Hoi Dames, Wie zou mij kunnen vertellen wat de (meest voorkomende) symptonen zijn van ontpillen? Gevoelige tepels, veel (doorzichtige/melkachtige) afscheiding, hoofdpijn o.a? Alvast bedankt!
Volgens mij alles wat mogelijk bij een zwangerschap hoort hihi. Zo vaak wordt dat immers verward met zwanger zijn.. Maar ik heb er niet echt last v gehad dus misschien dat anderen antwoord kunnen geven.. groetjes.
Ik kreeg weer erg last van pukkeltjes helaas, verder een paar dagen fikse hoofdpijn gehad. Verder geen centje pijn
Ik slikte dan ook de diane pil, dus dat zou kunnen helpen :-$ Ik heb ook wel erg veel behoefte aan chocolade, dat helpt dan ook niet he
Ik heb dunner haar gekregen! Is niets meer van mijn bos haar over En ook last van pukkeltjes, hoofdpijn, misselijk, geen honger of bepaalde producten waar ik eerst echt gek op was en nu niet meer. En helaas is mijn cyclus nog helemaal ontregeld want ik ben in september gestopt met de pil en op een ontrekkingsbloeding na ben ik nog helemaal niet ongesteld geworden...
ik was enorm emotioneel (terwijl het normaal gesproken andersom zou moeteni zijn ) verder had ik enorm last van mijn borsten zo erg dat een kledingstuk erop dragen al pijnlijk was, rommelende buik, hoofdpijn en wat puistjes dat was het tot nu toe heb ik eigenlijk nergens last van terwijl het vorige maand toch al eerder begon.... Ach hopelijk blijft het weg Ow ja na 31 dagen werd ik weer ongesteld maar het kan soms ook veeellll langer duren...
pijnlijke buik, je voelt echt vanalles. allerlei rare steekjes onder in je buik. rommelende buik. Werd er echt gek van. Nu overigens geen last meer van. 6 maand na pil stop.
Nou, ik kan absoluut meepraten over rommelende buik, pff die blijft gaan, hoofdpijn idd, gevoelige tepels dus, maar vooral wat me opvalt veel, heel veel wittige afscheiding. niet zo fijn, maar ja hoort erbij, in iedere geval bedankt voor jullie berichten!
ow ja witte afscheiding idd... maar die had ik eigenlijk ook al veel toen ik nog aan de pil was dus daarin is niet veel veranderd voor mij
Hey ja, nu jullie het zeggen, die afscheiding was er ook niet toen ik de pil nog wel slikte! Had ik nog niet eens bedacht... Het doet toch wel erg veel met je lijf, die vieze hormonen, voor mij echt nooit weer!
ja, normaal had ik een beetje afscheiding paar dagen voordat ik ongie moest worden, maar nu heb ik al een paar dagen erg last ervan!
Hoofpijn, maagpijn, buikpijn, emotioneel en hele pijnlijke borsten, niet normaal meer. dikke buik. Gewoon ellendig.
Voor de eisprong nergens last van, maar daarna is echt een drama! Pijnlijke borsten en tepels, er naar kijken doet al pijn! Enorm emotioneel, opgezette buik alsof ik halverwege een zwangerschap ben, misselijk met vlagen, vetter haar gekregen kan het elke dag wel wassen, behoefte aan meer slaap! Tja, kortom eigenlijk alle symptomen die ook bij een eventuele zwangerschap zouden kunnen passen! Maar opzich stoor ik me hier niet echt aan. Was allang blij dat ik opzich een regelmatige cyclus heb!
Voor de eisprong nergens last van, maar daarna is echt een drama! Pijnlijke borsten en tepels, er naar kijken doet al pijn! Enorm emotioneel, opgezette buik alsof ik halverwege een zwangerschap ben, misselijk met vlagen, vetter haar gekregen kan het elke dag wel wassen, behoefte aan meer slaap! Tja, kortom eigenlijk alle symptomen die ook bij een eventuele zwangerschap zouden kunnen passen! Maar opzich stoor ik me hier niet echt aan. Was allang blij dat ik opzich een regelmatige cyclus heb!
Oeps! Twee keer teveel! Verbinding deed niet helemaal wat ik wilde. Kreeg geen bericht dat hij geplaats was, dus bleef maar drukken!