hoi hoi , even een foutje rechtzetten , die 18 jaar moet 13 zijn ... weet ook niet hoe ik eraan kom om 18 te typen toen haha !! maar 13 is ook al lang hoor ja i know , ben me er van bewust dat het wel eens een stuk langer zal duren dan 28 dagen . voor de banner ben ik even uitgegaan van een normale cyclus maar weet dat het zo 9kans op 10 niet gaat zijn maar met die banner kan ik goed bijhouden in de hoeveelste dag van men cyclus ik zit hihi grtjs x nog even een vraagje hier , kan BARSTENDE hoofdpijn ook een ontpilverschijnsel zijn ?? man man , zit hier nu al 2 dagen mee en is echt niet fijn ...
even snelle reactie kom later nog een keer vollop kletsen maar wilde even AKB3 heel veel succes wensen vandaag! dus bij deze succes meid! @suus nog geen baby?
Nog geen baby maar kan niet lang meer duren. Heb momenteel weeen en de vk is vanmorgen al geweest en vanmiddag om 2 uur komt ze weer terug.ze vermoed dat we rond middernacht papa en mama zijn. Baby ligt heel laag maar me baarmoedermond is naar achteren geklapt . Ze kan de ontsluiting niet voelen daardoor .maar als de baarmoedermond door de weeen plots over hoofdje heenklapt dan kan de bevalling heel snel gaan. Ze wil me voor die tijd in het ziekenhuis hebben.met toucheren kon ze voelen dat baby aan het drukken is naar beneden.als me vliezen breken zou ik amper vruchtwater verliezen omdat ze zo vreselijk laag ligt. Heb al paar dagen last van me onderrug en onderbuik. Bleek dus voorwerk te zijn. Had al urine weggebracht want dacht dat het blaasontsteking was maar was helemaal schoon .
w0w suus super spannend! Nu gaat het gebeuren . Hoop voor je dat het goed gaat! AKB3 hoe was het bij de echo ? babylove ja, dat kan hoor ik had er zelf ook erg veel last van! Na een half jaartje is het weg gegaan. Bbibi wel fijn een nieuw huis (nieuwe start ! Roderoosjes hopelijk toch een posi test voor jou binnenkort! Gisteren heb ik de 2e echo gehad. En was goed ! Mijn eisprong was idd een week later. We zagen en hoorde de stevige hartslag! En dat maakte me echt wel gelukkig. Maar ja toch blijft het knagen.. toch nog bang dat het mis kan gaan.. Maar de gyn zei dat het er goed uitzag. Ik vroeg aan hem in welke helft de kleine zat en hij zei de linkerkant, wat ik zelf ook al dacht, want als ik op mijn rechterzij lig, dan voel ik het soort van 'zakken' ik lig het liefst op mijn linkerzij . Ik ben echt hele dag door misselijk en heb het koud ben erg moe, maar dat is wel een goed teken .
@suus owh wauwwww wat spannend! meid heeeeeeel veel suicces met de bevalling nog even en jullie dochtertje is bij jullie! super, geniet ervan! en succes en sterkte! @bambi fijn meid heel goed nieuws! nu gelukkig een plakkerd! geniet ervan!
Dank jullie wel allemaal! @Suus, wow spannend! Heel veel succes vandaag! Als je dit tenminste nog leest voor jullie kleine geboren is. Echo was super! 1-2 dagen vooruit gezet, dus lijkt mij een goed teken, hele duidelijke hartslag en 3 mooie foto's meegekregen, waarvan 1 in 3D. Was wel een hele geruststelling. Mag mij nu gewoon aanmelden bij een verloskundige, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Meteen ook maar bij prenatal 2 positiebroeken gekocht. Kan m'n eigen spijkerbroeken echt niet meer aan zonder knoop en rits los. Verder hebben ze ook nog bloed geprikt om te testen op toxoplasmose omdat ik veel buiten met grond werk. @Bbibi, dank je wel! Hoe gaat het met jullie verhuizing?
AKB3 wauw super goed nieuws meid! geniet van de goede echo! RR wanneer komen jij en ik nu eens aan de beurt meid? wij wachten al het langst van heel dit topic! zou het ons nog gegund zijn denk je? Suus ik ben ook onwijssss benieuwd! hoe is het met je? en met je dochtertje? hoe heet ze? hopelijk maken jullie het goed?
@Bbibi en RR, ik hoop het ook heel hard voor jullie. Het is jullie zo gegund en het voelt eigenlijk gewoon ook niet echt eerlijk dat het bij de één zo snel gaat en bij de ander heel lang duurt. Dank jullie wel voor jullie reacties! Ben ook heel benieuwd hoe het inmiddels met Suus is. Hopelijk gaat alles zo goed dat ze gewoon even geen tijd heeft voor dit forum.
ff kort berichtje Na een zware bevalling zijn wij donderdag 30 mei om 859 uur de trotse ouders geworden van dochter Mandy. Ivm complicaties mochten we pas gisteren naar huis.ik zal binnenkort wat meer neerzetten en een foto plaatsen
Gefeliciteerd met Mandy! Fijn dat jullie thuis zijn. Nu genieten van elkaar! Tja Bbibi, ik krijg het idee dat het bij mij in ieder geval voorlopig niet meer gaat lukken. Ik heb een half jaar een hele goede cyclus gehad, maar ben nu al bijna 2 weken over tijd. Vorige week en vandaag een test gedaan en allebei negatief. Dus het lijkt erop dat de pco weer terug is helaas. Over 2,5 week gaan we op vakantie en daarna zien we wel verder. Wat wel fijn is is dat we ons al wat in hebben gesteld op dat we niet zwanger worden, dus dan komt een negatieve test ook minder hard aankomt. Wel heb ik nu zoiets van laat die menstruatie maar komen.
@Suus, Gefeliciteerd met jullie dochter Mandy! Heeft nog wel even langer geduurd dan de VK dacht dus? Succes met herstellen en geniet lekker van jullie kleine meisje.
@akb3 das lief meid! @suus suuuuuper leuk! Proficiat meid! Geniet van jullie dochtertje! @RR pfoeee kunnen jullie dat jij? Mijn hart breekt als ik eraan denk geen moeder te worden! Knap dat jullie eroverna denken! Willen jullie ook geen ivf proberen? En zo nee mag ik vragen waarom niet? Er is zoveel mogelijk! En daarmee is de kans zo groot dat jullie misschien wel een kindje van je eigen krijgen...
Wat een prachtige dochter, Suus! Bbibi, we willen geen IVF omdat we in onze omgeving erg nare verhalen hebben gehoord over stemmingswisselingen, pijn bij de behandeling en ook narcose die niet goed werkt. Wij hebben wel een kinderwens, maar niet zo sterk dat we niet zonder kinderen kunnen. Lukt het niet dan gaan wij ons leven anders inrichten, bijvoorbeeld reizen of verhuizen. Gelukkig kunnen we het een beetje los laten zodat we niet constant in spanning zitten of gestrest zijn. Ik weet uit ervaring dat dat bij mij ook helemaal niet goed gaat. Ik ben toen bij ons pleegkindje een aantal keer in het ziekenhuis geweest omdat ik vage maag- en darmklachten had die uiteindelijk allemaal met stress te maken hadden. Maar ik vind het wel erg dapper en knap van jou dat je er zo voor gaat.
@suus wauwwww wat een mooie meid! Geniet er maar van! @RR knap hoor meid hie je erover denkt!! En fijn dat jullie het daar samen zo overeens zijn! jullie hebben idd natuurlijk jullie nichtje al grotendeels opgevoed dus je weet precies hoe het allemaal is! Wij hebben idd wel zon kinderwens dat wij ons een leven zonder niet kunnen voorstellen! Dus wij willen echt wel er alles aan doen om onze wens te realiseren! Makkelijk zal het niet zijn! Maarja het is niet anders... Ben benieuwd hoe het allemaal loopt!
@akb. Gaat inmiddels water beter. Ben erg moe. Maar dat hoort erbij. De bevalling ging niet helemaal goed. De ontsluiting vorderde niet omdat ze een sterrenkijker bleek te zijn en ik kreeg koorts en de hartslag van de baby was plots te hoog. Ze moesten toen met spoed bloed afnemen bij de baby. Dit doen ze dmv een krasje op het hoofd. Ik kan je vertellen, dat is geen pretje als ze dat doen. Het bloed moest toen heel snel in het lab zijn, maar ze waren niet snel genoeg en het bloed was toen al gestolt. Dus toen hebben ze het risico genomen met weeopwekkers en een ruggenprik. Ze moest eruit. Me weeen zwakte tevens af omdat ik uitgeput was. Dus weeopwekkers erin en vol open en ruggenprik. Binnen notime volledige ontsluiting en de baby was gedraaid door de weeen, maar geen persweeen. Dus ruggenprik ging uit en toen kwamen langzaam aan de persweeen terug. Als die niet terug zouden komen zou het een ks worden. Toen mocht ik persen en binnen een uur was ze eruit. Het eerste wat ik zei toen ze eruit was, was dat ik dorst en honger had. . Ik ben niet geknipt. Wel een paar haarscheurtjes. Maar heb gelukkig geen last met naar de wc gaan dus dat scheelt. Het gaat nu wat beter met de kleine. Ze hield maar niks binnen. Sinds gisterochtend overgestapt op andere voeding en nu houdt ze alles binnen en plast en poept goed. Dus dat scheelt. A.s. vrijdag mag ik samen met de kraamhulp een stukje lopen met de kinderwagen. Kijk er wel naar uit. Heb/had wel last van kraamtranen gister en eergister. Was echt depri. Heb dit vanmorgen met de vk besproken. Ze zei dat dit normaal was wat ik haar allemaal vertelde. Ik moest het wel in de gaten houden zei ze, maar ze verwacht dat het allemaal goed komt en dat ik niet een pnd krijg. 90% van de kraamvrouwen hebben hier last van en is heel normaal.