hoi dames.. een misschien dom vraagje maar...ik weet het niet zeker om k het nooit eerder gevoeld had.. maar ik denk dat ik langzaam stekels hebt gevoeld bij mn linker lies..ietser meer bovenaan.., laat ik maar zeggen tussen mn heup en lies (links)..nu is het net weg.. ong..5 langzame stekels was het...kan dat ook een symptoom zijn? Zijn jullie in afwachting om binnen de komende dgn te testen ?? Alvast bedankt voor de reactie xoxo Dins
Heey dins, Ik had die steekjes juist heel veel in me 1ste zwangerschap. Heb nou sinds paar dagen sochtends witte afscheiding, en me borsten zijn gegroeit van C naar D. Had vorige maand cyclus van 37 dagen en zit nu op 38 dagen. Als ik vrijdag nog nie ongesteld ben dan ga ik wel ff testje doen. Je weet maar nooit toch? Jij mag over 5 dagen. Spannend joh !
Ik ben benieuwd Aangezien ik vrijdag en zaterdag moet werken moet me vriend maar ff de test halen. Iedereen heeft weer andere symptonen. Maar die steekjes die herkende ik meteen
Hey meiden.. bedankt voor het reageren .. Ik heb geen stekels meer gevoeld...een beetje lui hier..zit de hele middag al op de bank hahah...voel nu geen symptomen..er zijn vele meisjes die in de eerste weken hun zwangerschapsymptomen niet eens hebben gevoeld en anderen wisten het pero direct van instinct..weet niet wat ik nu moet denken aaarrgghh wel lastig dat wachten...!!
Bij me eerste zwangerschap kwam het ook pas met 6 weken. is voor iedereen anders. een vriendin van mij heeft tot 29 weken zwangerschap niks gevoelt Daarna kwamen de kwaaltjes pas.
Ik had vorige maand die steken heel erg.. en.. toch gewoon ongi! Maar denk dat het bij mij het ontpillen was toen hoor!!! Deze maand voel ik praktisch bijna niks... is ook niet leuk hoor! Maarja alles kan he!!!
Hoi dames, ik heb ook erg last van steken in aan mn linkerzij. echt niet fijn, en heb ook rommelende darmen en last van mn onderrug.. echt die ongesteldheids pijn.. alleen ik hoor pas 25ste ongeveer ongesteld te worden, en heb nog nooit eerder gehad. ik zit pas sinds paar weke aan de pil dus het is nog niet veilig. maarja ik wacht het wel af tot mn ongi .. zal wel niet zoveel voorstellen denk ik ? maar het is echt een akelig gevoel. ook die moeheid, ik slaap echt super veel. normaal nooit. maarja ik drink ook alcohol en ik rook, dus denk wel onmogelijk! we wachten maar weer af dan....
@Isk: Hoi welkom!! Hmm..ik denk dat het door de pil komt..omdat pillen veel vrouwelijk hormonen bevatten krijg je ook symptomen van zwangerschap of ongi.. toen ik begon..had ik misselijkheid..ik ging een keertje met mn vriend naar een restaurant en ik begon misselijk te worden na het bestellen het werd zoo erg dat we gevraagd hebben om de eten in een bakje meetenemen bleh! ahhaha..
Jaa ik heb de bijsluiter al gelezen haha en dat stond er ook in! Hahah dus ik zei al zou wel niet zoveel voorstellen ;p haha oojeeeee wat erg hahaha!!