Beuh, Vandaag dag 42 en nog geen maandstonden te bekennen! Op dag 40 ongi pijn en daar blijft het voorlopig bij. Mijn heupen doen allebei pijn maar dat zal er wel niets mee te maken hebben. Vind het vreselijk dat na mijn miskraam mijn cyclussen raar doen: 1e maand erna= 33 dagen, tweede maand erna =41 dagen, 3e maand erna: 31 dagen en nu... dus afwachten! Liefs winter
Hallo, Ik zit met hetzelfde probleem. Ik zit op dag 45 vandaag ( 42d, 35d ). Ik heb maandag een keer getest en was negatief. Ik weet hoe vervelend het wacht is. Ik heb al een hele week het gevoel dat gaan komen maar ze komen niet door. Ik heb ook geen zin om naar de dokter te gaan maar heb toch gezegd dat op dag 55 ik echt wel naar de dokter ga. Ik hoop voor ons alle 2 dat we snel uitsluitsel krijgen.
Ja, vervelend is dat he? Ik zit nu op dag 36... nog niet zo erg als jullie, maar ben t ook wel even zat... heb gister nog getest; negatief. Maar het is ook wel te verklaren, want dit is ook mijn eerste cyclus zonder de pil. Hoelang duurde jullie eerste cyclus na de pil?
Ik leef met je mee.. Eertse ronde 28 dagen, tweede ronde 33 dagen en nu al 45 dagen en nog niks te bekennen en ik heb ook totaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Helaas was op dag 9 de test nog steeds negatief dus ik wacht maar af..
Ha ik ken het ook helemaal. Ik ben vandaag 40 dagen overtijd! Niet zwanger en geen ongi. Het is dus in mijn geval 72 dagen geleden dat ik ongi ben geweest. Weet precies hoe erg het is. Je voelt van alles en in het begin heb je nog hoop op een zwangerschap.Maar nu niet meer hoor. Heb woensdag een afspraaak bij de ha. Hoop dat hij wat gaat doen. Ik wil zo vreselijk graag ongi worden of laat me dan op wat voor manier toch zwanger zijn... Ik wens je veel sterkte toe. Weet hoe je je voelt. Zal je proberen te volgen op forum. Liefzzzzzzzzz
wat lijkt me dat vreselijkals je ongi zo laat komt. ik zelf kan er niks bij voorstellen want bij mij komt het (helaas) nog steeds gewoon optijd (van mij mag het 9 maanden weg blijven) sterkte allemaal
Bedankt voor jullie reacties! @murizzz1 Ik heb al drie testen gedaan, vorig weekend twee en donderdag 1. Net wat je zegt, in het begin heb je nog hoop, maar ik zit nu gewoon mijn ongesteldheid af te wachten. Heb ook totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, dat had ik tot donderdag wel, maar dat gevoel is nu weg.... Ik hoop voor je dat de ha je kan helpen... erg vervelend als het zo lang duurt! Ik heb hier op de site wel eens gelezen dat er medicijnen bestaan die je ongi opwekken... Veel succes ermee en ik zal jou ook proberen te volgen! @Poeh; vervelend zeg! Ik vraag me af als je zwanger bent, heb je dan altijd symptonen? Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt en dan het liefst een positieve test! T schijnt dat er vrouwen zijn die pas na 2 weken positief testen! (Jaja, ik leer wat op deze site haha) Jij ook succes ermee! @Winter; hoe sta jij ervoor?
Ik heb net weer negatief getest, mijn vriend wilde dat ik weer teste omdat ik nu al 2 dagen hondsberoert wakker wordt. Ik nu al een tijd last heb van mijn borsten enz. Ik snap mijn lichaam gewoon niet meer en ik heb nu ook echt zoiets van goed de test is negatief laat ik dan snel ongestelt worden want dit is niet leuk meer. al mag ik niet klagen als ik lees dat murizzz1 al 40 dagen overtijd is.
Amai wat lang, bij mij is het een beetje frustrerend omdat ik voor mijn miskraam een cyclus had die tussen de 30 en 33 dagen zat. Nu na mijn miskraam zijn mijn cyclussen een keer kort en een keer lang: 1e maand na miskraam: 33 dagen - 2e maand na cyclus 41 dagen - 3e maand na cyclus 31 dagen en nu zit ik dus al op dag 43, dit is het langst tot nu toe. Dus volgens mijn vorige cyclus ben ik al 12 dagen overtijd en volgens mijn langste cyclus zou ik al 2 dagen over tijd moeten zijn. erg frustrerend allemaal Liefs Winter
Ik leef met jullie mee, ben nu 9 dagen overtijd en heb een negatieve test gehad ! Volgende week een weekendje weg, dus als die duivels toch moeten komen , dan graag een beetje snel ! hehe Succes allemaal ! xxxxx
Ik leef met jullie mee meiden, het is zo frusterend, je hebt overal last van maar steeds die stomme negatieve testen. De laatste keer werd ik na 56 dagen ongesteld, en blij dat je dan bent! Ik ga voor jullie duimen, dit is echt niet leuk. Ik hoop dat het bij mij deze maand weer korter is.
Overtijd zijn is erg, maar als je 15 dagen overtijd bent en dan zo plotseling ongi word, geloof me , dan ben je ook echt niet blij ! Voel me rot, en ga morgen een weekendje weg Maar ja meiden, succes ermee ! xxxxjes Maris