Rare Menstruatie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door cisuM, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cisuM

cisuM Actief lid

9 nov 2015
    184
    64
    28
    Vrouw
    Logopedist & freelance zangeres
    West-Brabant.
    Hoihoi,

Ik ben per 2 november gestopt met de pil i.v.m. een kinderwens (we zouden in december willen beginnen, mocht ik dan al een keer een normale menstruatie hebben gehad). De week daarvoor dus een normale stopweek (van maandag tot zondag) gehad. Normaal gesproken wordt ik dan rond zaterdag in de stopweek ongesteld en is het zondag/maandag dat het echt goed doorzet. Nu heb ik in de hele week alleen heel lichte bruine afscheiding gehad (ook maar heel weinig) en geen bloedverlies.

Ik heb de pil altijd netjes geslikt, dus lijkt me sterk dat ik zwanger ben. Maar toch vind ik het gek dat mijn normaal best hevige ongesteldheid nu helemaal niks was. Is dit inderdaad raar? Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Lijkt net alsof mijn lichaam aanvoelde dat ik ermee ging stoppen haha :p

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik denk dat je lichaam gewoon nog in het pil systeem zit.. een ontrekkingsbloeding van de pil kan uitblijven maar ook later komen.
    Ik heb bij de eerste ook 2 wkn later pas de bloeding gekregen dat wij eenmaal gestopt waren..
    Nog even geduld meisj hoop dat je ongi snel doorbreekt en dat je snel een positieve test mag hebben. Succes

Deel Deze Pagina