hai had nog maar een test gedaan van clear bleu en die wees negatiev uit en heb het weggelegd. maar na 10 min ging ik weer kijken en zat er een vaag streepje op de kleur was is niet blauw maar meer aan de grijze kant. en als je het tegen het licht aan hield zie je het ook. dan is het toch negatiev of niet hoor het graag van jullie groetjes annegie
als de maximale tijd voorbij was mag je hem niet als positief beschouwen. Ik weet niet wat dat is bij clearblue?
hai na 10 min mag je het niet meer beschouwen als posi. maar ik was denk ik mischien 1 min na die 10 min gaan kijken. want gisteravond toen ik in bed lag had ik gewoon zo een pijn in me buik, dacht me duvels komen maar nee hoor. en ben heel erg vochtig daar beneden niet normaal meer. en voor de rest doet de ene dag me boob wel zeer en de andere dag niet. zal moge weer een test doen en dan hoop ik dat het streepje natuurlijk duidelijk is. groetjes annegie
Hoi Annegien, Ik wil je hoop niet doen vervliegen, maar ik had het ook met Claer Blue. Eerst alleen een horizontale streep en later ook heel licht een dunne vertikale. Uiteindelijk toch ongi geworden. Zolang je niet ongi bent zo ik het over een paar dagen weer proberen! Succes!
Na 10 min. KAN bij de meeste tests een positief resultaat ontstaan, ook als het negatief is... Dus als je zeker wilt zijn kun je beter een dag later nog een keertje testen. Succes!
me vriend zag vaag steepje ook ik zei gewoon tegen hem wat zie jij, hij zei een streep dus van boven naar beneden, deed ie nog voor met ze vingers maar hij reageerde niet echt mooi hij zei van als je zwanger bent dan zien we wel verder. dat was toch echt ff een teluerstelling voor mij. hij zei doe vandaag maar een nieuwe test en als die posi dan is er niks aan te doen ik dacht hij reageerd vast wel vrolijk, niet dus groetjes annegie
hij wou pas in januari weer beginnen als me dochtertje 2 was. de laatste keer dat we het deden was met een jasje, maar omdat ik gewoon zat te ouwehoeren, trok ik aant condoom hij dacht van nu is ie kapot waarop ik zei, eeeh valt wel mee. ik denk dat ie daarom zo reageert en ook om het feit hij is een hindoestaan en mag eingelijk niet met mij omgaan van ze vader. want me dochtertje is ook van hem en dat was echt per ongeluk gekomen. en ze ouders waren toen woest op mij en niet op hem dus wij zitten een beetje in een moeilijke situatie. maar ik wil er graag een 2e kindje bij das gewoon mijn wens. die van hem ook wel maar dan pas over 3 maanden groetjes annegie
Sorry, ik snap zijn reactie niet echt hoor... Nu is hij er niet echt blij mee, maar als je over 3 maanden (?!?!?!) een positieve test zou hebben wel? Dat vind ik wel een beetje raar eigenlijk...Denk dat hij in zijn handen mag klappen dat het raak is...Er zijn er genoeg die er heeeeeel erg lang op moeten wachten! Jij toch in ieder geval van harte met je zwangerschap hoor!
hai daan ik weet dus nog niet helemaal zeker of ik daadwerkelijk zwanger ben. ga vandaag weer een nieuwe test doen. en dan laat ik jullie dat snel weten groetjes annegie
Okee, nou ik hoop voor je dat je zwanger bent hoor Ik hoop dat je mijn reactie niet als aanval beschouwde, maar vind het gewoon een beetje een rare reactie van je man/vriend terwijl hij over 3 maanden wel blij zou zijn...3 maanden is niks toch?
Mannen zijn soms toch rare wezens hé. Ik wou drie maand geleden ook al stoppen met de pil maar mijn ventje wou toen ook nog niet dat ik stopte. Ik moest nog 3 maand wachten. Dat heb ik gedaan en nu staat hij er ook voor 100% achter. En tenslotte moet je er allebei voor 100% achter staan hé dus het had helemaal geen zin om daar toen ruzie over te maken
nou heb weer een test gedaan vandaag, en dit keer die van kruidvat en er zit weer een vaag streepje op. ik zie het beter als die van de cb dus ik hoop dan wel dat het raak is want ook sinds ik overtijd ben heb ik hartkloppingen en hoofdpijn groetjes annegie
Hey annegie, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat je dan zwanger bent, want zelfs een vaag streepje betekend positief. Hierbij GEFELICITEERD. En ik weet bijna zeker dat je vriend het op den duur toch heel leuk zou vinden. Het is niet anders hahaha.
hai maar toch zit ik te twijfelen nu, want keek vanmorgen weer op de test en de streep was verdwenen aantal symptonen die ik heb zijn allereerst ben ik overtijd iederkeer ongie krampen wit verlies soms doet me boob zeer en jeuken af en toe me lichaam juekt ook af en toe hoofdpijn vol gevoel iet wat opgezete buik hartkloppingen en in de avond giga moe koffie helpt niet meer maar ik denk dat ik toch maar ga wachten totdat me er zijn want testen zijn zooooo duur groetjes annegie
Ik begrijp je onzekerheid, maar na ongeveer 10 min moet je niet meer kijken wat er op je test staat, omdat het dan onbetrouwbaar wordt. En de klachten die je hebt lijken heel erg op zwangerschapsverschijnselen. Je kunt gewoon naar de huisarts dan kun je je gratis laten testen, dan heb je ook meer zekerheid. succes ermee! Hou ons wel op de hoogte
Is jeuk over je hele lichaam ook een symptoom? Dat heb ik namelijk ook, GEK word ik er van... Maar vandaag bij de test nog niets te zien (een heel dun streepje, maar volgens de bijsluiter telt alleen een duidelijke streep...) Maris