ontpillen>welke symptonen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bica, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angje

Angje Lid

8 dec 2008
    13
    0
    0
    Brabant
    Ik heb ook van allerlei dingetjes last, je denkt echt dat je zwanger bent het zijn dezelfde symptomen,,, ben nu net ongi geworden, en heb gemerkt dat je lichaam je echt voor de gek kan houden
    had ook vorige week last van hoofdpijn, rommelige buik, witte afscheiding, misselijk duizelig enz noem maar op! :( hoop dat het ontpillen niet te lang duurt! :D Succes Allemaal....

2. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    haha kan gebeuren als verbinding niet lekker is!

ja een regelmatige cycles is zeker lekker! Ik moet nog zien wat het bij mij word, is 1e ronde...

3. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    nou ik denk dat ik hier ook wel over kan mee praten,

Het is net alsof ik weer zwanger ben :(
    Alleen vind ik het momenteel erg dat mijn humeur erg slecht is!
    Dat was ook het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was van mijn dochter...... En ja bloedingen tussendoor (5 december ong) 1 week later weer bloed verlies en daarna weer een week later bruin/ licht roze verlies
    Slik trouwens sinds 28 nov geen pil meer......
    Hopen dat alles snel weer normaal verloopt.

4. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Pijnlijke borsten, melkachtige afscheiding uit tepels, puistjes (oh my god, echt verschrikkelijk). Ik had de eerste maanden meteen weer een regelmatige cyclus van 30 dagen, maar ik heb ook een keer gehad dat er zomaar ineens weer 6 weken tussen mijn menstruaties zat. Ook kortere menstruaties en meer bruinverlies. Op een gegeven moment begon ik elke maand mijn eisprong te voelen, hoewel ik toen niet eens wist wat het was haha. Het ontpillen duurde bij mij al met al ruim een half jaar en er zijn wel een stuk of 4 zwangerschapstestjes doorheen gegaan (ook al wist ik eigenlijk wel dat het vrijwel onmogelijk was om zwanger te zijn; nooit last gehad van gescheurde condooms etc :) ).

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    lonit roep niet te snel want ik ken iemand die dacht dat er ook nooit iets met het condoom was gebeurd maar die bleek toch achteraf zwanger te zijn :S

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik last van pukkels gekregen,mijn menstruatie is wat heftiger en voel meer in mijn buik/baarmoeder gebeuren,maar volgens mij is dat gewoon normaal als je de pil niet slikt.

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    nou ik heb nog helemaal nergens last van ben 27 oktober gestopt met de pil en he nog geen ongi of pijntje of kwaaltje gehad......weet niet of je daar blij moet zijn....hihi

8. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Ik heb de eerste ronde na het stoppen met de pil volgens mij meteen een eisprong gehad. Rond mijn ei had ik supergevoelige borsten en tepels, ik kon er echt niet tegen als ik me bijvoorbeeld aankleedde en ik kwam er effe langs.....Maar daarna nergens meer last van gehad!

9. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    mijn cyclus was op zich meteen in orde tussen 26 en 28 dagen dus was regelmatig,,maar hier komt het opgeblazen buik,borrelende darmen ze konden zelfs piepen, maagzuur,humeurig (is me mannetje niet blij mee) pijnlijke borsten en gevoelige nippeltjes,huilerig kramp dus ja kortom een hele lijst,,hoop dat het snel rustiger word allemaal want soms word ik er zelf niet goed van/mja hoort erbij,

liefs Brit

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil en sindsdien maar 3 x 1 dagje een beetje bloedverlies gehad ( geen echte ongi dus) voor de rest heel vet haar en vette huid, extreem veel puisten, erg opgezette buik, en dat tot op de dag van vandaag, blehh, ik ga echt nooit meer aan de pil

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik had last van: hoofdpijn, buikpijn, lage rugpijn, stemmingswisselingen / labiliteit, zere borsten en ik was heel moe.
    Heerlijk dat ontpillen, not! :( Maar 't is voor een goed doel hè.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, als ik dit allemaal lees heb ik t maar makkelijk. Ik ben sinds 8 december gestopt, maar heb eigenlijk helemaal nergens last van. Ik merk alleen dat ik wat emotioneler ben dan anders, maar verder.....niks. Geen zere borsten, hoofdpijn en al de andere symptonen die ik lees. Sterkte meiden en onthoud.....t is allemaal voor een goed doel! Dat we in 2009 allemaal maar snel zwanger mogen zijn :D

13. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hallo

ik had bijna al de symtomen van zwabgerschap maat totaal niet zwanger
    het feit is dat je dan elk symtoom ga bekijken en gaat vergelijken snap je

mijn borsten werden groter
    onderbuik pijnen
    gevoelige tepels ook zijkanten
    misselijk
    meer eetgewoontes
    rommelige darmen
    stemwisselingen
    liespijnen af en toe
    ruikende urine
    aders op de borsten en benen
    opgezette buik
    enz.....
    en toch niet zwanger dus je denkt vaak je lichaam te kennen
    maar blijkbaar speeld dit toch wel met je he
    maar er zijn natuurlijk wel mensen die derect zwanger geraken
    dus denk dat het enigste een test uitsluitsel kan bieden

liefst nathalie

14. Imm

Imm Lid

29 nov 2008
    53
    0
    0
    Nu nog Mama! Straks Student!
    Capelle aan den ijssel
    Ik ben 8 December gestopt en moet 8 januari weer mijn menstruatie krijgen maar heb eigenlijk nergens last van.. Ben net zoals mermaid wat emotioneler maar eigenlijk verder niks!

Deel Deze Pagina