Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik heb de Diane pil ongeveer 8 jaar geslikt.. Toen ik ermee stopte sloeg ik 1 menstruatie over en daarna was ik zwanger.

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ladies sorry ik kom later even uitgebreid reageren op iedereen oke?
    maar voor nu wil ik ff ego alleen ff wat delen met jullie! lang verhaal dus kopieer het ff uit ander topic hihi :D

@all HAPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

gesprek ging super! hij was weer harstikke leuk en lief! en hij begon er zelf over dat we geen ronde clomid meer gingen doen maar gewoon met IUI gingen starten! hij heeft alle uitslagen van zaad besproken en hoe wie wat en waarom.... en waarom hij besloten had wel voor clomid te gaan! dat hun er anders tegenaan kijken! etc etc!
    maar de beste optie voor ons nu was wel IUI ! het was een heeeeel fijn gesprek (lees een half uur!!!) gezellig gekletst alles mogen vragen en bespreken!
    toen zei hij dat hij niet wist of er nog tijd was voor spuitinstructies VOOR volgende week donderdag! want dan moest ik beginnen met spuiten wss !!

Dus bij verpleegkundige gaan zitten en eingelijk was er geen tijd... maar toen vroeg ze kan je al spuiten? ik zo JA broer is diabeet en ik spuit 2x per week B12 in mijn spier dus veeeeel grotere naald gaat super goed!
    toen zei ze owhhhhhh dan heb ik het jouw heel snel geleerd waarschijnlijk! in dat geval mag je maandag al komen !!!!! joehoeeeeeeeeeeee !!! happy!!!!!!!!!!!! anders moest ik een maand overslaan!!!!!

ik heb gelijk het recept gekregen, omdat ze meestal van alles moeten bestellen... en hij had eigenlijk menopur voorgeschreven (is goedkoper dan puregon schijnbaar) maar ik heb gezegd dat ik een prikpen wilde! dus die verpleegkundige lachen! ze zegt nou weet je ik ga het gauw navragen bij arts heel gauw .... wij zo oke!
    dus dat was ook goed! de puregon pen zit al in mijn tas jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee so happy!!!!!!! :D
    echt meiden ben zoooo gelukkig!!

wat wel minder is dat ik WEER een bekende tegenkwam uit mijn woonplaats! zij gaat met vriendinnen van mijn vriendinnen om (KUT!) ....
    zij kent mijn man ook vrij goed van vroeger dus dat was wel klote! maarja zij zat er voor hetzelfde dus ja niks aan te doen!!

Mijn dag kan niet meer stuk :D

3. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ik zag dat iemand al een stukje er over gepost heeft vannacht, (sorry naam vergeten) maar de Diana-35 pil wordt in Frankrijk uit de schappen gehaald omdat het Trombose (bloedproppen) kan veroorzaken. Er zijn in Frankrijk 4 vrouwen overleden door bloedklonters als gevolg van het slikken van de Diana 35 pil!!! :$:$:$
    Hier het artikel van RTL nieuws: Cookies op de websites van RTL Nederland

Op een andere website vond ik dit:
    Diane 35 zal niet onmiddellijk uit de handel worden genomen. Eerst komt er nog een overgangsperiode van 3 maanden. Wie de bewuste pil neemt, krijgt het advies daar niet plots mee te stoppen maar een arts te raadplegen.

@Bbibi, gefeliciteerd, hoop dat je snel zwanger bent!!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    WTF en ik wilde nog wel NA een eventuele zwangerschap terug aan deze pil!!!!!
    Nou daar kan ik nu dus wel naar fluiten (ghrrrrr kom ik nooit van die puisten af, zucht).

heftig hoor! en ik rookte nog wel bij deze pil *slik...*

enne chickie ik hoop het ook voor ons meid!

5. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Bbibi, wat een goed nieuws! Kan me voorstellen dat je erg blij bent! Nu hopen op een snelle zwangerschap.

Jeetje, wat is de Diane dan toch een rommel. Bah!

6. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, wow da's goed nieuws dat jullie lekker snel door mogen met IUI en spuiten. Lekker weer een volgende stap met grotere kansen.

Dat van Diane, staat eigenlijk ook al in de bijsluiter. Dat er verhoogde kans is op trombose enzo. Weet nog niet wat ik ervan moet vinden als hij eruit zzou gaan. Aan de ene kant is het ook gewoon rotzooi, aan de andere kant heeft het er ook voor gezorgd dat ik 9 jaar redelijk puistenvrij doo het leven kon. Heeft m'n leven best wel (positief) veranderd moet ik zeggen.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Jaaaa goed nieuws he meiden! Vamorgen nega test in handen ( wist ik al wel) dus hopelijk wordt ik snel ongesteld! Vandaag 11dpo maar nog geen bruinverlies gek voor mijn doen! Misschien ei toch later geweest? Maar dat kan haast niet! Knaller van een test en een ei van 26mm op echo!! Oftewel dan springt hij bij mij altijd!!

Nouja ik heb iid mijn spuiten en ampullen al in huis! Maandag even nog een extra ampul halen met puregon die moesten ze bestellen dan ook maandag de spuitinsteucties en dan hopelijk donderdag beginnen!! :)

Wat betreft diane eens met akb3 !! Het heeft mij ook veel goeds gebracht maaaaar er bestaat nog een wondermiddel! Ik zal er binnenkort ook even een topic voor openen zodat andere ervan mee kunnen genieten!

Ik slik nu : saw pamletto ( zie internet) dit bind zich aan testosteron ( mannelijk hormoon) waardoor je minder haaruitval krijgt als pcoser en een gladde huid! Nou ik neem het nu anderhalve week en mijn huid is zo goed als glad! Ik zou zelfs zonder make up over straat kunnen nu !!! Zoooooown gigantisch verschil !!! Moet wel zeggen dat je ermee moet stoppen als je eenmaal zwanger bent !! Maar zeker het proberen waard!! Dus diane pil is voor mij niet meer nodig!! :)

8. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, als ik ff snel zo lees is het vooral een middel wat door mannen gebruikt wordt? Opzich wel logisch, want haaruitval bij mannen wordt ook door testosteron veroorzaakt.

Ik slik nu ruim 2 wk DCI en moet zeggen dat de paar haartjes die rond m'n tepels groeiden (groeiden er opeens weer sinds ik met Diane was gestopt) naar mij idee een stuk dunner en lichter waren geworden. Qua puistjes kan ik er nog niet echt wat van zeggen, maar dat heeft denk ik ook ff tijd nodig. Een slechte weerstand met ziek zijn heeft natuurlijk ook geen goede invloed.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @akb3 spannend meid! ik zou ook niet gelijk met alles beginnen zo kun je niet goed testen hoe goed dci voor jouw werkt! dus slik eerst maar een paar maanden dci dan kun je daarna nog saw palmetto proberen! ;)
    maar idd saw wordt ook gebruikt voor mannen met hun prostaat, maar lees maar eens op amerikaanse site's : zie google: saw palmetto en pcos! dan krijg je emer te zien! in amerika wordt het veel gebruikt voor dames met pcos omdat het inderdaad de mannelijke hormonen remt! en die hebben ''wij'' helaas teveel!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    wat is ons topic uitgestorven meiden???
    wat ongezellig :(
    how is everybody?

bambi nadientje, nooky komen jullie nooit meer spieken op zp?

en RR,chickie,akb3 hoe is het met jullie?

11. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, klinkt inderdaad wel logisch, maar hou het nu eerste even op DCI. Vooral omdat dat voor mijn gevoel wat meer de oorzaak aanpakt, maar misschien dat ik dat ook wel nog ga proberen. Wel opletten dat je niet teveel dingen tegelijk gaat slikken, want dan kunnen dingen elkaar ook weer tegen gaan werken.
    Hoe gaat het verder bij jou? Aan je banner te zien vandaag ongi geworden?

Hier inmiddels op 14dpo, wel ongikrampen al de hele dag, maar nog steeds niet ongi. Temp was vanmorgen opeens weer 0,1 hoger nadat hij gister 0,2 was gezakt, dus snap er niets van. Ging er eigenlijk vanuit dat als ik ongi moet worden hij door zou gaan zakken.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @akb3 je wilt niet wetennnn hoeveel ik tegelijk slik hahah maar dat kan allemaL gewoon hoor hihi ! Ik heb ME dus moet sowieso veel pillen en supplementen slikken! Maar voor nu voor jouw is het niet verstandig meid! Zou het ff bij de dci houden! Neem je er 1 of 2 per dag?

En spannend meid! Ik had idd ongi moeten worden maar niks nada noppes! Ik heb Zaterdag getest ( wist dat hij omo zou Zijn!) maar dan kan ik stoppen me progesteron creme! Hij was omo dus ik ben gestopt maar nu dus nogggg niet ongesteld! Snap er echt niks van :(
    Hopelijk zet het gauw door!
    Jij nig geen testje wagen? Spannend hoor meis! :)

13. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest voor het uitstrijkje. Viel reuze mee. IUI is vervelender. Nu 2 weken wachten op de uitslag.

Hier nog geen ovulatie. Ben precies 2 weken geleden ongesteld geweest. Ik ben nu wel bezig met ovulatie testen en heb mijn man op de supplementen gezet. Nu afwachten hoe het gaat.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @RR wauwww super goed dat je je man aan de supplementen hebt gezet ! super meid!! hopelijk werpt het bij je man ook zijn vruchten af! wel dagelijks laten nemen he!
    dan azl hij over 3 maanedn wel duiedlijk verschil zien in zijn zaad! ik duim voor jullie :)

en volgende maand weer aan de IUI?
    spannend hoor van je uitstrijkje! hopelijk is alles goed!

15. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, oh, je banner was dus alleen wat in de war? Hmm, wel apart iig. Misschien dat de progesteron ook invloed kan hebben op hoe lang je na eisprong ongesteld wordt?
    Ik slik op het moment 2 capsules DCI vlak voor mijn ontbijt. Ze adviseren voor boven de 60 kg om er 2 te gebruiken (weeg 5 kg meer ofzo).
    Heb weleens wat onderzoek gedaan in een laboratorium op planten, en daaruit weet ik nog dat als je bijv. 4 behandelingen vond die een positief effect hadden wat ik wilde bereiken en ik ging die samenvoegen, dat dat opeens weer negatief ging werken. Dus vandaar dat ik er wat voorzichtig mee ben, omdat zoiets bij mensen natuurlijk ook weleens op kan gaan.

Vandaag nog steeds niet ongi, dus verder met afwachten.

16. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Zo, even blij tussendoor. Vanmorgen was de ovutest positief! En dat op dag 15 van mijn cyclus! Helemaal happy. Dus manlief is ook iets later naar zijn werk gegaan. ;) Het enige ietwat vervelende is dat ik niet helemaal lekker ben en ook wat verhoging heb. Gelukkig maar een klein beetje. We gaan het allemaal zien. Zoals het nu gaat zeg ik: Ajuus PCOS! :D

17. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, da's goed nieuws RR! Hopen dat het raak is!

Hier gisteravond nog ongi geworden. Volgende week de HA maar eens bellen.

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @akb3 gister avond? dus dan is vandaag officieel dag1 van je cyclus toevallig :D:D ik vanmorgen ongi geworden hahaha!
    door de shatavari dus een lf van 15dagen zonder maar een druppel bruin vooraf joehoeeeee! happy!

wat doe jij voor werk? werk je in een lab? klinkt intressant!

@RR wauwww onwijs goed nieuws meid! hopelijk blijft je cyclus zo perfect meid!

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ja, ben er ook echt super blij mee! Wie had dat ooit gedacht! Nu jullie ook snel een goede cyclus en ons jaar kan (bijna) niet meer stuk! Alleen nog zwanger worden!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hihi inderdaad RR !!
    Bij mij zal dat ook vastgoed komen nu met spuiten! Hopelijk ook cyclussen van 30dagen zou fijn zijn!!
    En inderdaad hopelijk wordt dit ons jaar meiden!! :)

Deel Deze Pagina