Zwanger van de 1e, fantaseren over de 2e?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeldou, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hahaha! De titel zegt het al!
    Wie heeft dit ook? Ben nu al aan het fantaseren wanneer we weer voor een tweede gaan. Het was ook een hele spannende tijd zeg maar, als je besluit om er voor te gaan.
    Weet heus wel dat ik eerst de 1e maar eens moet afwachten maar toch, je mag fantaseren!
    Ik zit dan al helemaal te denken, hoelang zou het gaan duren voor het weer raak is. De vorige keer hebben we er 6 maanden over gedaan.. nu ook weer?

Ik ga in ieder geval niet meer aan de pil, dan vrijen we wel niet rond de eisprong, en als het dan zo is, is het zo..
    Het lijkt me eigenlijk best leuk om helemaal niet in de gaten te hebben dat je al zwanger bent!
    De vorige keer was ik er zo opgebrand; 4 weken, nog geen menstruatie! Testen! En nu zou ik wel spontaan zonder steeds te rekenen zwanger willen worden!
    Hebben jullie dit ook?

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier hetzelfde hoor, wij zijn nu al naar nieuwbouwprojecten aan het kijken voor over ongeveer 2 zodat als er nog een kleine komt we een kamertje voor beide apart hebben en een extra kamertje (we hebben er nu wel 1 over maar die wil ik gewoon niet al babykamer :D)

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ik had het er vandaag nog over met mijn vriend. Ik wil ze graag snel achter elkaar zodat ze wat hebben aan elkaar. Anders is ie ook zo alleen. Maar aangezien ik steeds de eerste maand al zwanger raak, gaan wij het risico van geen anticonceptie echt niet nemen na de zwangerschap. Zeker nog anderhalf jaar wachten. Maar oooh, ik zou twee kleintjes samen zo leuk vinden!

4. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Mijn vriend die begon al over een 2de terwijl de Kyano er nog niet eens uit was :p

Ikzelf denk er nog niet over na.

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ooh, alsjeblieft niet! Ik moet er niet aan denken. Eerst dit kind maar eens veilig op de wereld zetten dan zien we daarna wel een keertje verder :)

6. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    hahaha, ja die zijn er ook!
    Ik kan me je ook wel goed begrijpen hoor! Misschien valt het wel enorm tegen zo'n eerste! hihi :)

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat ik niet snap he, 'dan vrijen we niet rond de eisprong', Wel eens van condooms gehoord?

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik moet echt nog niet aan een 2e denken. Nu denk ik dat we minstens 6 jaar wachten met een 2e :)

9. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Wij vinden vrijen met condooms verschrikkelijk! brrr
    En het zou ons niks uitmaken als het gebeurde... We willen toch graag meer kinderen dus heb zoiets "let nature gets its course!" :) :) :)

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Nou idd. De eerste is er nog niet eens, en ik wil eigenlijk zo lang mogelijk van haar alleen genieten. Als er al een 2de komt, dan duurt dat nog wel 4 jaar denk ik.

11. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    mmmm... zoveel tijd heb ik niet (35) maar toch.. first things first. Weet ik veel. Ik heb nooit bedacht hoeveel kinderen ik wilde. Ik wilde graag kinderen (op een gegeven moment) en dat lijkt te lukken. Gelukkig! :D

12. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    zo echt he, ik snap dat niet dat je nu al aan een tweede kan denken!?!
    Ik denk ook eerst deze op de wereld zetten, en als ik een 2e neem..zal het niet sneller dan over 2 jaar zijn... :(

Sex met condoom vind ik zelfs prettiger...dat smurrie hoeft van mij allemaal niet ...goed voor de voortplanting..maar verder heb ik er niets mee

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha dat is inderdaad een groot voordeel van condoom, die smurrie wat het tegenhoudt! Ik vind het ook maar onhandig ;) Wij hebben vlak voordat ik zwanger raakte ruim 4 maanden met condoom gedaan en ach, die onhandigheid went wel.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik doe het ook liever met condoom, ivm de smurrie :)

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hier komt heus nog wel een 3e maar wel effe aan de pil ofzo. niet dat dat veel uitmaakt hier:) iedere anticonseptie word ik zwanger maar als deze troela een jaartje is hoop ik wel weer op wacht te zitten voor nr 3. en dan is het echt afgelopen zegt me vriend want ik wil wel kinderen blijven krijgen haha

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Toen ik zwanger was van Pete waren we al vrij snel klaar met zijn naam, dus zijn we maar namen gaan verzinnen voor de tweede. Wij wisten dat we niet veel leeftijdsverschil wilden en ik kan erg slecht tegen hormonen, dus zijn we niet meer aan de anticonceptie gegaan.
    Na 3 maanden begon het alweer te kriebelen, maar eerst hebben we nog aan onthouding tijdens de eisprong gedaan, omdat we in september met het vliegtuig op vakantie gaan en ik dan niet langer dan 32 weken zwanger mocht zijn.

Nu zijn we sinds maart echt voor een tweede gegaan en nu de derde ronde zwanger geraakt. Als alles goed gaat, dan is ons mannetje 16 maanden als zijn brusje komt.

17. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Leuk hoor! Ik heb dat ook hoor, vind weinig leeftijdsverschil ook leuk! Als het ons gegund is zou ik ook niet lang willen wachten voor een tweede.
    Maar ja dat is zoals ik de verhalen hier al lees in dit topic weer voor iedereen verschillend. De één zegt wel 4 jaar ertussen te willen en de ander kan niet wachten tot de tweede er is!
    Ieder z'n eigen!

18. Hallootje27

3 jun 2008
    5
    0
    0
    manager
    venray
    Nou ik fantaseer ook altijd wel een beetje hoor!
    Ik zou het liefst een groot gezin hebben 4 kinderen ofzo lijkt me echt helemaal leuk. Maar aan de andere kant is dat tegenwoordig bijna niet meer op te brengen dat moet manlief wel zo goed verdienen. Maar 2 hummeltjes rondlopen klinkt ook als muziek in de oren hoor.

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    kort op elkaar lijkt me slopend...voor lichaam en geest (kort vind ik 2 kids binnen 1½ jaar)
    Ik wil straks wel eerst een jaartje ontzwangeren...met condooms...ideaal! ;) maar ook niet veel langer ivm leeftijd.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toen ik net zwanger was van Eva, wist ik eigenlijk al dat we snel weer voor een 2e zouden gaan. Omdat het zwanger worden van Eva 1,5 jaar heeft geduurd. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe de zwangerschap, bevalling en hoe het met Eva en ons zou gaan. Alles is heel voorspoedig verlopen en een week na de bevalling hadden mijn vriend en ik het er al over. Toen Eva 6 weken was en het bloedverlies helemaal weg was, zijn we er maar weer gewoon voor gegaan :D. Het lijkt me geweldig 2 kindjes kort op elkaar. Ik wil ook zolang mogelijk van Eva genieten, maar dat kan ook met nog een kindje erbij. Of ze nu 1 jaar of 4 jaar is als er nog een baby komt, voor mij maakt het niet uit en ik wil gewoon alle kansen pakken die er zijn. Nu geef ik nog wel borstvoeding en in combinatie met mijn voorgeschiedenis, is de kans heel klein dat het 'zomaar' gaat lukken. Ik hoop gewoon dat het sowieso een keer gaat lukken, het liefst helemaal zelf en anders met een beetje hulp van het ziekenhuis. Ons wondertje Eva hebben we gelukkig al.

Deel Deze Pagina