ontpillen???

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door dizzykimmie, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dizzykimmie

dizzykimmie Nieuw lid

6 jul 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden ik ben kim 29 jaar en bezig om de eerste keer zwanger te worden ....:)wil alleen niet zo lukken:( heb 14 jaar de pil geslikt en nu een jaar gestopt met de pil, mijn cyclus is al die tijd heel normaal en regelmatig geweest
    tot deze maand ben 26-5 ongesteld geworden en heb een cyclus van 30 dagen nu heb ik rond 20-5 een aantal dagen wat roze bloedverlies gehad enkel alleen zichtbaar met plas afvegen sinds een week duizelig met vlagen misselijk rommelende darmen slechte stoelgang menstruatieachtige pijntjes en veel witte afscheiding steken in mijn borsten maar geen menstruatie:( vandaag wat bruine afscheiding gehad en constant t gevoel dat ik t moet worden maar niets ben dus inprincipe al dikke 10 dagen overtijd:(heb al 4 testjes gedaan maar negatief:x
    wat zou dat nu kunnen zijn zwanger of ontpillen na al een jaar gestopt te zijn:(wie kan mij helpen.....
    liefs kimmetje

2. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hoi kim

het kan nog het ontpillen zijn maar als ik jou was zou ik je vraag even bij de verloskundige plaatsen op dit forum. die kan je vast meer advies geven. succes

Deel Deze Pagina