Roze verlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kareltje, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hey meiden,

Heb even een vraagje.
    Weet zelf niet zo goed wat ik er van moet denken.
    Vannacht,nadat ik geklust had en naar de wc ging had ik ineens roze bij het afvegen.
    Daar schrok ik wel van,(we hadden heel rustig aan gedaan dus volgens mij kan die me niet opengehaald hebben.)
    Vind het echt raar.
    Nu blijkt wel dat ik gister mijn eventuele innesteling heb gehad zou het hier mee te maken kunnen hebben?
    Heb nu een beetje raar gevoel in me buik(mar kan ook komen omdat ik me zorgen maak)

Nou meiden hoop dat jullie wat kunnen met mijn (warrige) verhaal

Kareltje

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hoiiii..

zo warrig is je verhaal niet hoor, het zou best kunnen dat het je innesteling is geweest. Ikzelf had afgelopen maandag wat last van bruineverlies (was echt niet veel) en ik zou die zondag een eventuele innesteling moeten hebben gehad... Het kan dus zeker... het is alleen zo lang wachten voordat je het zeker weet.

In ieder geval succes... wachten kan soms best vermoeiend zijn.

liefs jollie

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Als ik naar de banner kijk.. kan het zeker.. jeetje, wat vervelend he? Zo lang wachten nog.. pff.. succes!

4. Niet meer actief

hallo Kareltje,
    tja, is natuurlijk niet met 100% zekerheid te zeggen wat het is geweest. Dat weet je misschien op het moment dat je positief test. Kan innesteling zijn geweest, maar waarschijnlijker lijkt het mij dat je een heel klein wondje hebt opgedaan tijdens het vrijen (komt vaak voor), dit tesamen met je eigen vocht kan ervoor zorgen dat je wat roze verlies hebt. Het vocht verdunt namelijk een kleine hoeveelheid bloed en dan wordt het haast doorzichtig rood / rose.
    Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat het de innesteling was.
    Probeer je er niet teveel zorgen over te maken. Het wordt vast vanzelf duidelijk.
    Liefs, Indigo

Deel Deze Pagina