ontpillen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door riniti, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    hihi ja ik heb het nu nog tijdens de gemeenschap.. net alsof je blaas veel te vol zit en je nodig moet plassen.. als ik dan eindelijk op de wc zit komt er geen druppel uit haha.. Nou door die test weet jij iig dat je een ovulatie hebt gehad roos.. nu maar hopen dat alles meewerkt ik zal voor je duimen!

& sjors.. spannend zo.. hoop voor je dat je ongesteld uit nog eventjes uitblijft en dat je zaterdag een mooie positieve test in handen hebt.. goed van je dat je zolang kan wachten!

ik heb het ook ''naast me neer gelegd'' merk wel dat ik er veel minder mee bezig ben en dat is best fijn.. heb alleen last van pijnlijke steken rechts en links onder in mijn buik en altijd savonds als ik in bed lig..

we zien het wel.. nog even volhouden allemaal ;)

2. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariahh: Nu zat ik op deze site maar een ander forum over ovulatie testen enz. en daar zeiden ze dat die test van de kruidvat heel vaak positief testen, en die heb ik net gebruikt.
    Wel raar want het moet toch allemaal goed zijn, magoed... nou weet ik het ook niet meer, magoed maar gewoon door klussen dan maar (niet dat dat erg is haha)

3. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Voor mij is het ontpillen ook begonnen sinds eind augustus. En dat zal ook nog wel even duren aangezien ik 18 jaar aan De Pil ben geweest. :(

Ik verbaasde me er wel over dat er wel meteen regelmaat in mijn cyclus zat. Tenminste...de eerste twee maanden (27 dagen). Afgelopen maand bleef het weg. Ik blij! :) Maar het mocht niet zo zijn...na 31 dagen kwam 't alsnog om het hoekje kijken. Grrrr... :x

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    vervelend dat ontpillen sunny.. 17 jaar is inderdaad best lang.. ik ben in totaal 6 jaar aan de pil geweest.. savonds als ik in bed lig krijg ik links en rechts onder in mijn buik pijnlijke steken.. rommelende darmen etc.. ook heb ik sinds een paar dagen last van dik wit afscheiding.. veel meer als normaal! die klachtjes maken me alleen maar onzekerder.. ik heb nog geen normale menstruatie gehad na mijn pil stop.. alleen een ontrekkingsbloeding.. als ik uit moet gaan van een cyclus van 28 dagen mag ik op zijn vroegst as vrijdag testen..
    wachten wachten wachten wat kan je er gek van worden..

& roos: je moet je ook niet te veel van andermans mening aantrekken.. bij de een werkt het goed bij de ander weer niet.. het zelfde met zwangerschapstesten.. verchilt denk ik toch van persoon tot persoon..

5. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariahh: Dankje wel, je stelt me wel wat meer gerust. Ik heb ook wel zoiets van ze gaan toch geen rommel verkopen....
    Ik ga straks nog even testje doen, maar ik heb nog wel dezelfde pijn in me onderbuik..
    Ik laat het wel weten als ik de ovu test heb gedaan...
    En ik ben ook benieuwd hoe het bij jouw nu gaat?? Hopelijk gaat het ons allemaal gauw lukkken..

groetjes

6. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hoi Allemaal,

@ Mariahh: nou nog steeds geen ongi....ik ga vrijdag testen denk ik ben wel erg benieuw..alleen heb ik nu elke avond last van vreselijk pijn in de buurt van mn schaambot en de liezen en dan denk ik weer ja de menstruatie komt eraan maar nee hoor.

Het zou me niet zoveel uitmaken wat er komt als het maar een van de twee is haha..zou graag positief testen maar als ik ongesteld word dan zou ik dat niet erg vinden weet ik in ieder geval dat alles werkt en je door kan gaan voor de volgende ronde. Begin nu toch al wel beetje zenuwachtig te worden dit is de 3e dag na nod, maar probeer me er niet zoveel op te focussen ik zie het vanzelf wel en krijg gelukkig al wat meer geduld.

Ik las dat je nog steeds last had van buikpijn etc.. echt heel vervelend en dat maakt je zeker onzeker had ik de eerste 3 weken ook echt niet fijn. Ik hoop voor je dat je ook een mooie positieve test in handen hebt vrijdag/zaterdag maar probeer er niet van uit te gaan is de teleurstelling alleen maar groter :(
    vind dit ook heel moeilijk maar het is niet anders.

Je begon ook over dikke witte afscheiding, ik heb dat nu de afgelopen 2/3 dagen ook echt heel veel ook ( ik draag nu voor de zekerheid maandverbandje je weet maar nooit ) elke keer voelde ik wat en dacht ik ongesteld te zijn maar dan was dat t echt niet fijn.

Vrijdag laat ik je weten wat er uitgekomen is ben zo benieuwd !

Hoop t ook snel van jouw te weten..rustig aan doen en niet te druk maken ( doe ik ook niet :p)

Groetjes

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ roos: Ik mag as vrijdag testen.. probeer het tot zaterdag uit te houden! heb nog maar 1 test hier liggen en mijn internetbankieren doet het alweer niet zucht* wat een frustraties.. heb heerlijk de klantenlijn gebeld en heb alles eruit gegooid:D heerlijk gevoel.. nog even spannend dus! dacht vandaag dat ik ongesteld ging worden.. wat maakt mijn buik een lawaai iedereen op mijn werk zat me aan te staren of ik wel had gegeten hihi.. & jij succes met klussen he ! en die pijn kan idd van je eisprong zijn!

@ sjors: tsjonge.. wat heb ik bewondering voor jou geduld hihi!! die afscheiding heb ik ook enorm veel! en zoals je hier boven leest is het 1 groot feest in mijn buik.. ach nog even afwachten als ik getest heb laat ik het je meteen weten!! jij mij ook he.. zit met smart op je hopelijk positieve berichtje te wachten! en inderdaad.. al hebben we een negatieve test.. dan hoop ik dat we snel ongesteld worden zodat we weer door kunnen voor de volgende ronde

liefs

8. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik echt van alles en nog wat in m'n buik. Toen ik aan de pil was had ik 2 of 3 dagen een klein beetje pijn in m'n buik en nu heb ik dat veel vaker. :(

De eerste maand voelde ik zoveel geks (opgezette buik, steken, pijnlijke borsten) dat ik dacht dat het al in 1 keer raak was. :) Nu weet ik inmiddels beter. M'n lichaam houdt me regelmatig voor de gek. Het wordt bijna een spelletje...zit me af te vragen hoe ik m'n lichaam nu te slim af kan zijn... :D

9. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariahh: Wat spannend voor je zeg, ik ben heel benieuwd, laat het ons allen snel weten vrijdag!!!

Ik heb vandaag nog ergere pijn in mijn onderbuik, en ovu test gedaan, weer hardstikke positief, dus we blijven maar lekker klussen;), hopelijk zitten we dan goed...

10. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @ Mariahh: De enige reden dat ik dit vol hou is denk ik omdat ik bang ben teleurgesteld te worden, maar eigenlijk moet ik dat niet zijn want dat zal wel vaker gebeuren in t leven. Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik dan misschien iets meer kans heb op een posi test maarja ik haal me zoveel in me hoofd soms...dus probeer gewoon te denken ik doe het voor de zekerheid maar er komt toch niks uit..het zal wel heel veel geluk zijn mocht het in de eerste ronde meteen raak zijn.

Die afscheiding is echt vervelen, je voelt het gewoon "lopen" om maar zo te zeggen, net alsof je ongesteld bent ofzo.
    Ik had op internet gezocht maar werd er niet zo heel veel wijzer van..eigenlijk was het enige dat ik vond : dit is vruchtbaarslijm ( dus je ovulatie ) en sommige hadden het met de zwangerschap. Hier wil ik dus niet teveel van uitgaan.

Heb jij ook last van brandend maagzuur ? echt elke avond als ik in bed lig en 's ochtends heb ik daar heel veel last van is echt vervelend. Maarja nog 1 dagje wachten en dan een klein beetje zekerheid. Morgen hoor je t van me ik ben namelijk vrij dus morgen ochtend meteen testen.

Heel veel succes en sterkte voor morgen/zaterdag en je hoort van mij :)

Liefs

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    ja brandendmaagzuur gister de hele dag .. ik dacht als ik nu een boertje laat.. vliegt de hele inhoud er zo uit.. ik heb voornamelijk last savonds als ik in bed lig.. ben zo benieuwd! hou ons op de hoogte sjors.. ik zal voor je duimen!!

12. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik ben nu ongeveer 3 weken terug gestopt met de pil. Toen besloten we meteen voor een kindje te gaan. Dus heb niet echt kunnen ontpillen..en kijken wat mijn cyclus precies is (maar 10 jaar geleden was deze regelmatig)
    Maar ik heb nu echt last van buikpijn, rugpijn, duizeling die 3sec. duurt, diaree en ontstopping, geen honger en een vol gevoel. Kan dit het ontpillen zijn of heb ik een griepje te pakken??

13. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    ;)Hey Eline,
    Het ontpillen gebeurt vanzelf. Ik ben ook gelijk begonnen met proberen. Bij mij was de eerste cyclus gelijk 27 dagen. Hier had ik wel mazzel mee. verder had ik wel last van het ontpillen.Ik had hele zere (.)(.) en krampen in mijn buik.
    Ik ben nu bezig met de tweede ronde.
    Bij jou kan het een griepje zijn, maar ook kan het komen van het ontpillen. ik hoop dat je er snel achter komt.

SUC6.....:)

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    nou mijn test was hartstikke negatief!! hoop dat mijn menstruatie snel komt zodat wij voor ronde 2 kunnen gaan!!

Succes iedereen met zwanger worden/ontpillen

15. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariahh, ah Jammer.. op naar de volgende ronde inderdaad.
    Ik heb geen flauw idee meer wanneer ik nou mijn NOD heb, ik ga straks nog even een ovu testje doen, zou raar zijn als die weer posi aangeeft..

Groetjes

16. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan iemand mij helpen...
    Heb vandaag een ovu test gedaan, voor 5e dag. En hij was mega positief..
    Graag zou ik een zw. testje doen, maar daar komt tog nog niks uit omdat het zo kort op mijn eisprong (vorige week) was.
    Moet ik nou echt wachten tot volgende week dat ik kan testen,, dat kanik niet uithouden haha...
    Iemand raad??

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ roos.. ik zou zeker nog een paar dagen wachten met testen! misschien ben je wel harstikke vruchtbaar haha.. je hebt iniedergeval veel kansen om te klussen nu!! hou ons op de hoogte!!

18. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Hey !

Nou bij mij was de test ook hartstikke negatief :( erg jammer maar nu hoop ik dat ik gewoon snel ongesteld word en door kan gaan voor ronde 2.

Erg jammer Mariahh...zitten we in hetzelfde schuitje.

@ Roos...Ik wil je niet teveel hoop geven ( niet dat ik dat niet wil maar bang dat t toch niet zo is ) maar geeft de ovu test nu voor de 5e dag een positief resultaat achter elkaar ? de ovulatie is volgens mij nooit zo lang en heb al vaker gelezen van vrouwen waarbij de test postitief aan gaf meerdere dagen achter elkaar dat er bij de zw.test ook postief uit kwam...ik wil je niet gek maken ofzo maar ik zou is op internet kijken wat er over staat en of je uberhaupt 5 dagen posi kan testen terwijl je niet zwanger bent.

Nou iedereen veel succes en klusse;) en hoop dat we snel ongesteld worden Mariahh :)

Liefs

19. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sjors: Ja dit is de 5e dag achter elkaar, en ik heb op internet ook opgezocht, en idd een paar mensen die zwanger bleken te zijn. Maar ik wil hier niet te veel van uit gaan, natuurlijk hoop ik het wel, maar dan valt het zo tegen he.
    Ik kan pas volgende week vrijdag testen, met een vroege zwangerschapstest. Dus dat word een lange week.
    Maar ik hou jullie op de hoogte, En hopelijk worden jullie gauw ongesteld, voor de volgende ronde!!
    Suc6 verder allemaal!!

groetjes

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,
    zag dit toppic en dacht ik waag even een poging met een ontpil vraagje;

Ik heb 17okt mijn 1e ongi dag gehad en ben hierna gestopt met de pil,ben nu 41 dagen verder en nog steeds niet ongi,3x gestest afgelopen 1,5 week en alles neg.
    Hoe zijn jullie cyclussen op gang gekomen?Zijn er meerdere meiden hier met een 1e hele lange cyclus?Of ben ik toch echt een uitzondering?Het zal wel ontpillen zijn maar toch...

Deel Deze Pagina