@AKB3 ik slikte de diane omdat ik op mijn 16e ontzettend last kreeg van acne, waar ik eerst nooit last van had. Toen ik op mijn 17e mijn eerste vriendje kreeg kon ik de diane aanhouden als anticonceptie.
@Kippie88, blijft de acné nu je gestopt bent met de Diane weg, of komt het weer terug? @Allen, hoe is het met jullie allemaal? Hier inmiddels alweer op dag 15 en nog geen spoor van een eisprong. Ovutest gaf 3 dagen geleden nog maar een superlicht streepje en ook een andere symptomen nog.
Ook ik ben sinds december aan het ontpillen van de Diane. Ik voel me opzich beter in mijn vel, maar wel weer wat last van acné. Verder een vrij lange cyclus van ongeveer 40 dagen. Daardoor eisprong ook pas op dag 25 ongeveer.
Hier nog geen spoor te bekennen van de acne (even afkloppen) Verder gaat het hier goed, het weekend wat roze afscheiding gehad. Iemand anders die dit misschien herkent? Ben benieuwd hoe het met mn cyclus zal gaan...
Bbibi, hier gaat het wel goed. Druk met werk enz. En wederom verkouden, heb nu denk ik alle virussen al gehad. Ik heb met pasen ook geen stem gehad, die is nu weer wat terug. Hoe is het met jou?
@Kippie, oh, dat scheelt gelukkig, bij mij was het met 2 weken meteen alweer terug. Misschien wel een positief teken voor je, want acné is vaak ook een symptoom van pcos. @Bbibi, Hoe gaat het met jou? Je had toch weer een iui gehad? Wat is je gevoel erbij? @RR Balen zeg dat je alle virussen meedoet. Gelukkig voorspellen ze voor half volgende week eindelijk wat meer voorjaarsweer, dus wie weet gaat iedereen z'n weerstand dan weer met sprongen vooruit. Zou inmiddels weer ongeveer eisprong moeten krijgen, maar ovutesten blijven op het moment omo-wit Wel steeds steken links onderin m'n buik, maar wat dat mag zijn weet ik niet.
@kippie dan heb je geluk meid! @RR vervelend dat je zo beroerd bent meid! Miss wat extra vitaminepillen nemen? Hier gaat wel! Weer een omo test! Had niet anders verwacht maar doet toch zeer! Gelukkig komt duitsland steeds dichterbin! Wordt dinsdag denk weer ongi! Wel bezig met verhuisen! Vandaag bod uitgebracht! Hopelijk gaat dat iets worden! Kan ik w gebruiken als afleiding! Even iets anders in mijn leven! @akb3 wat vervelend meid dat de testen wit blijven! Zit je nog aan de dci? En nee slecht gevoel en dus ook idd weer gelijk! Moed zakt me wel in de schoenen hoor! Bahh zal het ons ooit gaan lukken meiden? Ik heb vast info opgvraagd over pleegzorg! Als het binnenkort nog niet gelukt is gaan we ikg alvast voor pleegzorg! Lijkt me heerlijk! Hoeist met sijs en chickie? Aan hun einde vd zwangerschap meisjes? Xx
Balen Bbibi, maar wel fijn dat je nu wat afleiding hebt. Denk heel goed na voordat je aan pleegzorg begint. Het is erg zwaar, zeker omdat de kinderen allemaal een rugzak hebben. Maar wel goed dat je er aan denkt. Ik zou het (niet meer) kunnen. Heb genoeg meegemaakt met jeugdzorg en pleegzorg. Ik heb deze maand geen ovulatietest meer gedaan. Vorige week had ik wel 1dag wat donkere afscheiding. De volgende dag was het weer weg. Ik moet over 2 weken ongesteld worden. We gaan het zien.
@Bbibi, balen zeg! Wel goed dat je daar mee bezig bent. Zullen vast wel gezinnen tekort voor zijn. Al denk ik dat het ook wel zwaar is. Gisteravond trouwens hele donkere knalovutest en vanmorgen temp nog niet omhoog, dus denk dat hij vandaag gaat springen of gesprongen is. Wel gisteravond flink last van m'n onderrug en soort ongikrampen. Wist niet dat je er zoveel last van kon hebben als eisprong eraan komt.
@Bbibi: wat jammer voor jullie. Ik zit nog niet zo lang op het forum, maar aan je banner te zien zijn jullie al even bezig. Wat knap dat je nadenkt over pleegzorg, er zijn zoveel kinderen die een pleeggezin nodig hebben. Fijn dat er afleiding is, hopen dat het bod geaccepteerd word, spannend! Hier ook nog niks gevoeld van een eisprong (geen idee wanneer ik die kan verwachten, net 3,5 week gestopt met diane). Wel soms last van buikpijn, maar dat zal het ontpillen wel zijn. En gisteren op het werk moest ik rennen naar het toilet, was veel witte afscheiding (sorry voor de details)...
@Kippe, hou er rekening mee dat vooral je eerste cyclus weleens wat langer kan duren dan normaal. Hoeft niet, maar zijn er genoeg waarbij dat wel is. Opeens veel afscheiding wijst er wel op dat je lichaam bezig is. Raar he, wat er allemaal gebeurt met je lichaam zodra je stopt met de pil. Kan je nagaan wat die allemaal tegenhield...
Hoi Ladies, Hier gaat alles z'n gangetje. De laatste weken zijn aangebroken om maar zo te zeggen. Begin nu ook weer extreem moe te worden net als in het begin. Vind het toch allemaal wel spannend worden. Heb al een rondleiding gehad in het beval- en kraamcentrum van het ziekenhuis waar ik wil bevallen. Zoals het nu loopt hoef ik niet te bevallen in het ziekenhuis waar ik met 24 weken lag. Ben ik wel blij mee. Ben ondertussen ook weer terug bij de VK voor controle en hoef niet meer naar de gyn. Dus das ook positief. Moet het wel rustig aan doen omdat die vervelende pijnlijke harde buiken blijven. Hou ook erg veel vocht vast momenteel. Ze houden me bloeddruk wel goed in de gaten. Verders droom ik ook veel. Tenminste ook leuke dromen tussen. Had van de week gedroomd dat ik thuis was bevallen en toen moest de baby op een gegeven moment in bad om gewassen te worden. Dus de kraamzorg liep weg met haar om haar in bad te doen. Dus ik zei tegen me man loop ff met haar mee, maar hij wilde bij mij blijven. Ik boos natuurlijk. Toen kwam de kraamzorg terug en ik zei: moet je niet bij de baby blijven. Nee dat hoeft niet zei ze. Ik in paniek en me bed uit en kijken waar ze was. Badje was leeg en ik zie plots dat de baby in de wasmachine zit met zeep erin en ze had hem al aangezet. Ik schrok wakker. En moest natuurlijk lachen want dat kan helemaal niet. Maar zal wel komen omdat we nieuw wasmachine hebben sinds een week denk ik. Het kamertje is zo goed als af. Nog een paar kleine dingentjes. Heb het intakegesprek gehad met de kraamzorg. Moet alleen bepalen of ik borst of fles ga geven. Ben ik nog niet over uit. Verders begeeft een hoop van de elektronica hier. Wasmachine plots stuk. Droger was ook bijna 10 jaar oud, dus beide maar gelijk vervangen. Toen stopte de smartphone van manlief ermee, dus ook weer een nieuwe gehaald. De auto die we 4 maanden geleden gekocht hebben gaf afgelopen vrijdag ook de geest toen ik naar de winkel ging. Stond ik daar op een kruising te wachten op de sleepwagen :x. Gelukkig wel garantie. De auto was plots z'n software kwijt. Nieuwe software erop, maar kreeg hem mee met de mededeling dat waarschijnlijk de computer en bekabeling vervangen moesten gaan worden. Ben dan de auto zo een 2 weken kwijt. Maar ze willen het zeker weten, dus moet wachten totdat hij weer stil staat . Is nogal een duur geintje voor hun. Manlief over de zeik gegaan bij de dealer. En hebben de auto nu maar ingeruild op een andere. Hebben ons aankoopbedrag als inruil gekregen dus das netjes. Dit ook ter coulance omdat het ding meer stuk stond als wat anders. Moet uiteraard wel geld bij want die auto die we gekocht hebben is duurder. Maar kan hem zaterdag ophalen dus ben benieuwd. Nu maar hopen dat er niks meer stuk gaat, want zo gaat de spaarpot hard leeg. @bibbi. Natuurlijk gaat het je lukken. Dit jaar wordt jouw jaar daar zal ik voor duimen. Dat lijkt me wel zwaar pleegzorg. Is adoptie niet wat? Is toch anders lijkt mij. Hopelijk wordt jullie bod geaccepteerd op het huis. In deze tijd staat er veel te koop en kun je veel afdingen.
Hey meiden hoe gaat het hier? Hier drukke maar erg gezellig week achter de rug! Mijn schoonfamilie is weekje geweest en vind het jammer dat ze weer vertrokken zijn . Binnenkort heb ik waarschijnlijk geen werk meer, omdat ik bij de thuiszorg zit en het werk dat ik doe word door een ander overgenomen! Nu ben ik opzoek naar ander werk, wel erg lastig! Maar eerlijk gezegd vind ik het niet erg, vind het wel fijn huisvrouw zijn . Mijn cyclus was laatst precies 28 dagen! Hopen dat het zo blijft..
@Suus, wow dat schiet al op zeg! Wat is de reden dat je nog twijfelt tussen borstv of flesv? @Bambi Succes met werk zoeken. Je hebt zo wel lekker de tijd om alle evt. achterstallige klusjes in huis te doen Lekker dat je cyclus gewoon mooi 28 dagen was. Inderdaad hopen dat dat nu zo blijft. Vanmorgen naar het ZH geweest. Uitslagen van bloedonderzoek was goed. Wat verhoogde produktie van testosteron, maar m'n lichaam (of misschien wel de dci) vangt dat goed op, waardoor de hoeveelheid vrij testosteron op een normaal niveau zit. Wel zijn mijn huid en eierstokken waarschijnlijk extra gevoelig voor testosteron waardoor ik dus acné en pco-symtomen heb. Manlief is ook goedgekeurd. Wat kleiner aantal zwemmers per ml, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het volume en de beweeglijkheid was wat minder dan zou moeten, maar wel redelijk. Hebben van de arts de keuze gekregen om aan de clomid te gaan om mijn cyclus wat te verkorten of het even af te wachten en de natuur zijn werk te laten doen. We hebben besloten om de rest van dit jaar eerst het op de normale manier te proberen en als dat niet lukt, of wanneer ik opeens weer lange cycli krijg, weer contact met de arts op te nemen. In dat geval zal ik aan de clomid moeten en als dat aanslaat eventueel IUI. Toen ik vroeg wat onze kans tot het eind van dit jaar was gaf hij aan dat dat (ervan uitgaande dat mijn eileiders open zijn) ongeveer 50% was. Voor mijn man was ook de grotere kans op tweelingen (8%) ook wel een reden om nog even te wachten met clomid.
@ AKB3. Ik heb het gevoel als ik borstvoeding ga geven dat er teveel beslag op me gelegt gaat worden. Kan ik niet tegen. Raak ik gestresst van. En dat werkt averechts. En me tepels doen enorm pijn. Dus volgensmij schiet ik door het plafond als de baby eraan komt. Me zus en moeder hadden dit ook en die konden daardoor geen borstvoeding geven. Dat deed zo een pijn dat ze dan verkrampen en dan kreeg de baby geen eten en raakte vervolgens gestresst. @bambi. He jakkie dat je misschien binnenkort geen baan meer hebt. En vooral deze tijd is het moeilijk om wat te vinden. Maar je bent nog jong dus je vind heus wel werk. En misschien wordt je helemaal niet ontslagen. Kan ook nog. Hoe gaat het hier verders?
@ Suus84: de laatste loodjes! Spannend hoor! Wanneer ben je uitgerekend? @ BambiFelice: balen dat je misschien ontslagen word, maar weet je het zeker? In de thuiszorg is toch genoeg werk? @AK83: ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden! Het is jullie gegund! Hier de afgelopen week erg veel last van stemmingswisselingen, niks is goed en word om alles pissig... En waarom? Ik weet het niet... Daarnaast zit ik vandaag op dag 29 van mn cyclus, maar heb nog geen last van krampen ofzo, afwachten dus... Dit word mn eerste menstruatie sinds is gestopt ben met de pil
@Kippie, leuk he die hormonen? Al zijn ze gewoon van jezelf, dan nog kan je er aardig gek van worden. Hou er rekening mee dat het vooral de eerste cyclus waarschijnlijk wat langer gaat duren. Kan het altijd nog meevallen.
@RR ja pleegzorg is inderdaad niet makkelijk! maar ben er wel over van mening dat een baby die je krijgt sowieso een kleinere rugzak heeft dan een ouder kindje! dus dan wordt het de categorie 0-3 voor ons! ik heb de info al thuis maar de enveloppe zit nog dicht! eind van het jaar ga ik ernaar kijken! @kippie spannend meid ... zoals akb3 aangeeft je eerste cyclus KAN lang duren! bij mij duurde de eerste cyclus 4 maanden! en bij akb3 zo te zien ook 4,5 maand! dit is niet sporadisch maar komt vaak voor omdat je lichaam door moet krijgen dat het weer iets moet gaan doen! dus er zit niks anders op dan afwachten! @bambi jammer dat je schoonfam weer weg is! back to italia? en vervelend van je baan zeg! mioeten ze je niet verplicht overnemen bij die nieuwe organisatie dan? @ suus spannend meid voor jou beginnen echt de laatste loodjes echt aftellen! vervelend dat alles stuk gaat! zul je altijd zien als er een ding stuk gaat gaat alles stuk! ik zit ook nog steesd met mijn auto1 inmiddels alweer bijna een maand geleden dat ik dat ongeluk met die tractor had! en nog steeds niets bekend! ja het schadebedrag bedraagt 2150 :O :O :O dus duimduimduim dat het vergoed wordt! @ AKB3 wauw goed zeg van je waardes! dus opzich nog geen reden tot paniek? en bij je man... ik ben altijd huiverig met ''net onder de norm'' dat zeiden ze bij ons afgelopen zomer ook... zaad was zoooo goed echt netjes! nou mijn man bleek dus zo goed als ONVRUCHTBAAR! dus ik vertrouw daar nooit op! als je slim bent vraag je de waardes op of kopietje van het zaadonderzoek. ik wikl je niet bang en van streek maken! maar soms is het gewoon goed zelf ook de vinger aan de pols te houedn! het zou zonde zijn als jij in december terug gaat en dat dat opeens blijkt dat de kans op zwangerschap toch maar 1% was ofzo... dus misschien toch beter vragen om specifieke waardes? en goed dat de dci zijn werk zo goed doet meid @chickie hoe is het met jou meid? aan het aftellen?
Hoe gaat het met de dames? Hier nog steeds geen ongi te bekennen, eergisteren een roze 'veegje' en sinds gisteren last van vlagen misselijkheid en elk uur moeten plassen. Ik zit ondertussen op dag 32. Ik verwacht zelf dat het gewoon door het ontpillen komt, maar ga toch morgenochtend een testje wagen (even kijken of het lukt, die dingen ook nog nooit gebruikt )