lady pink gaat 31 dec testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladypink, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    lady pink gaat 31 dec testen..

Hallo iedereen zoals jullie misschien me hebben gevolgd heb ik een zeer korte cyclus namelijk 18 dagen altijd al gehad.
    helaas na de operatie is het niks beter geworden maar voor de oplettende kijkers zie mijn banner ik heb zowaar al een cyclus van 27/28 dagen officieel 28 dagen het is nu na 0.00 uur maar goed laten we voor het gemak uitgaan van 27 dagen
    Dus als ik 31 dec nog niet ongi ben dan gaan we maar es testen...ik zag het afgelopen tijd even niet meer zitten en we hebben ook deze eisprong niet gericht geklust maar narekenend hebben we wel geklust op de meeste vruchtbare dag toeval?

Maar goed best wel spannend voel nog geen ongi klachten en heb een beetje gevoelige tepels maar goed dat heb ik heeel soms ook wel es vlak voor ongi....dus mensen duimen maar misschien mogen wij ook 2008 heeeeeeeel goed afsluiten.

groetjes Anita

en al vast iedereen een heel goed uiteinde en een gelukkig en vruchtbaar 2009...!

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Ladypink,

Wat spannend zeg.
    Voor topics zoals deze hebben wij de nod gedeeltes. Sluit je aan bij de meiden zou ik zeggen.

Dit topic doe ik dicht.

Heel veel succes alvast en dat jullie het jaar mooi mogen afsluiten.

Groetjes Elvira

Deel Deze Pagina