Hoi Allemaal, Ik wil graag even mijn verhaal kwijt,ik ben in aug 2008 gestopt met de pil en wil graag ons leven verrijken met een baby. We zijn druk bezig met klussen en wachten op het moment dat het wonder daar is. Maar ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houden ik wil er het liefst de hele dag over praten en informatie uitwisselen met vriendinnen en mijn zus,maar dan is het verrassings effect weg tegen de tijd dat we kunnen vertellen dat we een wonder verwachten. Dus nu praat ik de hele dag over een baby,de kamer,de naam ed met mijn vriend. Ik kan niet wachten tot het moment daar is en het tegen idereen kan vertellen,tot die tijd moet ik me maar tot dit forum wenden en op deze manier lekker kunnen kletsen over onze droom/wens. Melissa
Ja ik weet het en ik snap het,ik ben zit ook hele dagen achter de pc,alle verhalen lezen en beantwoorden.Uiteindelijk zelf ook maar een verhaal geschreven. Moeilijk is het he,je bent zo anthausist en akn het met niemand delen.
Héél moeilijk is dat! Bij mij weten trouwens wel een paar vriendinnen en collega's het. Ja, moet het tóch tegen iemand kwijt haha en om mijn vriend er nou hele dagen mee op te zadelen vind ik zielig. Die zal wel denken...hihi. Ik ben 2 maanden geleden zwanger geweest, maar dán is het pas moeilijk om niks te zeggen tegen bijvoorbeeld (schoon)ouders. Je wilt ze zó graag blijmaken met het bericht. Maja helaas werd dit een miskraam. Dus ik ga lekker hier op het forum kletsen
Ik krijg ook steeds meer de behoefte om het tegen iemand te zeggen,mijn vriend vindt het ook erg leuk en spannend maar ik wil hem er neit hele dagen mee 'lastig'vallen. Ps hoe kan ik mijn banner bij elk bericht geplaats krijgen staat zo leuk
Je gaat hier links in het menu naar 'cyclus banners' en dan vul je je eerste dag van je laatste menstruatie in en je cylcuslengte en dan klik je op 'ok' of wat er dan ook staat en dan kopiëer je de bovenste link en plak je dat in je profiel. Je hebt meerdere sites waar je banners kan maken. Ik heb van Lilypie.com omdat ik die mooier vind dan hier op zw
Wat ik vooral vervelend vind is de negatieve opmerkingen als je het wel verteld. Ik heb al het een en ander alvast overgenomen van vrienden. Maar anderen zeggen "Nou, dat had je niet moeten doen want misschien lukt het straks niet en ben je zo verdrietig.." Alsof ik niet verdrietig zou zijn als ik dat niet zou doen. Maarja geheim houden is idd moeilijk... Het kan zomaar elk moment gebeuren of juist lang op zich laten wachten en het is zo'n grote stap in je leven zo'n kindje.
Hoi Nikita,, Ik snap wat je bedoelt ik heb ook al een aantal dingen gekocht en overgenomen,het zou inprinciep zo geboren kunnen worden,ik heb zelfs al een wiegje,ik kan het zo moeilijk allemaal laten liggen. Ik wacht toch maar even met vertellen ook om juist die negatieve reacties te mijden,ik hoop deze ronde zwanger te raken het lijkt me zo leuk om het aan het kerstediner te kunnen vertellen.Zelfs daar denk ik al over na hoe we het gaan vertellen... melissa
Herken dat helemaal! Merk aan mezelf dat ik vooral nu ( na mijn ei) ik hier elke dag opzit en alles weer opzoek enzo je kent het wel En qua vertellen aan je omgeving hmm paar mensen weten het ook collega's daar praat ik wel over van jaa nou ik voel me zo en zo maar probeer hun niet heel de dag door lastig te vallen haha ze zullen er wel gek van worden!
Een paar vriendinnen van me weten wel dat we bezig zijn en tegen anderen die erom vragen zeg ik dat we nog eff wachten en samen nog eff willen genieten. M'n ouders en broer weten het niet daar wil ik het pas aan vertellen als ik zwanger ben. Wel moeilijk om je mond te houden daarom heb ik t aan een paar vriendinnen verteld.
Van mij weet 1 vriendin het, maar verder niemand. Zij kwam er zelf achter omdat ik áltijd carpaccio eet en een roseetje, maar dat kon toen in eens niet meer Tja, dan kun je wel een smoes bedenken, maar ze kent me zowat beter dan ikzelf.
Hoi, Ik merk dat ik er nu steeds meer behoefte krijgt om erover te praten. In het begin vond ik het een spannend idee dat niemand wist dat we ermee bezig zijn, dat het een grote verassing zou worden. Maar nu we een paar maanden verder zijn wil ik mijn "frustraties" delen met mijn omgeving. En daarnaast, ik ben het ook zat om te liegen als ik een wijntje afsla. DDOOEEGG
Ik vind het ook heel moeilijk ... En als je dan zwanger bent, en je moet dat dan ook nog even voor je houden ... dat is helemaal moelijk ! Daarom vind ik dit forum zo geweldig ! Groetjes, Nikki F
Hier hetzelfde, bij mij weten wel wat mensen het mn beste vriendin en ngo 2 vriendinnen en een collega,maar niet mn ouders/schhonouders.broers/zussen.... Idd wel moeilijk om je mond te houden, dus maar veel van je alschrijven hier haha
Ik wil het toch nog proberen voor me te houden,juist omdat deomgeving het van ons niet zal verwachten,ze vinden allemaal dat we het zo luek hebben met zijn tweeen volgens hun past daar geen kleintje in.Nou zullen hun even opkijken hihi... We hebben al wel besloten dat wanneer het deze ronde raak zou zijn het dan met de kerst te vertellen dus dat is nog maar en paar weken. Liefs Melissa
Ja ik had het ook toen we net met de pil stopte. Wilde het het liefst tegen iedereen vertellen. Nu ben ik blij dat ik het niet heb gedaan. Na mei 08 nog steeds niet ongesteld geworden, en nog geen ei gespot! Al bij de huisarts geweest. En is er binnen twee mnd nog geen verandering, dan word ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Dus Nu ben ik heel blij dat ik het toen naar tegen èèn vriendin het gezegd heb. Met haar kan ik, dat het niet loopt zoals ik zou willen, bespreken. Sta nu weer met beide benen op de grond. Stoppen met de pil is dus niet gelijk zwanger...... Daar stond ik nooit bij stil eigenlijk. Dus dit forum is geweldig om te lezen. En veel met m'n vriend erover kletsen. Maar lijkt mij super om het te kunnen uitschreeuwen dat je zwanger bent.....
wat vervelend allemaal miepje,zo zie je maar niks is vanzelf sprekend,heel veel sterkte,en geef de hoop niet op. ja idd we denken er soms allemaal wat makkelijk over stoppen en dan gelijk zwanger maar dat is helaas niet altijd waar. een van de redenen dat ik mijn mond hou is idd ook dat ik geen zin heb in vragen goh is het al zover etc... ik hou het maar even voor ons zelf hoe meoilijk ook.
Melissa 29. Ik geef zeker de moet niet op. Als ik kijk hoe lang anderen soms ook al bezig zijn, dan heb ik nog niet te klagen. Ik kijk wel uit om doorverwezen te worden naar t ziekenhuis. Dan heb ik het idee dat er wat vooruitgang in zit. En dat er meer duidelijk word. En idd wat jij zegt, heb ook geen zin in die goed bedoelde vragen. Ik vind het ook echt leuk om dit forum mee te lezen. Weet nu dingen waar ik vooraf echt nooit bij stil gestaan had. Jij en alle anderen ook sterkte met het wachten...