Wat zijn de symptonen bij een innesteling? Ik zou gisteren namelijk mijn innesteldag hebben..niks van gemerkt. Maar vandaag heb ik een beetje bloedverlies en ben al een paar dagen misselijk. Wat kan je nog meer voelen wat wijst op een innesteling? Wie kan mij helpen?
Hoi hoi, Maar weinig voelen de innesteling. Het is eerder uitzondering dan regel. Maar een innesteling kan gepaard gaan met buikpijn en wat bloedverlies. Maarja, dan anderzijds, alles rondon zwangerschap voelt als buikpijn Hoop voor je dat het er 1 was
Op de dag van mijn berekening van mijn innestelling was ik met mijn vriend in het bos aan het wandelen toen ik op de terugweg ineens iets voelde. Nou heb ik wel vaker last van witte vloed (ik heb een slechte stoelgang en als de boel weer eens verstopt is heb ik ook veel last van witte vloed) dus ik dacht dat het dat was maar toen ik naar het toilet ging bleek het bruinig slijm te zijn en dat heeft een dag of 4/5 aangehouden. Elke dag niet meer dan een drupje. Inmiddels is het over en morgen is mijn NOD. Verder heb ik sinds die dag van de innestelling veel ongi krampen, veel scheten laten, af en toe misselijk, pijn in mijn onderrug. Zal niet voor iedereen zo zijn hoor maar ik voel bv ook elke maand mijn eiersprong heel duidelijk (net alsof ik blaasonsteking heb) en heb ook altijd erg veel last van mijn menstruatie dus ik voel ALLES heel duidelijk.