Wij zijn nu zo'n 8 maanden bezig en in die tijd ben ik 5x ongesteld geweest. Cyclussen varieren van 33 tot 40 dagen. We zitten nu in de 6e ronde en ik zit nu op een cyclus van 60 dagen. Vorige week zijn we bij de dokter geweest omdat de ongestelheid wel erg lang uit bleef en die zei dat mijn ongesteldheid misschien een keer werd overgeslagen. Hij kan niet zeggen waar het aan ligt en wil me nog niet doorsturen, omdat we nu 8 maanden bezig zijn en ik 24 ben. Pas begin mei wil hij ons doorsturen dan zijn we een jaar bezig. Heeft iemand misschien enig idee wat het kan zijn? En wie heeft ook wel eens een ongesteldheid overgeslagen? En komt het daarna wel weer goed? Wij zijn er erg van geschrokken, helemaal omdat we er helemaal vanuit gingen dat ik zwanger was. Dokter heeft ons wel alles goed uitgelegd en ook hoe ene verwijzing naar het ziekenhuis gaat. Toch voelde alles als een behoorlijke domper en we zijn bang dat er iets mis is. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik twijfel of je dan echt een ongi hebt overgeslagen. Ik zou eerder denken dat je er dan "gewoon" een hele lange cyclus tussen hebt gehad van bij 80 dagen. Dat zie je wel vaker. Maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet. Hoop dat je hier je antwoord vindt
naar mijn idee heb ik op 7 dec wel een positieve ovutest gehad. Alleen gaf hij pas positief na 15 min. dan de tussen de 5-10 min in de gebruiksaanwijzing. Heb ook de eisprong de dag erna gevoeld want dan heb ik altijd 2 dagen menstruatiepijn vrij hevig en die voel ik elke maand