Volgens mij verschilt het enorm bij iedereen,ik had 2 vriendinnen die meteen na de pilstop zwanger waren en ik zit nu in maand 6 en nog maar 3 x ongi geweest,volgende week mag ik naar de gyn, maar meer omdat ik de ziekte van crohn heb, even kijken hoe of wat!! Maar dat je na het stoppen met de pil onregelmatig bent is heel normaal zei mn huisarts, je lichaam heeft al die tijd geen eisprong hoeven te maken en nu opeens wel! Dus ja....wachten wachten wachten pfffff
pffffffffff, zit inmiddels op dag 77 en nog niks, ben van ellende maar Teunisbloemolie gaan kopen... wie weet helpt het iemand hier misschien ervaring mee???
ps Rooss, jij vroeg een aantal pagina's terug of er hier meer mensen zijn die de nuva ring hebben gebruikt, ik heb ook de nuva ring gebruikt maar dit is voor mij ook de 2e keer dat ik zwanger wil worden... vorige keer gebruikte ik ook al de nuva ring en was ik de 2e ronde zwanger.... nu is het heel vreemd, maar ik denk dat ik van de week ff naar de dokter ga, vind dit echt heel raar, zit nu op dag 77! en jij?? groetjes riniti
Hoi Roos, Ik ben eind december gestopt met de nuvaring en ben toen ook ongesteld geworden (6 dagen). Na 2 dagen niets heb ik weer last van licht bloedverlies....
Hallo allemaal, Ik las hier net al jullie berichtjes. Daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van he? Ik ben zelf 25/10 gestopt met de pil. (Microgynon 30) Ik heb of last van ontpillen, of het is echt raak. Het voelt echt zo,... maar als ik jullie verhalen allemaal lees, denk ik helaas dat ik aant ontpillen ben Ben inmiddels een dikke week over tijd of zo ...