan gaat lukken, hopelijk dit jaar, zeg ik gewoon dat ik 25 ben ;)

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @akb3 das heel lief van je meid! dankjewel :)

@RR wauwww proficiat!!!! wat een leeftijd! mooi !
    en zwanger op je 30e gaat wel lukken! je bent nog een heel jaar 30 ;) maar VOOR je 30e gaat niet meer lukken nee! maar erop wel hihi :D

mare zijn de pillen die mijn man slikt niet iets voor jouw man?
    de kans is groot dat zijn zaad daarmee ook zo aanzienlijk veterbeterd dat je daarna misschien wel zonder IUI zwanger raakt!?

Mijn man had ook een echo gehad maar die vond het niet zo spectaculair als jouw man hihihi ;)
    die schrok al toen ik het verhaal van jouw man vertelde ... hij dacht oh ohhh ... maar heeft voelde er totaal niets van! en stond binnen 1 minuut alweer buiten! :) hihi

fijne dag meiden x

8. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Bbibi, wauw wat super goed nieuws! Wat fijn dat de supplementen zo'n positief effect hebben. Hier ook, mijn ondergewicht veranderde in gezond gewicht en mijn cyclussen werden ineens netjes. Ow en op advies van een apothekersassistente hier op het forum, ben ik nog extra magnesium gaan slikken tegen de restless legs, en ook die zijn (tijdelijk) verdwenen, tot ik de dosering magnesium te laat in neem, dan zijn ze weer terug. Maar ik slik ook hoge doseringen, bijna alles is van Orthica, jij hebt ook van die absurd hoge rekenigen he? Ik vraag me wel af hoeveel ze er op verdienen...

@RR, ik wilde altijd op mijn 25e moeder zijn en een koophuis hebben... ben 34 en woon nog steeds gehuurd ;) Het leven neemt soms rare wendingen. Wanneer hebben jullie weer een afspraak in het ziekenhuis?

9. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@bbibi. Wat een goed nieuws! Ik ga voor je duimen dat je zsm dit jaar zwanger bent.

@chickie. Hier ook nog steeds pijnlijke benen. Maar als ik kijk naar restless legs syndroom dan geven zij aan dat je een soort jeuk cq gekriebel in je benen moet hebben. Dit heb ik niet. Doet op een gegeven moment rond een uur of 3 's nachts pijn. En dan lig op een gegeven moment op me zij helemaal wijdbeens. Dan is het weer ff te doen. Zo vreemd.

10. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dank jullie wel!

Bbibi, misschien wel. Welke supplementen neemt jouw man?
    En bij mijn man duurde die echo ongeveer 20 minuten.

11. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @RR Gefeliciteerd met je verjaardag!

12. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zal in dit topic vast al weleens aan de orde geweest, maar 108 pagina's doorzoeken is wat veel. Ik kom nl. hier en daar wat tegen over D-Chiro Inositol (DCI).
    Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? En werkte het?
    Zou het nl. wel de moeite waard vinden om de acné wat weg te krijgen, minder haaruitval te krijgen en als cyclus daar ook nog wat beter van wordt is dat mooi meegenomen.

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @RR 20 minuten???????? WTF zo lang?
    dat is idd heel wat anders! er was ook niks gevonden toch?
    leuke verjasardag gehad gister?
    enne je zou eens moeten beginnen met vitamine C hoog gedoseerd en zink/selenium!
    als je die 2 koopt scheelt al enormmmm veel!
    wel dagelijks innemen! dan heb je na 3 mnd resultaat :D
    zou mooi zijn meid!!!!

@chickie ja het leven kan idd raar lopen!! hier wilde ik ook voor me 25 moeder worden! ik had het makkelijk kunnen halen, maar helaas... als mijn lichaam en mijn man zijn lichaam het niet goed doen, dan houd het op! :(

@akb3 ik slik ook al sinds oktober DCI!
    geen eisprong uit mezelf ondanks 2 capsules per dag ( ik hoefde er eigenlijk maar 1 per dag)
    maar wel een stuk minder acne gelukkig!
    ook chroom is goed voor dames met pcos!
    dus misschien een idee?

heb je al een afspraak vor bij de gynae meid?

14. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, alleen tegen die acné en haaruitval zou ik het er al voor over hebben. Heb zelf het idee dat ik wel eisprong heb als ik naar mijn temp kijk, maar misschien is baarmoederslijmvlies te dun. Daarom wil ik eerst ff ongi afwachten (zou vandaag of morgen moeten zijn) en als dat weer zo goed als niets is ga ik HA bellen.

Ben vanaf vandaag ook begonnen om wat meer op koolhydraten te letten. Helemaal brood schrappen gaat mij wat ver, maar pak nu wel alles volkoren en ontbijt met roggebrood met kaas ipv lichtbruin met chocovlokken.

Welk merk/type kan je het beste de chroom van kopen?

15. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Suus, knelt de baby/baarmoeder niet gewoon een slagader af? Daar kun je ook pijnlijke benen en voeten van krijgen. Ik weet niet hoe je het liefste ligt? Hier een artikel wat het een beetje uitlegd: Slaapprobleem; houding - Babyopkomst.nl En anders zou ik het echt even met je vk bespreken, misschien heeft zij wel tips voor je!

@RR, ben ik je helemaal vergeten te feliciteren?! Sorry! Gefeliciteerd!!!

@DCI, misschien dat ik dat na de bevalling eens ga proberen als ik dan nog acne en haaruitval heb. Volgens schoonmoeder was haar acne weg na de bevalling, door de schommeling in de hormonen.

@AKB3, mijn vrouwenarts die voorstander is van Palio en Oergondisch zegt dat je nooit een voedselgroep uit de schijf van 5 mag schrappen tenzij een arts bevestigd heeft dat je allergisch bent. Wat ze in beide stromingen toch wel het liefste willen adviseren om o.a. brood/granen te schrappen... maar zij zegt niet doen, want die visie, daar zijn ze alweer op terug aan het komen. Ik denk dat iedereen met kleine wijzigingen zoals jij nu doet: volkorenbrood ipv wit brood, en meer groenten en minder aardappelen, een hele hoop kan bereiken. Gewoon ietsje bewuster eten.

16. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chickie, dat is inderdaad nu precies wat ik ga doen. De theorie erachter klinkt iig heel logisch, over teveel suikers in één keer in je bloed en de reactie daarop met veel insuline enz.
    Maar ik ben zelf ook geen fan van alles schrappen, dus wat ik nu (zoveel mogelijk) vermijd zijn koekjes&snoepjes (ivm suikers), aardappels was ik al nooit zo'n fan van en inderdaad donker/volkoren/rogge brood en volkoren crackers ipv wit/lichtbruin brood.

17. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dank jullie wel voor de felicitaties!

@Bbibi, ik ga hier thuis eens overleggen. Want nu is er wel echt bewijs dat het werkt.

Hier nog niet veel verandering. Ik moet volgende week ongesteld worden. En ik weet dan niet of we dan weer aan de IUI gaan. Deze maand weinig geklust, ook vanwege de uitvaarten en drukte op het werk van mijn man. Dus misschien nog 1 maandje rust en dan weer aan de slag. Kunnen de supplementen ook nog even hun werk doen ;).

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @RR spannend meid ben benieuwd! Als je man aan de supplementen gaat duurt het wel 3 maanden voor dat pas zichbaar is hoor! Zaadcellen doen er bijna 3 maanden over om te rijpen! Dus eerder is het verschil niet zichtbaar!
    En het is zeker wel bewezen lees maar eens op internet!
    En de urologie had nig nooit zon grote verbetering gezien in zown korte tijd!! :) dus zeker de moeite waard meid!

@akb3 ik heb zelf van het merk lamberts ! Dat is een super goed merk wat betreft supplementen! Zijn ook maar heeeele kleine pilletjes dus ook makkelijk te nemen!

@dci ik ben er nig steeds tevreden over! Komende maand weer ff nieuwe bestellen! Enne koolhydraatarm is idd heel goed voor pcos-ers! Aangezien het een voorstadium van diabetes type 2 is! Als je aan de dci gaat in combi met koolhydraatarm is de kans groot dat je uit jezelf een eisprong zult krijgen!!

19. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand toevallig net Labyrint op Ned.2 gezien? Ging over de relatie tussen Diabetes type 2 en Alzheimer.
    Vond het wel even heel interessant omdat PCO daar natuurlijk ook weer mee te maken heeft.
    Ben wel benieuwd of er dan ook weer relaties zijn tussen PCO en uiteindelijk weer Alzheimer. Laatste komt namelijk aan m'n moeders kant in de familie voor (zij gelukkig nog niet) en zij heeft ook flink acné gehad tot haar 30ste.

Als je de lijn doortrekt zou de med.wetenschap ook uit moeten zoeken in hoeverre DCI niet een preventieve werking op die 2 aandoeningen heeft.

Hier overigens nog steeds niet ongi op 16dpo. Heb inmiddels wel DCI besteld ook al weet ik nog niet zeker of ik PCO heb. Geloof niet dat het kwaad kan om te slikken en als het alleen tegen acné zou helpen vind ik dat ook prima.

20. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Goede morgen meiden,

@AKB3, nee sorry niet gezien!

@de rest, hoe is het met jullie?

@hier, alles goed. Gisteren pretecho gehad. Was heel erg leuk, kan het iedereen aanraden, is het geld dubbel en dwars waard. Het is een stuk ontspannender als een medische echo. Voor de nieuwsgierigen, ik heb een filmpje van 1 minuut op Youtube gezet, maar wil de link hier niet plaatsen ivm herkenning/mee lezen, dan even een PBtje sturen voor de link.

Deel Deze Pagina