Ik heb zo'n 6 jaar de diane pil gebruikt en nu een half jaar gestopt. Het viel me nog wel mee hoe snel ik weer ongesteld werd (zie onderschrift) maar ik heb wel weer last van acne helaas. Ben onder behandeling van een huidtherapeut die tevens ook voedingsdeskundige is , om alles weer een beetje rustig te maken. Dat is wel lastig, als je zwanger wilt worden kan je niet even een kuur van de dermatoloog krijgen.
Dank je Suus ! Kleine Carlo is geboren . Vorige week rond 11:18. Ik moest er al om 07:30 zijn, toen hebben ze mij nog onderzocht en echo gemaakt+CTGscan en toen hebben we gewacht totdat de operatiekamer klaar was. Het was zo raar om daar te wachten en een leeg bedje te zien met het idee dat ie er die dag in zou komen te liggen. Keizersnede ging goed, heel raar gevoel en ging ook echt snel. Ze zeiden dat ie was geboren, en ik zei: maar ik hoor hem nog niet huilen, toen ze hem tegen het licht aanhielden kregen we hem te horen . Daarna kreeg ik hem even snel te zien en werd hij meegenomen naar de kinderarts en mijn vriend ging mee, helemaal trots . Hoefde gelukkig niet lang te wachten om hem dan eindelijk vast te mogen houden. Geniet echt van de kraamperiode heb ook goeie kraamverzorgster, maar is best zwaar, mag hem nog niet oppakken enzo, dus heb bij veel dingen nog hulp nodig. Ik zou nog wel even door kunnen gaan, maar ben nogal suf dus laat het hier even bij.
Gefeliciteerd met de geboorte van Carlo!! Gelukkig is alles goed gegaan. Ik hoop dat je gauw minder last heb van de wond van de keizersnede. Geniet van je kraamperiode en rust ook goed uit. In het begin is het best allemaal zwaar met o.a. de voedingen en dan vooral 's nachts. En het is ook wennen dat je nu met ze drieën ben. Is een totale omslag in je leven. Misschien heb je nu ook wat last van kraamtranen. Uithuilen en alles tegen je vriend of kraamhulp eruit gooien. Helpt het beste. En misschien heb je er wel geen last van kan ook nog Maar als je weer op de been bent wil je dan een foto'tje plaatsen of mailen. Ben echt super benieuwd naar jullie kleine mooie mannetje.
hoi meid , ik ben sinds december gestopt met de dianepil , en ja hoor de eerste puistjes beginnen hier ook weer te komen pfff men huid was zo rustig geworden en nu... zullen we er toch moeten bijnemen vrees ik en hopelijk gaat het met de tijd toch wat beter . ik dacht zeker dat ik er nu wel uitgegroeid was uit de acne met ouder worden maar niet dus . succes met zwanger worden alvast xxx
Zo irritant he... Hopelijk zijn we er snel vanaf. Jij ook succes! Dat we maar snel zwanger mogen worden
ja echt stom , 28 jaar en allemaal van die jeugdpuistjes het is een mooi zicht haha . ach ja het is voor een goed doel moeten we maar denken ja dat hoop ik ook dat het snel raak mag zijn voor ons grtjs
Ja helemaal waar Suus is best zwaar, vooral omdat je toch ook weer moet herstellen. Ik moet zeggen dat ik er nu wel meer aan ga 'wennen'. Het is idd ineens heel anders allemaal. Ik ben echt blij met onze kleine man, hij is echt lief, echt een knuffelkontje . Vind het nog steeds zo onwerkelijk dat ie in mijn buik heeft gezeten. Ja heb ook last van de kraamtranen. Vooral als mijn vriend thuiskomt, dan begint het . Het gaat al wel weer goed, kan alweer steeds meer heb nu alleenwel last van vocht wat tussen mijn gewrichten zit bij de enkels binnenkort naar de dokter. Hoegaat het met jou? (ja kan foto versturen, misschien naar je e-mail dan?)
Wat heerlijk zo een knuffelkontje. Geniet ervan. Onze kleine meid wil dat niet meer. Wil liever spelen, rollen over de grond en proberen te kruipen en te staan . Is idd een raar idee dat zo een kleintje in je buik hebt gezeten. Hoe lang was hij en hoe zwaar was hij toen hij geboren was?? Heeft ie al haartjes?? Misschien kan je een pb sturen met daarin een foto. Of in je eigen album zetten op de site. Gewoon lekker uithuilen. Helpt het beste. Heb je nog kraamhulp of is die al weg? Wat ook helpt is om even een hap frisse lucht te halen. Kleine mee in de kinderwagen. Hier gaat alles goed. Gisteren bij het cb geweest. Mandy weegt nu 8250 gram en is 69 cm. Ze heeft ondertussen al 2 tandjes. Heel fijn als ze je hand te pakken krijgt en erop bijt