ik zou graag willen weten als je de dag van je eisprong in de avond klust, of je daar dan zwanger van kan raken met snelle zwemmers?
hoi volgens mij kan je op de dag van je ei gewoon zwanger raken hoor, want je ei leeft tenslotte 24 uur
Hoi Titus, Ik had begrepen dat klussen op de dag van je eisprong (en dan doel ik op net na de 'sprong') geen zin meer heeft, je bent dan al te laat. Ervan uitgaande dat de eicel 24 uur leeft, klinkt dit eigenlijk weer erg onlogisch hoelang doet de zaadcel er over om bij de eicel te komen? heeft er iemand een idee?
Op de dag van je eisprong ben je ook super vruchtbaar hoor. een eicel leeft tot 24 uur (gaat wel sneller achteruit in kwaliteit) en zaadjes zijn binnen no time binnen. (stond hier ergens in een topic pas geleden) de dag voor en de dag van je ei ben je het vruchtbaarst. Ik word altijd de dag van mijn ei geinsemineerd, moet toch goed zitten dan toch?
Klinkt idd erg logisch weer! Geloof dat ik op basis van de door jouw gegeven info even de computer ga afsluiten en actief met een klusje ga beginnen