Hallo, Ik heb een vraagje. Elke maand is mijn cyclus gelijk, altijd 29 dagen. Zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, maar ik ben niet ongesteld geworden. Ik heb wel wat pijnlijke borsten zoals altijd. wanneer ik ongesteld wordt heb ik het ook meestal. Dus ik heb nu 2 dagen overtijd. Ik heb vandaag getest, maar het was negatief. Ik heb wel sinds gisteren een pijnlijke gevoel in mijn rechterkant van mijn buik. Deze heb ik ook nooit meegemaakt. Wat kan ik doen? moet ik toch nog even wachten? Over het pijn wat ik in mijn buik krijg heb ik wel twijfels. marleen
Hoi Marleen, Ik zou zaterdag nogmaals testen. Wanneer je zwanger bent kan dit vage klachten, een zeurderige pijn of steken in de onderbuik geven. Kan je het pijnlijke gevoel in de rechterkant van je buik nader omschrijven? Lonneke
Hoi Lonneke, Dat gevoel pijn was precies aan de rechterkant van mijn buik, het leek wel op de pijn wanneeer ik eisprong heb. Maar jammer, ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik had tot nu toe nooit overtijd gehad. En weet je wat ik ook vandaag heb meegemaakt? Ik werd wakker ik zag dat ik ongesteld was. Toen heb ik me aangekleed, want ik moest werken, en ben naar keuken gegaan om een broodje te maken en ineens werd ik misselijk, ik moest kotsen maar er kwam niks uit mijn mond.Ik vind het wel raar zal ik hierover mijn gynecoloog wel bellen?