@Mariahh: Wij hebben al een dochtertje die in december 2 jaar word, maar die is door de pil heen gekomen haha. Dus vandaar dat dit voor mij de eerste keer is met stoppen van de nuvaring en dan cyclus op peil krijgen. Ben vandaag niet ongesteld meer gelukkig, dus hopelijk kunnen we nu voor de 1ste ronde gaan.. Ik laat wel weer horen als ik meer weet.... Maar temperaturen laat ik nog achterwege, we gaan nu voor de 1ste ronde dus ga me er nog niet te veel mee bezig houden, en ovulatie testen wacht ik ook nog even mee. Groetjes..
@ roos: zo dat was wel even wat dus.. pff hoop dat het bij ons raak is.. ookal is het pas de 1e ronde.. je leeft er toch naar toe.. kan over 7 dagen testen.. vandaag 1 test gedaan.. gewoon nieuwschierigheid.. negatief natuurlijk.. zit gelijk in me hoofd.. het is niet zo maarja.. wie weet over een weekje.. moet het denk ik toch een beetje van me afzetten.. bij je dochtertje zat je wel aan de pil? of ookal zoon ring? hou me op de hoogte!! @ sjors: vandaag niet op de site geweest? Hoe staat het ervoor? zoals je leest hield ik het vanmiddag niet meer en heb dus een test verpest want was hartstikke negatief natuurlijk! 7 dagen te vroeg.. wel een beetje heel erg he.. heb vandaag ook echt met mijn vriend besloten dat we voortaan pas testen op de NOD dag om meer teleurstellingen te voorkomen.. hopelijk volgen er niet zo heel veel..
Ik ben ook aan het ontpillen en ik HAAT het. Heb er veel last van. Chagerijnig,vreetbuien niet naar de plee kunnen,noem het maar op. En elke dag heb ik klachten,ook al toen ik nog aan de pil zat trouwens. *zucht* Oh ja en tuurlijk ook onregelmatige cyclus ahoewel het beter gaat nu. Dames, ik wens jullie sterkte. Ik had trouwens Marvelon.
hier ook last van het ontpillen eerste keer na 25 dagen ongi nu is het nog steeds wachten en testen negatief *zucht?* wil gewoon ongi worden en door voor volgende ronde, deze ronde ook geen eisprong gehad (ovutesten) succes dames!
Hey meiden, Hier nog iemand in de ontpil fase! Om gek van te worden!Ben gestopt met de pil na mijn stopweek,zit nu inmiddels op dag 34 en nog geen ongi te bekennen. Wel soms signalen maar die verdwijnen dan ook weer grr.. Ik was ook de eerste weken misselijk,last van mn darmen,gloeihoofd hebben heel de dag en raar gevoel in mn buik. Heb al 2 testen gedaan,neg. Nu af en toe hoofdpijn en steken in mn onderbuik maar er komt niets..Hoop dat ik toch snel ongi wordt,kan ik door voor ronde 2! Want dit is niks zo,ik verlies wel meer afscheiding als met de pil dus ren telkens naar de wc met angst om ongi te zijn en door te lekken. Ik werk in de zorg dus heerlijk witte kleding aan. grr.. Lees verhalen van meiden met cuclussen van 60-80 dagen,hoop zo daar niet bij te horen!!
Ha dames, Ik had pas na 5 maanden het gevoel dat de pil echt uit mijn lijf was. Mijn cyclus was veel te regelmatig en ik voelde ook totaal geen symptomen van een zwangerschap. Ik heb ook jarenlang een hele zware pil gehad, microgynon 50 (de 30 is een stuk normaler). Nu zitten we op ongeveer 7 maanden zonder pil en mag ik zaterdag testen. Ik durfde de laatste maanden ook niet meteen te testen, de onregelmatigheid was terug. Ik heb een cyclus van gemiddeld 36 dagen en had afgelopen maandag ongesteld moeten worden. Voor de zekerheid een paar dagen uitgesteld, zaterdagochtend wordt het spannend! Ik denk dat het ook aan de zwaarte van je pil ligt, maar het kan dus even duren voor het weer normaal is... groetjes Marlous
@Mariahh: Inderdaad bij mijn dochtertje zat ik aan de pil. Maar ben na de zwangerschap en borstvoeding overgestapt op de nuvaring. En hopen dat het nu ook gauw wil lukken. Ik begin nog niet aan testen etc, omdat ik dan denk dat ik er te veel mee bezig ben en het dan niet wil lukken.. Ben heel benieuwd verder.... Groetjes
pff erg he dat ontpillen.. hoop dat het bij iedereen snel mag lukken! @ roos: ik ga ook niet meer testen ( als ik het volhou haha) wil het een beetje van me af kunnen zetten.. dit is ook niks zo..
Hallo meiden, Ja vreselijk he dat ontpillen...echt vervelend. hoop voor ons allemaal dat we onze menstruatie snel krijgen of zwanger zijn natuurlijk haha. Op dit moment gaat het hier een stuk beter niet zoveel buikpijn meer en des te minder ik er mee bezig ben des te minder klachten ( blijkbaar zit er dus ook veel tussen mn oren ) @Mariahh: nee niet echt tijd voor gehad erg druk geweest maar is aan de ene kant maar goed ook eigenlijk want heb er 2 dagen bijna niet over nagedacht en dat is toch wel verlichtend al blijft het zo af en toe wel door je hoofd heen gaan. Morgen op kraamvisite....erg leuk maar dan krijg je de drang echt steeds maar naar zo'n kleine. Ik doe mijn best om er zo min mogelijk over na te denken en te denken we zien wel ( al is dat erg moeilijk ) maar we zullen zien, ik merk dus wel dat als ik er niet over nadenk ik ook minder klachten heb is wel prettig opzich. Ja ik heb het ook gehad hoor ik testte 5 dagen voor mijn nod ook maarja natuurlijk negatief ( had niet anders verwacht maar toch doen uit nieuwsgierigheid ) jouw nod is woensdag ? ik hoop echt dat je ongesteld word of dat je zwanger bent maar helaas hebben we dat niet voor het zeggen. Ik zelf heb zondag of maandag mijn nod ( weet t niet zeker omdat ik zondag avond laat ongesteld ben geworden de laatste keer na de pil ) dus spannende tijden breken aan, iedereen veel succes en houden jullie me op de hoogte ? Groetjes
pff nog een dikke week voor jou dus Sjors.. Mijn NOD is vrijdag de 26e.. heb mezelf voorgenomen op vrijdag of zaterdag te testen.. dus volgend weekend weet ik meer.. de 25e is mijn mannetje jarig dus blijf toch stiekem hopen op een cadeautje wat hij nooit zal vergeten... Liefs
Hallo allemaal. Ik ben 7 okt gestopt met de pil. Ik heb mijn eerste poging er al op zitten. Ik heb best wel last gehad van het ontpillen. Pijn in mijn borsten en al dat soort dingen. Mijn ongi was wel na 27 dagen dus dat viel mij reuze mee. Ik hoop dat mijn cyclus nu ook zo verloopt. We klussen op goed geluk. als het goed is heb ik dus net mijn eisprong gehad. SPANNAND... Ik hoop voor iedereen hier dat het snel raak is. Nu dus nog in blijde afwachting...... groetjes Knorretje
spannend he knorretje.. je hebt iig het geluk dat je na 27 dagen een menstruatie hebt gehad.. ik heb alleen nog een ontrekkingsbloeding gehad.. en mijn nod is vrijdag de 26e.. hopelijk krijg ik een positief testje.. en anders hoop ik dat ik snel ongi word zodat we door kunnen voor ronde 2 Liefs
Hoi ladies, Ook hier bezig met de eerste ronde. Al vanaf mijn mogelijke eisprong last van allerlei steken en menstruatieachtige krampen. Is dit herkenbaar voor iemand of gewoon bijwerking van ontpillen? Gr. Fien
Hoi dames, ik ben ook aan het ontpillen. Ben al 1 keer normaal ongesteld geworden, dan zou je zeggen het ontpillen is klaar...niet dus! hoop dat het bij jullie allemaal raak is.
Hey Mariahh. ik wil je niet ontmoediggen,maar de eerste keer is het bijna nooit raak jammer genoeg. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel zo is hoor Mocht het niet zo zijn, heb je wel een idee van je cyclus.en kun je daarmee weer verder. Ik had allerlij symptomen maar toen werd ik ongi Ik mag nog lang niet testen dus dat wordt weer wachten.....
hey knorretje, Dat weet ik.. maar toch blijf je stiekem hopen.. vooral omdat ik al een paar vriendinnen om me heen heb die door de pil heen zwanger zijn geraakt.. ik hou ook wel in mijn achterhoofd dat het nog heel wat maandjes kan gaan duren.. ach ik blijf hopen en testen.. meer kan je niet doen Heb alleen de laatste dagen wel een harde buik en rond mijn navel is het erg gevoelig.. lijkt wel dat mijn piercing gaat ontsteken terwijl die er al 8 jaar zonder problemen zit.. we wachten af.. hopelijk is iedereen op dit forum snel zwanger en kunnen we allemaal gaan genieten
Hey Mariahh, Nog een paar dagen wachten en je weet het. Ik heb de eerste keer een paar keer getest.Ik kon dat ding wel "zwanger zien'' als het ware. Ik hoop dat het deze keer wat beter gaat. je wil gewoon zo graag een positieve test zien. Heb jij dat ook dat je eigenlijk niet kunt wachten? Volgens mij ben ik te ongeduldig... Suc6 met die paar dagen voor je het weet, en we lezen wel wat het word, ongi of niet. en natuurlijk hopen we op het laatste.....
Hoi Allemaal, @ Fien1983: Dit is heel normaal hoor, ik heb zelf zo ongeveer alle kwaaltjes gehad die je maar kan krijgen, echt heel vervelend maar ze gaan weg ik heb er zelf 2 weken last van gehad na mijn ontrekkingsbloeding en nu al weer een week niet. @mariahh..nou dit is dus mijn dag..vandaag moet ik ongesteld worden duss... afwachten nu maar. Ik heb wel t idee dat t moet komen maar dat weet je dus maar nooit heb ik al wel gelezen want t schijnt dat je soms de pijntjes kan krijgen op t moment dat je t moet worden maar dan word je t niet...ik zal t zien. Ben ik t vrijdag nog niet dan ga ik pas testen, ik wil mezelf niet teleurstellen omdat je toch vaak hoort dat heel veel mensen ook negatief testen 2 dage nadat ze ongesteld moeten worden dus ik wacht gewoon. De druk is er al wel redelijk af ik heb het "naast me neergelegd" hoe is het nu met jouw ? hou je t nog een beetje vol en kun je nog wachten tot vrijdag... ik hoop dat t allemaal snel gaat en goed komt Groetjes
Hebben er hier meer dames last dat je tijdens de ovulatie beetje pijn hebt bij het vrijen. Net alsof de penis er te diep in gaat... Eerder lette ik daar niet op, maar merkte dit afgelopen nacht op, omdat je er nu meer mee bezig bent. Ik hoop het wel, want dan hebben we op het goeie moment gevreeen,
Ik heb het antwoord zelf al. Heb nooit onderin mijn buik zo aparte pijn gehad, dus dacht ik doe toch een ovulatie test, en die testte hardstikke positief. Dus in ronde 1 gelukkig al een ovulatie, nu hopen dat mijn ongesteldheid uitblijft over 2 weekjes... @Mariahh: Ik zei toch niet te gaan testten haha, maar toch maar gedaan.. En nu maar wachten.....