@Stephake23: Nou zelfde hier hoor. Aan de ene kant denk ik hoe eerder hoe beter. Maar ik zou ook wel graag mn cyclus willen weten. Vooral omdat ik nu niet weet wanneer mn nod is, dus wanneer zou ik dan eventueel kunnen testen. Ik ga ook niet uit van een 28 dagen cyclus ik verwacht hem wel wat langer.
jep hier hetzelfde! Lastig he... Wnt inderdaad.. Wnr moet je dan testen he.. Ik heb dames gehoord dat aan 135 dagen zaten enzo... En om elke halve maand te teste gaat opde duur ook duur uitkomen eh! Dus laten we hopen dat onze cyclus niet te lang gaat duren
@Stephake23: Nou dat is wel beetje mijn angst ja zo'n hele lange cyclus. Ik heb ook geen idee wanneer ik zou kunnen testen. Maar ik heb er ook geen zin in om elke keer negatief te testen en dan toch ongesteld te worden. Ik ben blij als ik aan het einde van deze cyclus een positieve test in handen heb of gewoon ongesteld word. In beide gevallen weet ik dan dat t wel goed zit.
Hier nog steeds niet men regels gekregen "al"1 dag later dan de nrmle 28 dagen... Vraag me echt af wnr zouden ze nu komen 😀 Heb echt geen zin om elke week te testen.. Of hoe zouden jullie hiermee omgaan?
ik zit nu ook met wat raars, ik had dacht ik positief getest met de ovu testen op cd 12 dus ik dacht nou als ik weer een korte cyclus heb dan zit ik weer tussen de 24 en 27 dagen in. Maar nu gisteren had ik ineens dat vruchtbare afscheiding en dacht huh? dat kan toch niet ik moet ongi worden! (zit nu op cd23) Dus maar een ovu test gedaan en ja hoor knaller :s toch maar een zw test gedaan die was omo.. dure cb gedaan de ovu met smiley en ja hoor een smiley... ik snap er niks meer van... afwachten wachten en nog eens wachten grrr rotpil...dus nu heb ik een ei gevonden op cd 22 (gisteren) dus geen idee wanneer ik nu ongi moet zijn/worden
Nee zwanger ben ik echt niet en mn ovu's lopen af weer dus denk echt een 2e poging eisprong ofzo Ik heb ovu's van sensitest dipsticks, z&k en cb. Deze waren allemaal posi. Zwangerschapstest had ik van de kv2v5 gedaan en een sensitestdipstick beide omo wit. Dat ik zeker weten niet zwanger ben is omdat ik geen tot weinig sex heb gehad in de vruchtbare periode Geveld door ziekte dus weinig zin hahaha
geen last van kwalen. mijn eisprong kwam 'pas' op dag 25 en was meteen zwanger. vind dat ontpillen ook vaak wat opgeblazen... meestal pakt je lichaam snel alles weer op. (niet altijd, maar meestal zoals ik al zei )
De een heeft er wel last van de ander niet hihi ik vind het deze keer wel meevallen vergeleken na de eerste keer. Ben ook erg benieuwd en gefeliciteerd!
ik vind het eigenlijkook wat overroepen... Heb zelf enkel ng maar last gehad vn tussetijdse bloedingen. Verderwat zeurende menstruatiepijn die niet echt doorzet...blijft natuurlijk afwachtenhe
Hier sinds vanochtend lichte krampjes in onderbuik en net ineens bruin slijm met afvegen. Pff geen idee wat dit moet zijn. Zit nog te wachten op mn eisprong. Kan dit mn eisprong zijn?
Naart het schijnt kan je wel een ovulatizbloeding hebben. Maar dacht dat ze zeiden dat deze meestal helderrood was..?
@Stephake23: Ik lees inderdaad verschillende dingen erover. Ben er maar mee gestopt werd er niet wijzer van. Even aankijken dan maar
om gek van te worden eh! Eigenlijk zou ne mens het allemaal op zich moeten late afkomen en et niet zo neig mee bezig zijn... Maar zeg zelf... Dat is makkelijker gezegd dan gedaan he
@Stephake23: Nou ik ben er echt wel vaak mee bezig inderdaad. Kan het moeilijk loslaten. En nu gebeurt er zoiets ben ik meteen weer aan het zoeken op internet. Maar schiet er niks mee op. Afwachten is het beste, moeilijk hoor!
Nergens last van gehad, behalve dat het even duurde eer mijn cyclus weer 'normaal' was. Verder alleen maar heel positief: geen hoofdpijn meer, libido is veel hoger, en emotioneel ben ik veel stabieler., en mijn menstruatie is veel minder heftig. Voor mij nooit geen pil, of ieder ander hormoon meer!
Ben 6 dagen geleden gestopt maar wordt niet ongesteld, had ik tijdens pilgebruik namelijk ook niet want met de Yaz 24+4 werd ik tijdens de inactieve pillen niet meer ongesteld en nu zit ik er dus op te wachten. Ga voor de zekerheid morgenochtend een zw test doen maar denk dat het nog op gang moet gaan komen. Had gisteren een enorme hoofdpijn dag waar geen pijnstiller bij hielp maar nu gaat het dus weer. Ik ben juist gestopt om van die hoofdpijn af te komen want werd er knettergek van om bijna dagelijks met hoofdpijn te zitten. Hopelijk valt het ontpillen dus mee en voel ik me straks alleen maar beter.
Hej dames! Hier nog steeds geen maandstonden te zien. Zit op dag 35 momenteel. Na hoeveel dagen kwamen jullie ms? Zou zo graag zicht krijgen op mn cyclus. Hoop dan ook dat hij niet te lang gaat zijn... Maar daar vrees ik nu dus voor... Heb al 2 weken hele lichte mspijn. Dus elke keer denk ik: ja ik ga ze krijgen.... Niet dus... Tussendoor heb ik eens een week niets gevoeld... Ik denk dat ik volgende cyclus toch even met ovtesten ga werken zodat ik beter inzicht in mn cyclus heb. Natuurlijk zou het allemaal veel beter zijn dat ik meteen zwanger zou zijn. Maar daar hoop ik niet op... De kans zou immers heel klein zijn. We hebben deze maand maar 1x per week gevreeen, max 2...
@ShineBright: Jeetje dat schiet niet op, hopelijk word je snel ongesteld. Al getest? @Stephake23: Heb je al een zwangerschapstestje gedaan voor de zekerheid?