hallo. ik slik al een 3 jaar mycroginon 50 en ben daar sinds 2 maanden mee gestopt maar ben wel regelmatig ongesteld geworden.. ben ik al ontpilt nu of hoe kan dit? hopelijk kan iemand helpen. groetjes
Hoi! Ik loop helaas al een tijdje bij een fertiliteitsarts en moest een maandje aan de pil, voor ivf. Aan haar heb gevraagd of mijn lichaam dan niet weer moest ontpillen, ik slik nu ook microginon 50. Haar antwoord was dat ontpillen eigenlijk onzin is. De hormonen van d epil zijn na 3 dagen uit je lichaam, ongeacht hoe lang of welke pil je slikte. Het probleem na het stoppen met de pil is hoe snel jouw lichaam je cyclus weer op kan pakken. Dit is bij iedereen verschillend en heeft ook niets met het soort pil te maken. Jij schrijft dat je al een paar keer ongi bent geweest. Ik denk dan dat je helemaal geen last hebt van het stoppen met de pil. Zelf heb ik er ook geen maand eerder of later door gemenstrueerd! Geniet ervan dat je cyclus meteen op orde is, ik heb andere verhalen gehoord! Succes met zwanger worden.
maar ik voel mijn eisprong niet en weet ook niet hoe ik dat kan zien aan mijn slijm dus dat maakt het wat lastiger.. mijn broer verwacht nu ook sinds kort een kleine en dan kriebelt het toch ook weer wat meer. lastig om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. bedankt voor je snelle reactie.. groetjes
Ik voel mijn eisprong ook niet altijd, hoor. Er zijn ook meiden die nooit hun eisprong voelen. Wat betreft het slijm, als je slijm op rauw eiwit lijkt, doorzichtig en draderig, dan heb je je eisprong. Houd er wel rekening meedat dit slijm ook pas na je eisprong naar buiten kan komen. Als je de exacte dag van je eisprong wilt bepalen nav je cervixslijm, zul je wat slijm rondom je baarmoederslijmvlies weg moeten halen met twee vingers. Ik ken het kriebelende gevoel, maar al te goed, haha! Wij nu drie jaar bezig en sommige om ons heen zelfs al zwanger van nummer twee in dezelfde tijd!
Dan ga ik dat maar eens proberen ja, dankjewel voor de tips en de hulp. Kan me voor jullie idd ook goed voorstellen dat het lang duurt, zeker als het idd overal om je heen wel raak en sommige al voor de 2e keer zoals je zegt. Maar we moeten hoop houden. Hoe moeilijk ook ik denk toch altijd hoe langer je op iets moet wachten hoe mooier dat je he uiteindelijk beleeft. Al maakt het dat er niet gemakkelijker op om te wachten. Nou jullie ook succes. En bedankt. Groetjes
mag ik nog 1 dingetje vragen dat heeft hier niks mee te maken. Ik zie bij sommige personen hier staan pendelen en dan namen,datums, en jongen of meisje.... hoe kan dit?
Op de startpagina van het forum zeg maar, kun je helemaal naar beneden scrollen.daar staat een onderwerp over pendelen. Als je die opent, zie je in de topics staan wie er wanneer pendelt. Je kunt deze meiden dan op de aangegeven tijd een pb sturen en kijken zij voor jou wat het antwoord op je vraag is!