is het raar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bono, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    hoi ik ben daisy

ik ben al vanaf 10-1-2006 aan het klussen
    is het raar als ik nu ook naar de dokter ga of moet ik nog even gedult hebben :(
    wie is er al naar de dokter geweest en bij hoelang klussen zal het dan normaal zijn

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey Bono, (fan van u2? hihihi)

ja je zal echt geduld moeten hebben. Je word pas na een jaar doorgestuurd. veel huisartsen houden zich daar echt aan. Helaas.. nog een paar maandjes geduld. ik ken het.. ben zelf in ronde 16. heb wel braaf gewacht tot een jaar. iets langer zelfs.

succes met wachten!

3. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    ja een fan mij hond heet zelfs zo hihi

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik zou nog ff wachten,vaak sturen ze je zo weg van probeer eerst nog maar even.
    wij zijn nu 14 maanden bezig en vorige maand naar de ha geweest,ze zei probeer nog tot eind januari en kom dan terug dan sturen we je door,mag wel eerder als we willen,maar we hebben besloten nog even zelf te proberen

5. bianca29

bianca29 Lid

25 jan 2006
    43
    0
    0
    kapster
    hallo wij zijn vanaf nov 2005 bezig
    in sept zijn we naar de huisarts geweest i.v.m vakantie lopen we een maandje achter maar we hebben gisteren onze eerste samenlevings test gehad(morgen onze tweede)
    manlief is al getest en het zijn goeie zwemmers mischien is het bij elke huisarts anders maar gelukkig stuurde die van ons door en lopen dus nu in het ziekenhuis en k moet zeggen dat het mij wel wat rust geeft....
    ik zou zeggen denk je dat het je rust geeft leg het je huisarts uit ...

suc6
    bianca

6. sandravg

sandravg Actief lid

11 apr 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    wij zijn al na een half jaar naar de dokter gegaan en zijn ook meteen doorgestuurd...
    Ik enk dat het ook heel erg afhankelijk is van je huisarts.

Succes ermee

liefs Sandra

Deel Deze Pagina