Eieren!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikram2018, 27 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Als ik aan eieren :( denk moet ik bijna kotsen!! zomaar en dat terwijl ik eieren normaal lekker vind!

    Is dit normaal??? of misschien een zwangerschapskwaaltje????
     
  2. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Niemand????
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het enige kwaaltje wat ik ken is dat je misselijk kan worden als je iets ruikt maar niet als je eraan denkt, die ken ik nog niet.
     
  4. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    ik vind het ook raar! ik hoef alleen aan te denken en ik moet al kokhalzen.
     
  5. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Haha ik herken het helemaal. Normaal kun je me bij wijze van spreken wakker maken voor een eitje, maar de laatste dagen moet ik er niet aan denken!!! Erg bizar. Ik heb het ook alleen bij eieren, verder niks! M'n vriend zat wel lekker aan de eieren, maar ik ben flink uit de buurt gebleven en nog steeds geen ei voor mij. Begrijp er niks van, want ik ben gewoon ongi geworden. Weliswaar vijf dagen te vroeg en maar drie dagen lang, maar toch.

    Op een of andere manier heb ik het idee dat het lichaam ook behoorlijk bezig is om zich voor te bereiden op een zwangerschap en dat het daar iets mee te maken heeft. Want ik heb acht kwaaltjes gehad de afgelopen dagen en was ervan overtuigd dat ik zwanger was! Behoorlijk misleidend kun je wel zeggen!
     
  6. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik herken het ook .. alleen dan niet van eieren.
    Ik heb nl bij aardappelen .. het idee alleen al ..
    Die lucht bij het koken .. jek ..
    Ik heb dus al een paar maanden geen aardappel op .. ja, geprakt door de boerenkool enzo .. maar niet gewoon gekookt ..
    Bah bah bah ..
     
  7. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik herken het ook helemaal, ik had het in het begin met koffie (drink het nog niet!) en nu heb ik het met chinees eten, jakkes, als ik er alleen maar aan denk wordt ik misselijk en als ik het ruik dan krijg ik kokhals neigingen..
     
  8. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie!

    misschien toch een goed teken :)

    liefs Ikram.
     

Deel Deze Pagina