Ik ben sinds eind november gestopt met de pil (na ruim 12 a 13 jaar microgynon geslikt te hebben) omdat we voor een kindje willen gaan , ik ben 26 november voor het laatst ongesteld geweest door gebruik van de pil , 2 week later de eisprong we hebben toen ook geklust een dag ervoor en sindsdien vaak misselijk moe , rommelende darmen,jeukende borsten , krampjesen steekjes in de buik , verkoudheid wat anders vrij snel over is heb ik nu nog steeds , moeilijk naar de wc kunnen gaan , opgeblazaen gevoel , kleine bultjes op de tepels. ik had 24 dec ongesteld moeten worden maar afgelopen dinsdag en woensdag wat lichte roze afscheiding en later wat bruinig,en dat is nu weer over , is dit gewone menstruatie geweest of ben ik wel zwanger en dat dit de innestelingsbloed was , ik heb afgelopen zaterdag en dinsdag morgen getest(van de kruidvat 2 voor 5 euro) maar gaf negatief aan.of zit ik in de ontpilfase? heeft iemand dit ook meegemaakt? gr anneke
als ik het goed begrijp heb je voor het laatst getest op de ochtend voordat je wat roze verlies kreeg? als je nu nog niet ongesteld ben zou ik er nog een testje tegenaan gooien.
bedankt voor je reactie aloha ja inderdaad maandagochtend getest en dinsdag dat roze afscheiding ik heb al een nieuwe test gehaald ik wacht nog even een paar dagen en dan test ik , nu ook zo'n zeurderig gevoel in de buik. gr anneke
Vervelend die onzekerheid, het kan ind of ontpillen zijn of misschien zwanger. Ik zou persoonlijk niet gelijk van een normale cyclus uitgaan als je net gestopt bent.
toen ik stopte met de pil werd ik voor mijn gevoel 2 keer ongesteld. eerst een week te vroeg heel even 2 dagen licht verlies en vervolgens 2 weken later 9 dagen heftig.. bij mij duurde het 4 maanden voor ik een stabiele cyclus had. na 7 maanden geen pil wegens omstandigheden weer even aan de pil geweest van juni tot nu en waarschijnlijk nu weer de pil weglaten. ben benieuwd of ik direct weer op 30 dagen zit of van die paar maanden weer moet ontpillen. maar ieder mens is anders dus misschien heb je wel gewoon geluk! gewoon je geduld nog zo lang mogelijk bewaren en dan wellicht 1 januari testen alszijnde wellicht een leuk begin van het jaar !
ik ga er van uit dat het ontpillen is anders is de teleurstelling des te groter ik wacht nog even af tot het nieuwe jaar.