@Bbibi, gezellig dat je er weer bent! Lekker dat je de doorverwijzing binnen hebt en hopelijk hebben ze er in Duitsland allemaal nog wat meer verstand van. Kan me voorstellen dat je er onderhand toch wel moedeloos van wordt. Al kan de afleiding nu door je verhuizen en klussen enzo soms ook wel goed werken dat je soms weleens hoort. Maar nog 1 maandje geduld dus... Wel spannend hoor. @Bambi, lekker dat alles er goed uitzag! Hopelijk is dat over 2 weekjes nog steeds zo. Je volgende echo valt denk ik bijna gelijk met de mijne. Ben erg benieuwd... Hier gaat het aardig z'n gangetje. Moet zeggen dat het nog steeds best wel onwerkelijk is, waardoor we verder op één persoon na nog helemaal niemand in de familie wat verteld hebben. Twijfel erover om het m'n moeder te vertellen omdat ik die toch bijna elke dag zie, maar aan de andere kant ook wel weer lekker om het nog voor onszelf te houden. Merk wel dat ik er af en toe wat chagerijnig van wordt dat ik niet alles kan zoals ik gewend ben. Doe best wel zwaar werk en merk dat dat af en toe wat moeilijker gaat en ik 's avonds echt helemaal op ben. Zeg op het moment ook gewoon bijna alle minder dringende afspraken die ik 's avonds heb af, om gewoon lekker op de bank te zitten/liggen. Anders hou ik het overdag gewoon niet vol.
@bambi. Wat fijn dat het er goed uitzag in het ziekenhuis! Als het goed is kan je dan het hartje zien over 2 weken. Spannend! Maar komt helemaal goed.
Dank jullie wel ! Ja tot nu toe voelt het nog goed . AKB3 Het is beter als je er toch maar aan toegeeft. Ik heb het ook en dan soms moet je maar gewoon wat steekjes laten vallen.. Ik had ook zwaar werk (huishoudelijkwerk de hele dag door), maar ben er gister mee gestopt! Zat nog in mijn proeftijd, dus het was gelukkig nog makkelijk. Omdat ik steeds zoveel last had van van alles en ik wil gewoon geen enkel risico meer nemen!
@Bambi, probleem is dat ik eigen bedrijf heb zonder personeel, dus zal toch wel door moeten. Maar op zich als ik 's avonds m'n rust maar pak, dan gaat het overdag eigenlijk best goed.
meiden hoe is het hier? hoe is het met chickie? en RR hoe is het met jou meid? Suus nog niet aan het bevallen? Bambi een goede echo? toppie! akb3 trek je het allemaal nog een beetje meid? wanneer heb jij je eerste echo?
Ik zit hier ietwat in spanning. Ik moet namelijk deze week ongesteld worden, maar heb totaal geen tekenen van mijn menstruatie. Geen pijnlijke borsten, geen geprut. Het enige wat ik vorige week kreeg was menstruatie krampen. Ik ga zaterdag een test doen als ik dan nog niet ongesteld ben. Nu heb ik ook nog last van mijn buik. We wachten "geduldig" af. Hoe is het met jou Bbibi? En met de rest?
@RR. Spannend meid. Ik duim voor je! Heb je nog wat van chickie gehoord? @ hier. Nog geen baby te bekennen. Heb wel last van oefenweeen. Maar zet niet door. Volgensmij vindt ze het nog te koud buiten . Die denkt ook: ik blijf lekker warm zitten bij mama . @bambi. Hoe gaat het met je? @bibbi. Hoe gaat het met de verhuizing? Zijn jullie al over of nog druk aan het klussen in het huis? @Akb: Had je eigenlijk al je eerste echo gehad?
Met Chickie en Thomas gaat het goed. De slapeloze nachten zijn wel zwaar, maar ze zijn blij om Thomas thuis te hebben.
@RR wat goed te horen dat chickie en thomas thuis zijn! super!!! en wat spannend meid! ik ga hard voor je duimen! met mij wel prima! had gister cd10 al 2 mooie eitjes van 15mm klaar zitten! morgen ochtend moet ik weer terug voor een echo! ik hoop zaterdag pregnyl en maandag de iui! @suus spannend meid! nog even volhouden dus! gaat allemaal niet lang meer duren! fijn! wij gaan over 2 weken verhuizen! dus bezig met inpakken en de laatste loddjes aan het regelen omtrent aankoop en verkoop woning! komt meer bij kijken dan gedacht! pfff!
@RR Spannend hoor! Ik had juist een positieve test toen ik het eigenlijk helemaal niet verwachtte. Heb je wel last van andere kwaaltjes? Ik ging juist testen omdat ik heel erg ging dromen. @Suus, wow, jij schiet al echt op. En inderdaad, jullie kleine heeft helemaal gelijk dat ze nog even wacht op mooier weer. @Bbibi, Mooi om te horen dat er weer 2 eitjes zijn. Is dit de laatste IUI in Nederland voor jullie? Hopelijk is deze raak en hoeven jullie helemaal niet naar Duitsland. @allemaal, nee nog geen echo gehad. Krijg hem pas volgende week woensdag. Zit dan als het goed is op bijna 9,5 wk. Hoop dat ze hem uitgebreid genoeg doen, zodat we het dat weekend evt. ook al aan familie kunnen vertellen. Is wel lang je mond houden zo hoor... Verder op het moment gelukkig nog weinig kwaaltjes. Alleen vandaag echt supermoe. Had gisteravond verplichtingen die ik niet af kon zeggen en vannacht slecht geslapen, dus was echt brak vandaag. Net al even lekker 2 uurtjes op de bank gelegen en zo op tijd naar bed. Oh ja, ik moet inmiddels ook bijna elke nacht wel naar het toilet, wat ik zelf nog wel heel erg irritant vind, want als ik ergens een hekel aan heb is het gestoord worden in mijn slaap. Maar al met al mag ik echt nog niet klagen, kan gewoon m'n werk nog doen en op een af en toe wat licht misselijk gevoel na daar ook geen last van.
AKB, vorige week ben ik misselijk geweest. Omdat ik dacht dat mijn darmen weer vervelend aan het doen waren dacht ik dat het daar aan lag. Maar toen werd de buikpijn meer menstruatie pijn. Nu verder geen kwaaltjes. Maar we gaan het zien. Morgenochtend ga ik testen. Wel spannend!
@RR die menstruatiepijn heb ik de eerste weken ook behoorlijk gehad. En nu af en toe nog wel. En bij mij waren m'n darmen de eerste paar weken ook heel erg vervelend. Misselijk heb ik dan weer geen last van gehad (nog niet). Spannend! Ben benieuwd morgen, ga het volgen!
Helaas negatief. Maar wie weet later in de week een positieve test. Iets in mij zegt dat ik niet ongesteld ga worden.
hallo iedereen , l ik ben na bijna 18 jaar nu ook gestopt met het slikken van de diane pil !! ben beetje benieuwd hoe het gaat verlopen en aan iedereen hier super veel succes met het zwanger worden !! grtjs xx
@Babylove, Welkom!!! Spannend. Wil niet vervelend beginnen, maar hou er wel rekening mee dat je eerste cyclus wat langer kan duren en niet meteen 28 dagen is. Al kan het natuurlijk altijd meevallen. 18 jaar is wel lang zeg.
@RR. Spannend. Wanneer ga je nog een keertje testen? @AKB. Hoe gaat het? Ik zie dat je morgen je eerste echo hebt. @bambi. Hoe gaat het? Jij hebt toch binnenkort je 2de echo? @bbibi. Hoe gaat het met de verhuizing? Hopelijk heb je je eigen huis al verkocht. @hier. Alles nog rustig. Het rommelt al wel wat. Maar zijn meer oefenweeen. Ben vanmiddag op controle geweest en de vk denk dat ik voor a.s. maandag bevallen ben, want ze wilde geen vervolgafspraak maken. Geloof er geen hol van. Maar ja, we zullen zien. Me moeder en me zus hadden ook geen symptomen van te voren toen ze gingen bevallen. Maar heb wel aangedrongen op een vervolgafspraak. Moet nu maandag terugkomen. Indien mogelijk en indien ik het wil kunnen ze me maandag gaan strippen. Moet daar nog is goed over nadenken. Vind het nu allemaal erg dichtbij komen en raak daardoor een beetje in de stress. Klinkt best gek eigenlijk. Heb net ff lekker zitten sniffelen op de bank met een reep choco en een mok thee .
@Suus, gaat nu echt wel opschieten zeg. Maandag klinkt toch wel heel erg dichtbij. Kan me ook wel voorstellen dat je er toch ook wel een beetje van in de stress raakt, is niet echt iets waar je naar uit ziet denk ik, maar aan de andere kant ook wel weer, omdat je dan je kleine lekker in je armen mag hebben. Klopt, morgen eerste echo. Vind het toch ook wel heel spannend eigenlijk. Ergens voel ik mij prima en zijn m'n symptomen nog redelijk aanwezig dus maak ik mij niet druk. Al hou ik toch ook steeds in m'n achterhoofd dat het toch ook een MA kan zijn of er iets anders mis kan zijn. Misschien wat zelfbescherming mocht het toch niet goed zijn.