vraagje zoals zovelen

Discussion in 'Zwanger worden' started by mik33, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mik33

mik33 Lid

Apr 17, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag ook vragen stellen haha

ik heb toch een vraagje zoals zovelen hebben in dit forum.
    ik heb een eisprong gehad en we hebben toen geklust en nu 3 dagen later heb ik buikpijn(ongesteldheidspijn) en mijn onderrug klaagt ook.
    normaal heb ik dat met de dagen dat ik ongesteld zou worden, maar dat duurt ongeveer nog 10/13 dagen.

ben van op het ene moment blij en vrolijk en vol liefde tegen mijn vriend en het andere moment ben ik boos om vanalles en nog wat haha, nou heb ik dat ook heel erg als ik ongesteld moet worden en dan kan mijn vriend al zeggen dat ik ongesteld moet worden.
    zo hij keek gister op de kalender en zei het is nog tijd voor jou om ongesteld te worden.hmmm

we hebben een kinderwens maar misschien ben ik er teveel mee bezig dat het nu zo erg is en naar mijn hoofd is geschoten.

ik weet dat mijn moedern en mijn zis na de eerste kkeer geklust hebben al zwanger waren en wij hopen dat het ook zo is, we zijn er klaar voor, mar ja ik weet het gewoon even niet meer, moet nog een aantal dagen wachten tot ik kan testen maar we willen het zo graag weten.

kan iemand me AUB helpen.

liefs mik33:(

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hey meid ik heb helaas geen antwoord op je vraag maar zit wel met hetzelfde probleem, heb ook last van ongi krampen en lage rugpijn vlak mn ei en net zei mn vriend dus hetzelfde als de jouwe terwijl mn NOD pas maandag is. Ben benieuwd, wanneer ga jij testen??

3. mik33

mik33 Lid

Apr 17, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ik wacht tot dat ik ongesteld moet worden maar weet je het wachten duurt lang en ik word gek van al die gedachtes zou het zover zijn of zou het niet zo zijn.\je wilt niet al te blij zijn want ja straks is het niet zo dat zou een teleurstelling zijn.

dus ja blij zijn of niet blij zijn, ik weet het niet.

en sorry misschien een beetje dom maar ik weet niet zo goed wat je met NOD bedoelt.ben niet zo goed met al die afkortingen en wat er precies mee word bedoelt.:(

ja mannen zijn toch niet zo 'dom' als ik dacht haha wist ik veel dat ie wist wanneer ik ongi moest worden,ik vertelde het hem wel altijd en dan zei hij ja wist ik gister of eergister al.
    haha goed zo mijn vriend haha

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

Oct 2, 2011
    1,564
    0
    0
    Die klachten heb ik ook net na mijn eisprong, lage rugpijnklachten dan. Dus mogelijk hangt het daar mee samen. En je humeur, misschien de spanning of het wel of niet zwanger is? Klachten van een zwangerschap zijn nu nog te vroeg.

En NOD staat voor het aantal dagen tot je menstruatie. Niet Ongesteldheids Dag geloof ik.

5. mik33

mik33 Lid

Apr 17, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor je reactie, ik vind het wel een beetje moeilijk om dit zo een beetje alleen wat uit te vogelen haha.ja vriend is er ook wel voor me maar ja die heeft helemaal geen antwoorden.

maar denk je dat ik aan het eind van de maand een test moet doen?
    of gewoon w88 tot ik ongesteld moet worden of ik het word haha(hoop van niet)

pfffff in ieder geval dit is een hele goeie site om je verhaal kwijt te kunnen en info krijgen van andere mensen superrrrrrrrrrr.

liefs

6. mik33

mik33 Lid

Apr 17, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja zo heb ik me nog nooit gevoelt na een ei sprong en mijn rechterkant onderbuik is pijnlijk en soms de linkerkant ook wel maar ja ik weet het is nog maar 3 dagen maar ik vond het zo raar dat ik dat voelde.
    als ik ongi moet worden is het meestal de linkerkant en nu de rechterkant.
    nou ja we w88 maar even af nog haha

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

Oct 2, 2011
    1,564
    0
    0
    Dat wachten is moeilijk he. Eigenlijk kan je nu nog niks voelen wat wijst op een zwangerschap. Daar is het gewoon nog te vroeg voor. Het zou zich eerst nog moeten innestellen.
    Vorige maand had ik ook steeds allerlei van die vage klachten vanaf mijn eisprong tot menstruatie. Ik dacht toen ook steeds "zou dit iets kunnen betekenen" maar uiteindelijk werd ik gewoon ongi. Misschien is het ook wel dat je er zo veel mee bezig bent dat je ook meer voelt en het anders niet opmerkt? En een andere maand kan het ook weer anders aanvoelen. Wil niet altijd iets zeggen helaas.
    En of je een test wilt doen dat is aan jou natuurlijk. Sommige vrouwen doen al een test een paar dagen voordat je ongesteld zou kunnen worden. Anderen wachten tot de dag van hun menstruatie of nog langer. Dat is net wat jij fijn vindt.
    Let wel op: als je een test koopt die al vroeg een zwangerschap aan kan duiden dan en deze is positief dan kan het alsnog fout gaan. Een miskraam gebeurt vaak net na de innestelling. Zelf test ik meestal rond de dag dat ik ongi moet worden, ligt er aan hoeveel geduld ik heb :)
    Fijn he deze site waar je al je vragen kan stellen en zo veel te lezen valt om je te helpen. Vind ik ook hoor.

8. pompeuske

pompeuske Lid

Apr 2, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    typische kwaaltjes die ik ook had na de sprong goe 14 dagen later rode week

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Heb je de pil gebruikt ?
    Hoelang ben je al gestop?
    Dit is ronde 1 toch?
    Hoelang denk je dat je cyclus is en waar zit je?

Hou er rekening mee dat je cyclus zich moet herstellen na gebruik van de pil. Je weet dan ook nog niet wanneer je NOD is omdat je nog geen vergelijkingsmateriaal hebt. Het kan lang duren voordat je cyclus weer normaal is. In die tijd kun je heel veel verschillende kwaaltjes krijgen die je doen laten denken dat je zwanger bent, helaas is het allemaal ontpillen (tenzij je wel zwanger bent natuurlijk)

Verder kun je met ovulatietesten en tempen achterhalen wanneer je eisprong is. Je kunt dan als je wilt gericht klussen maar ook je NOD berekenen. Je weet dan wanneer je kunt testen.

Hoe moeilijk het ook is, probeer je niet te fixeren dat je nu zwanger moet zijn omdat het bij je moeder en zus ook zo was.
    Het kan gewoon lang duren, maar het hoeft natuurlijk niet.
    Probeer te genieten!

En niemand hier zal je kunnen vertellen of je zwanger bent of wanneer het gaat gebeuren. Wachten is het werkwoord voor mensen die kinderen willen :(

10. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    Ik had ook allerlij kwaaltjes dacht iedere keer ook dat ik zwanger was dat stopte ongeveer 6 mnd nadat ik gestopt was met de pil dusja het kan alle kanten op gaan

11. mik33

mik33 Lid

Apr 17, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo wachtende:
    bedankt voor je verhaal.
    ik ben ongeveer al 10 maand van de pil af en we deden het altijd veilig zo ontpillen kan het niet zijn haha.
    ik ben gestopt met de pil omdat ik in een ander land zit op het moment we zijn bezig met emigreren het is bijna klaar nog een paar dagen dan kunnen we onze papieren ophalen.
    maar mijn moeder stuurde me altijd de pil op vanuit nederland maar ik dat werd een beetje duur zo toen hebben we besloten dat niet meer te doen en we deden het altijd veilig.
    maar nu mag het dan echt gaan gebeuren en ik vind het reuze spannend dus ja misschien voel ik wel meer dan anders ik weet het niet.

maar vanaf ik gestopt ben met de pil ben ik alles goed gaan bijhouden want ik wilde niet dat ik dat nog allemaal moest uitzoeken als we voor het echt gingen.

dus ik heb het al een tijdje bijgehouden alleen het gevoel wat ik had na mijn eisprong een paar dagen terug had ik nog niet gevoelt.
    maar ja dat kan ook spanning zijn.

mijn cyclus is 27-28-29 dagen dus eigenlijk wel redelijk berekenbaar.
    alleen nu is het idee om zwanger te worden een beetje anders maar daar heeft mijn vriend wel weer een oplossing voor,die verwent me en laa tme erg op mijn gemak voelen zo het voelt goed en niet zo van gaat het lukken of niet?
    hij heeft samen met mij boekjes erover gelezen en steld vragen en we zoeken het samen op het internet op, dan staat het voor hem op zwart wit en we praten er over niet te veel maar soms komt ie wel thuis en dan stelt ie een vraag haha wel leuk dat ie er zo mee overnadenkt.

zo alweer een heel verhaal geworden.

voel alleen nog een beetje pijn (steken) in onderbuik en onderrug beetje ongi gevoel.

maar ja zegt niks en ik moet nu een paar dagen werken zo dan zijn mijn gedachten er ook niet de hele tijd bij haha.

liefs

Share This Page