hallo dames titel zegt het eigenlijk al! ik ben vrijdag ongi geworden,maar niet zoals normaal!veel slijm bij me bloed en zo.(en is nu eigen were over!)dus heeft maar 2dagen geduurd! en mijn temp is 1dag laag geweest en nu zit hij weer zoals boven me ei! snap er niks van. en ben zo misselijk!het was even minder maar sinds vanmiddag weer heel erg.en blijf last van me buik houden. zou ik dinsdag nog een test voor de zkereheid doen of niet? dit word de 12de ronde dus ontpillen is het zeker niet en ben altijd regelmatig. hoop dat jullie me kunnen helpen
jah dan doe ik een dinsdag een testje heb er nog 1 liggen van matecare. en anders toch de huisarts bellen.heb vleden week een vmk gehad.erg lang verhaal amar omdat ik de symthomen bleef houden en ze lichamelijk onderzoek heeft gedaan(geen echo)had ze gezget je mag er vanuit gaan dta je nog zwanger was en dat die bloeding innnetsleling is.nu wil het dta ik eigenwijs was en dat weekend(dat is in middels 2weken geleden) een digi test heb gedaan en die zei neit zwanger.terwijl de streepjes testen van huismerken wel zwanger aan bleven geven.maar an de tets van niet zwanger heb ik dus niet meer getest.nu wil eht dus zijn dta ik vrijdag dus ongi ben geworden altans denk ik.maar dat is wle presies 28dagen na me bloeding dus zou raar zijn als ik nu toch zwanger zou zijn.zo sorry voor het lange verhaal! liefs