Hier ook nog steeds geen ongi. Ben nu 13 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest. Heb wel sinds een kleine week erg pijnlijke en opgezette borsten (zelfs traplopen is soms al pijnlijk) en een opgezette buik. En vanaf gisteren wat beige/bruine afscheiding. Ben benieuwd of het de menstruatie isen of het door gaat zetten.
@ cindy! dat heb ik idd ook gehoord dat het enige is waarom gyn's het altijd afraden is omdat het anders voor hen erg moeilijk te berekenen is wanneer het kindje verwekt is en wanneer het komt inderdaad ja!! maar verder zou het niets moeten uitmaken! oehh een tweeling ja? zou mij best leuk lijken! Dus kan beter toch niet wachten dan todat ik voor het eerst ongi wordt? haha! Nou vind het zelf wel makkelijker eerst ongi te worden dan kan je doelgericht klussen want je weet wanneer je eisprong is! en hoef je niet weken aan een stuk 4x per week ofzo hahaha! das mij een beetje veel van het goede hahaha! En wat betreft dan ''ontpillen'' ik ben het ook met je eens dat het aan je lichaam licht! maar de meeste mensen zullen wel meer moeite hebben met de diane pil, want het is erg frapant dat je bijna iedereen erover hoort klagen dat het zo lang duurt met deze pil eer ze van zichzelf ongi worden! en met een andere pil is het toch veel vlotter! jij hebt gewoon geluk gehad! of een ''slim'' lichaam! die snel weer opgang kwam! mijn hormonen zijn nog helemaal van slag vermoed ik... ook weer door nieuwe medicatie enz... dus verwacht dat ik nog wel ff kan wachten!
Mijn gyn zei ook vanwege hormonen die nog in lijf zitten en deze bv zorgen voor niet de perfecte kwaliteit baarmoederwand (slijmvlies waar hormonen voor zorgen is vaak niet in 1 keer weg) en kwaliteit ei ed dit komt van een gyn van een vruchtbaarheidskliniek dus ziet dat vaak vaak als je een paar keet normaal ongesteld bent geweest kan je zeggen dat je lichaam weer goed zelf werkt en dus die hormonen uit je lijf zijn, logica dus eigenlijk..
misschien is dat ook de reden dat er veel mensen pas na 3 a 4 maanden zwanger worden? Dat dat niet een bewuste keuze is maar idd wat jij zegt dat het nog allemaal niet precies goed functioneerd dat ze daarom niet meteen zwanger worden ondanks klussen op de juiste dag? Hmm zit wel wat in... Nou bij mij is mijn lichaam nu al zoooo lang bezig... dat als ik eenmaal ongi wordt alle hormonen onderhand wel op de rit zijn vermoed (hoop) ik hahaha dag 68 is inmiddels weer aangebroken vandaag !
Oh ja vindt je dan dat je het zoveel hoort over de diane? Heb ikzelf nu niet echt opgemerkt eerlijk gezegd Ja hahah mijn lichaam is slim hihi....niet verkeerd bedoelt maar mijn lichaam doet het gewoon zoals het zou moeten
hormonen van de pil zijn toch direct uit je lijf als je ze niet meer slikt? En dat gyn vaak verschillende meningen hebben over sommige dingen lees ik hier maar al te vaak.... lees ook vaker namelijk dat een gyn had gezegd dat je gewoon gelijk zwanger kan raken
Kunnen wel maar wijzer is even wachten en blijkbaar zijn niet meteen de hormonen uit he lijf anders bestond er geen "ontpillen"
ja ik geloof niet in ontpillen.....is toch ook nog nooit echt bewezen dat dit bestaat? Is toch verzonnen door ons vrouwen?
Weet ik niet hoor. De ene ha of gyn zegt van wel, de ander weer niet. Ik denk persoonlijk dat het wel bestaat. Ben van plan om iig de tijd te nemen die rotzooi te laten uitwerken, en als dat een paar maanden duurt, vind ik het prima. Ik slik hem nu alweer voor de derde keer door, de laatste strip is over 20 dagen aan de beurt. Of ik na die laatste stop, weet ik nog niet. Misschien nog één doosje (3x), en daarna dan maar even met iets anders ervoor zorgen dat we niet per ongeluk al voor het echie gaan Ben benieuwd Bbibi, hoe lang het voor je duurt. Hou ons op de hoogte!
Ik vind dat je daar gelijk in hebt, ieder lichaam reageert anders.. De 1 komt sneller opgang als bij de ander! En je lichaam heeft lange tijd 'zelf niks meer gedaan' ging allemaal kunstmatig. Dus bij de 1 komt het sneller opgang als bij de ander..
Nou voor de mensen die meteen ongi worden is dat gewoon erg mooi mee genomen! Voor de rest is het gewoon flink balen!! Dat je hormonen nog steeds niet meteen doen wat ze moeten @bambifelice, ook nog steeds niet ongi? @ nadientje spannend hoor!! Hoop nadat je stoptdat het allemaal hauw opgang komt!! Al is het maar voor je gemoedstoestand!! En tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Met nu begonnen met tarwekiemolie capsules en borageolie capsules = soort sterkte teinisbloem!! Dus ben benieuwd!!
Nee ik ook nog steeds niet! Wel elke keer kleine krampjes, maar niet de hevige die ik gewend ben en elke keer hoofdpijn.. Voor wat zijn die (vitamine)capsules goed voor?
ik heb jaren de diane 35 pil ingenomen en na men 2 zwangerschappen had ik een mirena spiraal.. die spiraal moest er na een half jaar uit doordat ik verschillende problemen had en men lichaam stootte het spiraal af, ik heb nu 4 maand diana 35 terug ingenomen ik ben gestopt begin maart.. ik heb nu wel al 2 cylussen gehad van 28 d en 25d. het is nu wel sinds ik de pil niet meer neem dat ik verschillende hormonale veranderingen heb of het door de diane pil komt geen idee.. ik denk dat het bij iedereen verschilt. ik hoop dat jullie cyclus snel weer op gang komt. grtjs kelly
Ik ben gisteren ongesteld geworden. Erg heftig. Vandaag bloed ik nog maar erg weinig. Ik hoop ook voor jullie dat jullie snel je menstruatie krijgen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
toen ik moest ontpillen van de diana pil ben ik echt een half jaar niet ongesteld geweest. Maar vond dat toen niet erg omdat we nog geen kinderen wilden. Ik was de pil gewoon beu. Maar snap als je aan het ontpillen bent om zwanger te worden dat het zeer frustrerend is. Volgens mij is de dianapil best een zware pil vandaar dat je lichaam ook echt even tijd nodig heeft om alles weer goed te regelen. Verder vond ik het heerlijk zonder pil voelde me meteen een stuk beter............!!! Na het half jaar niet ongesteld te zijn geweest toen ongeveer cyclus van 50 dagen en na dik 1 jaar om de 28 dagen stipt!!! Dus komt wel weer goed maar effe geduld hebben (zeg ik weet dat het moeilijk is) Tja en iedereen reageert natuurlijk anders!!! succes meiden..
Ik heb 12 jaar de Diane pil geslikt toen gestopt en dus ontrekkingsbloeding gehad en 40 dagen later een knaltest ! Na die zwangerschap heb ik weer ruim een jaar de Diane pil geslikt en gestopt ontrekkingsbloeding gehad en na 48 dagen gewone menstruatie en dan gelijk zwanger! Dus niet echt ontpilt en nu lik ik Diane alweer bijna een jaar! Dus ja elke lichaam is natuurlijk anders !
ik slik de diane vanaf me 17e tegen puistjes en ongesteldheid want heb enorme pijn in em buik etc bij lichtere... de dokter had mij vertelt dat diane best zwaar is( gyn heeft het ook gezegd) ben op me 21 gestopt op 13 mei was dat.... toen 3 dagen later ontrekkingsbloeding en na 36 dagen ongestled geworden... was in oktber zwanger geworden.... en ga nu weer stoppen want word niet goed van de stemmingswisselingen/ veel honger/ en geen zin in sex... naja heb het wel maar gewoon niet zoals zonder de pil .....
ja soms heb je een zware pil gewoon nodig he? Ik tenminste wel.....dan is in principe de pil niet zo zwaar voro jou als persoon...met een lichte pil wordt ik gewoon ongi en dus vruchtbaar.... Hoor je toch erg vaak dat vrouwen er zoveel last van kunnen hebben...rot horomen ook! Vraag me dan af of ze ook veel last hadden van de hormonen tijdens de zwschap?
Ik heb dit serieus nog nooit in verband gebracht met die pil he!! Ga maar eens wat dingetjes op internet uitzoeken daarover, want ik dacht steeds dat ik soms gewoon een seksloze allesvretende heks was! Misschien ben ik dat ook zonder pil wel, maar goed... dat zien we dan vanzelf wel