Hoi meiden! een vraag.. Ik heb vanaf 5 januari mijn Mirena spiraal eruit laten halen, aangezien wij heel graag een 2ekindje willen. maar. op heden nog steeds niet in verwachting wie van jullie heeft er ervaring mee dat je na mirena niet zo snel zwanger raakt aangezien wij met ons 1e kindje ik door de pil heen zwanger ben geworden, en het nu niet zo snel wil., dan begin ik toch aan mezelf te twijfelen liefs Carien
ik heb mijn spiraal er 9 april uit laten halen en weet je dus geen antwoord te geven op hoe lang het duurt maar over het algemeen zou het een half jaar tot een jaar kunnen duren voor je zwanger word dat geld overigens voor iedereen hoor die gaat proberen niet alleen voor mensen die aan de pil zijn geweest of een spiraal hebben gehad alle dokters zullen ook pas gaan helpen als je een jaar verder bent maar vraagje ben je na het uithalen van je spiraal wel al ongesteld geworden als ik zo jou banner bekijk ben je toe aan een nieuwe banner
raakte bij mn eerste ook onverwacht zwanger door pil heen, nu meer dan 4 jaar zonder pil en na 2 jaar proberen hier nog niks
Hoi gemke! ja ik ben direct 4 dagen na het verwijderen van mijn spiraal ongesteld geworden! heb ook een regelmatige cyclus van 29 dagen had vannochtend aan de linker kant van me baarmoeder ook veel pijn. had vandaag volgens mijn statistieken de innesteling kunnen hebben afwachten dus liefs