Ontpillen wie welke "kwaaltjes"

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Stephake23, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Stephake23: Spannend!!

2. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Hoi dames, ik ben nu zo'n 2 maand geleden gestopt met de pil en heb twee, waarvan ik dacht "menstruaties" gehad.. ik lees hier over tussentijdse bloedingen en nu vraag ik me dus ernstig af of ik wel echt gemenstrueerd heb.. hoe zit dit? :) Ook nog maar net nieuw op het forum, dus leer de termen hier net een beetje kennen haha.

Verder ondervind ik nog niet echt problemen... ontdekte van de week wel een paar ienemini puistjes in m'n gezicht, zal het van het ontpillen komen? ;)

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ja getest en niet zwanger wat ik al had verwacht. Maar nog niet ongesteld! Balen :x

4. Stephake23

4 jun 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    @shinebright: jammer dat je test negatief was!
    Ikzelf heb ook ng ni getest. Als ik mn regels niet krijg ga ik voor de zekerheid zondagochtend testen... Kan ook gwn zijn dat ik een lange cyclus heb.. Dus nog even wachten
    @enna87: geen iddee hoe dat juist komt die tussentijdse bloedingen. Ik heb er allesinds een weekje last van gehad..

5. Stephake23

4 jun 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hej dames,
    Zit ondertussen op cd 41, en ng geeen regels te zien. Byebye mooie cyclus...
    De zeurende mspijn blijft wel af en toe aanwezig...
    Ben trouwens niet zwanger. Zondagmorgen een test gdn..
    Hoe gaat het bij jullie?

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Stephake23: Nee echt, jeetje balen zeg! Hopelijk snel ongesteld en dan daarna een mooie cyclus of gewoon zwanger.
    Ik ben nog aan het wachten.. kan nog alle kanten op hier.

7. Stephake23

4 jun 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    welke dag zit jij ondertussen?

8. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Stephake23: Dag 22 dus als het goed is eisprong al gehad dus wachten op ongesteld worden of positieve test.

9. Stephake23

4 jun 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je!

10. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    Hallo allemaal!!

Ik zelf ben 1 jaar aan de pil geweest. Dwars door de pil heen werd ik zwanger. Schrikken natuurlijk maar ontzettend blij. Ik was al mijn hele leven onregelmatig ongesteld en nu gewoon dwars door de pik, een ontzettend sterk kindje, nu 6.5 weken. Toen ik vorig jaar dus aan de pil begon zei mijn huisarts dat ontpillen niet bestaat. Als je een stopweek hebt word je ongesteld, dat betekend dus dat de pil je lichaam uit is. Wel heeft het lichaam tijd nodig om het zelf weer allemaal te doen en om een eisprong te krijgen. Sommige vrouwen worden na 1 maand stoppen al zwanger, dat is zelden zeiden ze. Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!!!!

11. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Omdat er na mijn andere ziekte pcos was geconstateerd die jaar moest ik aan de pil. Zo gezegd zo gedaan, wat een ramp. Kreeg extreem acne en nog depressiever enz. Na 1 week begon ik al met doorbraakbloedingen, stopweek extreem heftig met brokken en kon mijn bed niet uit 1,5 week van de pijn.
    Sinds vorige week gestopt maar sinds !na de eerste pilweek bloed ik nog altijd.
    En nu ineens sinds een paar dagen onwijs last van ver haar (avond ervoor gewassen, middag erna giga vet, normaal was ik 1 a 2 keer mijn haar per week) en vette gezichtshuid en gigadroge armen, benen en rug.
    Maar goed, nog beter dan tijdens de pil wbt die hormonen.
    Ben benieuwd wanneer ik stop met bloeden en een eigen cyclus terugkrijg.

Achteraf gezien had ik geen pil gehoeven want mijn hormoonwaardes waren goed, heb alleen cystes ed. En nasleep van vorige ziekte.

12. MISStletoe

16 sep 2015
    51
    0
    6
    de kwaaltjes beginnen nu echt te komen hoor..
    Ik heb extreem veel honger! Net 2 boterhammen op, nu alweer een knorrende maag :D

13. Stephake23

4 jun 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hej meiden! Ga langzamerhand niet meer opdit onderwerp reageren. Heb vd week mijn eerste echte maandstonden terug gekregen. Mijn cyclus duurde 43 dagen.. Heb niet veel last gehad van iets.. Hopelijk blijft dit zo! Of ben ik snel zwanger 😉

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    #54 ciprilla, 10 okt 2015
    Laatst bewerkt: 10 okt 2015
    @stephake23: gelukkig toch ongesteld geworden na 43 dagen. Nu weet je wat meer. Ik zit op dag 26, negatieve test vanmorgen dus hopelijk snel ongesteld en op naar een nieuwe ronde :) of gewoon zwanger natuurlijk!

15. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    Hallo allemaal!

Ik ben dwars door de pil heen zwanger geraakt.
    Ik had dus echt geen last van zwangerschap kwaaltjes, maar wel door het stoppen met de pil!

- veeel haaruitval
    - gevoelige borsten/tepels
    - menstruatie krampen
    - gevoelige en opgezette onderbuik
    - stemmingswisselingen

De klachten van ontpillen lijken heel veel op zwangerschapsklachten.

16. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Succes meiden! Ik was ook gelijk zwanger na stoppen pil!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ben 2,5mnd terug gestopt met de pil om over te gaan op een koperspiraal (na mijn eerste eigen menstruatie) en ik heb echt een paar weken lang barstende koppijn gehad.

18. xxmeisiexx

xxmeisiexx Nieuw lid

10 nov 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

ik ben nu 3 weken gestopt met de pil en heb er behoorlijk last van!
    eerste week hele week zware hoofdpijn gehad en behoorlijk opstandig geweest! de hele woensdag zelfs depri geweest! ( ook slik ik anti depresiva) de 2e week ging wat beter maar vooral gevoelige tepels en heb voor het eerst mn eisprong gevoeld .. ook door dat ik een enorme slijmprop heb gehad .. :( ! nu zit ik in week 3 en heb ik last van ja .. mn blaas of baar moeder! k heb geen idee of dit normaal is .. heeft er iemand hier ervaring mee?
    het is een gevoelige plek onder in de buik! als ik erop druk doet dit ook zeer!

iemand die hier ervaring mee heeft?

alvast bedankt! xxx

Deel Deze Pagina