wel of niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RanNutai, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RanNutai

RanNutai Lid

23 okt 2012
    22
    0
    0
    NULL
    Amersfoort
    Ik weet het die vraag zal hier vast wel meerdere malen gesteld zijn door vele vrouwen.
    Maar ik ben er zo onzeker over op het moment dat ik gewoon even mijn ei kwijt moet.
    20 Okt. had ik eigenlijk al ongi moeten zijn maar dat is dus niet gebeurd vanaf die datum heb ik wel een klein beetje een licht roze/bruine bloeding bij het afvegen voor de rest geen ongi te bekennen.
    Naast dat voel ik me de laatste tijd ook wel erg raar.
    hoofdpijn, misselijk en ook de laatste dagen buikpijn (met vlagen) en ook draaierig.

Nu heb ik vandaag dan ook een zwangerschapstest gehaald maar nu weet ik alleen niet goed wanneer ik die moet doen, aan de ene kant denk ik beter even nog een paar dagen te kunnen wachten misschien dat ik toch nog ongi word maar aan de andere kant word ik vreselijk ongeduldig en wil ik die test maar het liefst zo snel mogelijk gedaan hebben.

Wat denken jullie, zo snel mogelijke testen of toch nog maar een paar dagen wachten?

2. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    ik zou gewoon testen, mocht hij onduidelijk of negatief zijn dan wacht je een paar dagen... ik zou nu niet kunnen wachten en heb zelf ook al vroeg licht positief kunnen testen.

ben benieuwd! :)

3. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik zou ook gewoon testen. Anders zit je nog langer in spanning. Als het dan raak is weet je het, is het niet raak en je wordt nog steeds niet ongesteld kan je altijd nog een keer testen

4. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Draaierig en hoofdpijn had ik ook bij het ontpillen...
    En ik zou ook gewoon de test doen, dan weet je t zeker.
    Anders zou het misschien zo kunnen zijn dat je cyclus langer is dan je denkt?

5. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou morgen testje wagen hoor! :D 3 dagen overtijd is al aardig!! :D
    Ik duim voor je!!

6. RanNutai

RanNutai Lid

23 okt 2012
    22
    0
    0
    NULL
    Amersfoort
    Ik heb eenmalig de prikpil gehad maar dat leverde zoveel problemen op met mn cyclus ik was elke week wel een keer ongesteld pffff...ben er toen mee gestopt sinds dien weer een normale cyclus nouja tot nu dan.
    en dat is nu iets meer dan 3 maanden geleden.

@MuMl: :D Zou echt super zijn als de uitslag van de test positief is. :D

7. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ranutail: Ik duim alvast!! :D
    Doe je morgen een testje? :) Hou je ons op de hoogte!!

8. RanNutai

RanNutai Lid

23 okt 2012
    22
    0
    0
    NULL
    Amersfoort
    Ik hou jullie zeker op de hoogte :D
    Ik denk dat ik morgen de test wel ff gaan doen want ik ben zo ongelovelijk nieuwsgierig.

9. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Haha, dat gevoel ken ik!!
    Ik ben nu al zo verschrikkelijk zenuwachtig voor donderdag!
    Sleep me een beetje de dag door op dit moment!
    Wil het ook gewoon zo graag!

10. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    en weet je al wat?:D

11. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    heb je ergens last van ?

je kan in principe al testen ,ik test altijd met de 2v5 van de kruidvat maar goed ik ben zelf al 3 dagen overtijd maar goed er kan nog van alles gebeuren dus ik wacht gewoon af tot zaterdag dan ga ik pas testen

12. RanNutai

RanNutai Lid

23 okt 2012
    22
    0
    0
    NULL
    Amersfoort
    Ik heb net de test gedaan (clearblue digitaal) en de test zegt negatief, hoewel ik het gevoel heb dat ik toch zwanger ben. Pffff...ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en heb inderdaad last van bepaalde dingen zoals hoofdpijn, misselijk, draaierig, buikpijn echt alle kwaaltjes die ik ook heb als ik ongi word alleen nu iets heftiger dan normaal.

13. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Hi RanNutai,

Wat spannend allemaal he. Ben je vaker overtijd? Heb je een regelmatige cyclus? Anders zou ik over een paar dagen gewoon weer testen.

Suc6 verder!

14. RanNutai

RanNutai Lid

23 okt 2012
    22
    0
    0
    NULL
    Amersfoort
    Het inderdaad allemaal vreselijk spannend. Nee ik ben niet vaker overtijd dit is voor het eerst terwijl ik een regelmatige cyclus heb, dus ja dit is extra spannend. :D

15. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    heb je getest vandaag? :)

16. RanNutai

RanNutai Lid

23 okt 2012
    22
    0
    0
    NULL
    Amersfoort
    Ja ik heb getest en was helaas negatief, zoals ik ook al eerder aangaf kan het heel goed zijn dat ik toch te vroeg heb getest, van de week of volgende week nog eens testen, want m'n ongi blijft uit.

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik zou ff die van kruidvat halen, 2 voor 5 euro. die zijn t gevoeligst, en als je er meer nodig hebt word cleurblue digital nogal een duur plaatje :D

18. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ooh spannend,

Ik heb ook gehad dat ik 4 dagen testte en pas de 4de dag was de test positief! toen bleek dat ik gewoon wat later mijn ei had gehad...

kan ook zijn dat je wat minder snel hcg aanmaakt

19. RanNutai

RanNutai Lid

23 okt 2012
    22
    0
    0
    NULL
    Amersfoort
    Ik ga zaterdag denk ik nog een test doen kijken wat ie dan doet. Ben benieuwd :)
    Ik weet verder niet waarom de test negatief was maar zou inderdaad zomaar kunnen dat ik laat hcg aanmaak. Pff wel spannend hoor

20. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    en? nog steeds niet ongesteld...?.

Deel Deze Pagina