last van maagzuur ,,,zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dadeltje85, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dadeltje85

28 sep 2008
    27
    0
    0
    Hallo dames,

Ik vroeg me eigenlijk af ,omdat ik erg last heb van maagzuur vooral in de ochtend,, en over een week moet ik ongi worden kan het zo zijn,, stel als het zwangerschap kan zijn al zo vroeg kan komen,, want lees namelijk dat het meestal aan het einde van een zwangerschap voorkomt.. ik herken dit ook niet heb dit ook nooit zo gevoeld...

Wie herkent dit,,

hoop snel op een antwoord,,,

xje Dadeltje

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Het last van maagzuur hebben tijdens de zwangerschap komt doordat je maag omhoog geduwd wordt door je baarmoeder. Hierdoor heeft je maag minder ruimte.
    Zo vroeg in de zwangerschap kan dat niet. Pas bij een zwangerschap van iets van 10 weken komt je baarmoeder boven je schaambeen uit, dus kan je maag daar nu nog geen last van hebben.
    Dat betekent natuurlijk niet dat je niet zwanger kunt zijn. Wel of geen tekenen hebben zegt niets over wel of niet zwanger zijn.

Succes!

3. Dadeltje85

28 sep 2008
    27
    0
    0
    hallo Miez,

Bedank voor je reactie,, ik dacht namelijk ook zo dat het was.. maja dus afwachten nog..

Xje dadeltje,

4. Dadeltje85

28 sep 2008
    27
    0
    0

hallo Miez,

Bedank voor je reactie,, ik dacht namelijk ook zo dat het was.. maja dus afwachten nog..

Xje dadeltje,

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nu dit is niet waar hoor, ik liep 1 week voor mijn positieve test met hevige maagzuur en dit was ook me enige klacht die ik had en dacht daardoor dat ik niet zwanger was. (heb normaal nooit last van maagzuur) en ik bleek dus zwanger. het kan dus zeker wel en het ag bij mijn ook echt aan de zwangerschap want tot een week of 8 had ik last van maagzuur en rond 5 weken ook gecombineerd met misselijkheid. hormonen kunnen je maag blijkbaar ook lfink van slag maken

6. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Ook ik hen last van maagzuur al een paar dagen! En vermoedt eerlijk gezegd ook dat het een zwangerschapskwaaltje is op dit moment!
    Ik kan aankomende zondag pas testen maar heb het anders nooit!
    Het valt me zo op dat ik dat dus nu wel heb!

En als ik het bovenstaande leess kan het wel degelijk dus! :D
    Kan dus gewoon hoop blijven houden! Jippie! :D

Deel Deze Pagina