ontpillen ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik ben 27 dec ongi geworden en sinds dien ook geen pil meer genomen.
    een week later dacht ik mijn ei te voelen vond het wel heel erg vroeg maar het voelde precies als mijn ei. hebben overgens wel geklust.
    en nou een paar dagen geleden heb ik volgens mij echt mijn ei gehad , had ook heel veel rekbaar slijm en weer pijn links onderin mijn buik.
    hebben toen ook geklust.
    maar ik heb nou sinds een week echt giga pijnlijke tepels kan er echt niet aan komen. en soms lijkt het alsof ze in brand staan en nog steeds last van me buik.
    en afentoe steken in mijn vagina.
    zijn dit symptomen van ontpillen?
    en na mijn bevalling heb ik maar ongeveer 8 maandjes de pil geslikt heb je dan ook zo veel ontpillings verschijnselen?
    want het is volgens mij een beetje vroeg om nou al dingen te voelen van een eventuele zwangerschap.
    heeft iemand andwoorden op mijn vragen, alvast bedankt.
    liefs diane

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb altijd na mijn ei ongelovelijke pijn in mn borsten en tepels! Het is voor mij een teken dat hij is geweest. Soms voel ik m en soms niet. Afgelopen maand heb ik m zeer duidelijk gevoeld.
    Vanaf 't moment dat ik gestopt ben met de pil had ik elke maand 't gevoel dat ik zwanger was, door alle symptomen die ik voelde.
    Steken ( zij, onderbuik, vagina )
    Pijnlijke borsten
    Misselijk
    Alles rook anders
    Moe

En nog een hele waslijst, maar zal het je besparen ;)
    Nu na vijf maand, heb ik nergens meer last van. Behalve dan die pijnlijke borsten na mijn ei.

Zo, dus dit is mijn ervaring! Achteraf gezien, was dat mijn ontpil lijstje!

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ontpille?! Je bent net pas gestopt met de pil, dus dan kan je daar echt niet van spreken. Waar jij last van hebt is hormonen. :D

Je hebt mogelijk je ei gehad en dan veranderen er wat dingen in je lijf, waardoor je klachten kan krijgen als pijnlijke tepels.

Ontpillen is na de pilstop weken/maanden niet ongi worden en je heel erg zwanger voelen...

4. Skye

Skye Niet meer actief

De klachten die jij nu hebt, die had ik ook na het stoppen met de pil. En ik dacht ook echt (door alles wat hier stond op het forum) dat het wel door het ontpillen ofzo kwam. Maarja, je ziet het aan mijn banner. Ik was dus gewoon zwanger in ronde 1.

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ontpillen..
    Ik dacht ook dat t na een 15 jaar pilgebruik tijden (lees minstens een jaar) zou duren voor mn lichaam weer op natuur werkte..
    Maar augustus gestopt en begin november al zwanger geraakt..

Terwijl ik, ook vanwege mn flink overgewicht en de angst dat ook dat invloed zou hebben op mn vruchtbaar zijn het echt heel erg lang zou duren.. Nope.. niet dus..

Maar dat ontpillen ook met klachten en kwaaltjes gepaard zou (kunnen) gaan is nieuw voor mij.. Ik heb er iig geen last van gehad..

6. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    ik ben al 8 maanden gestopt met de pil.
    ik heb ontzettend last van mijn hormonen gehad, pijnlijke borsten, misselijk en buikpijn! het schijnt bij het ontpillen te horen.
    iedereen heeft het over onregelmatige menstruatie. sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een regelmatigere menstruatie dan toen ik de pil slikte.

Deel Deze Pagina