Donker bruine afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jannies, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannies

jannies Lid

6 aug 2012
    75
    0
    0
    Hallo allemaal,

Graag wil ik het volgende aan jullie voorleggen. Ik heb namelijk geen idee wat het kan zijn..

Begin augustus ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik een grote kinderwens hebben. De eerste keer dat ik ongesteld ben geworden is 10 september, 2 dagen. De tweede keer dat ik ongesteld ben geworden is 17 oktober, ook 2 dagen.
    Echter was het maar heel erg weinig en was het donker bruin van kleur. De 3e dag had ik nergens meer last van, maar nu heb ik al een week hele donkere bruine afscheiding. Wie weet wat dit kan zijn?! Daarbij heb ik ook steeds een zurende lichte pijn/gevoel in mijn onderbuik.

Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik heb geen idee wat het kan zijn en of het iets verkeerds kan zijn.... dankjewel alvast!!!

2. jannies

jannies Lid

6 aug 2012
    75
    0
    0
    Niemand??? :(

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Heb jr al eens een test gedaan? Misschien ben je wel zwanger. Verder kan het ook van het ontpillen komen...

4. jannies

jannies Lid

6 aug 2012
    75
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie!

11 of 12 oktober heb ik nog getest, maar helaas negatief.
    Vraag me af of dat ik vorige week echt heb gemenstrueerd of dat het wat anders was.. omdat het zo'n rare kleur heeft. Heb het nog nooit meegemaakt dat ik erna nog ruim een week last heb van een donkerbruine afscheiding met wat bloedpropjes erbij...

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Dat is waarschijnlijk oud bloed.
    Het is heel vervelend, ik had er ook last van na het stoppen met de pil. Hoogstwaarschijnlijk komt het nog door het ontpillen maar sommige meiden hebben er vaker last van. Het kan betekenen dat je ongesteld moet worden, dat je zwanger bent, tijdens je eisprong of gewoon zomaar ergens in je cyclus. Pas als je je cyclus en lichaam leert kennen kun je daar wat over zeggen wat het voor jou betekent. Het hoeft ook niet iedere cylus voor te komen.... oftewel.... je kunt er niets van zeggen! ;)
    Je mag het trouwens niet als ongesteldheid rekenen. Pas echt rood bloed mag je tellen als de volgende cyclus! Als de laatste dag dat je echt rood had 10 sept is zou ik even een testje doen. Je hoeft niet zwanger te zijn, je kunt ook nog aan het ontpillen zijn!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Lees net dat je laatst nog had getest.... gewoon af en toe testen totdat je positief test of totdat je echt ongesteld wordt.
    Het wordt ook wel bruinverlies genoemd en is verder onschuldig!

7. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Zou nu nog een test doen haha vandaag nog :p

8. jannies

jannies Lid

6 aug 2012
    75
    0
    0
    @Fayebeebie Serieus, zou dat kunnen? aangezien ik 2 weken nog een test heb gedaan en die gaf helaas negatief aan......

9. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    2 WEKEN ?! haha ik had om de dag al een test gedaan haha. Als je zwanger bent dan verdubbelt de hoeveelheid hcg om de 24 a 48 uur haha.
    TESTEN DUS ! Nu nog !!!!

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik zou inderdaad nog even een test doen. Heb je wel echt rood bloed verloren tijdens je menstruatie of bijna alleen bruin?

11. jannies

jannies Lid

6 aug 2012
    75
    0
    0
    Volgens mij was het vooral erg donker rood/bruin. Heb ook bijna niets verloreb.
    2dagen maar erg minimaal... En kan me geen helderrood herinneren!

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Dan zou ik idd wel een test gaan doen! ;)
    Dat ik lange cyclussen had (zie handtekening) deed ik er één iedere week (om de dag werd een beetje te gek)...
    Laat je weten wat je test? :D

13. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit de eerste maanden na het stoppen met de pil ook steeds gehad. Op een zeker moment heb ik zelfs 2 weken lang bruinverlies gehad! Helaas allemaal symptomen van het ontpillen bij mij, nu de laatste 2 cyclussen heb ik er geen last meer van en ben ik ook regelmatiger dus denk dat het bij mij kwam door het stoppen met de pil. Zou bij jou ook kunnen dus als je in augustus bent gestopt kan het wel even een paar maanden duren voor je cyclus normaal is.
    Hopelijk ben je snel zwanger iig!

14. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ik heb van 16 sept tot 20 sept ook bruinverlies gehad. ik had in die week ook een ongesteld gevoel maar dat wat ik vloeide was bijna niets. ik ben hier voor naar de ha geweest. zij kon mij niet vertellen wat dit was maar dit had waarschijnlijk te maken met het ontpillen.
    ik heb toen ook een aantal testen gedaan. De week erop ben ik begonnen met ovulatie testen en heb daarna mijn ei gehad en met resultaat:).

ik zou zeggen nog een testje doen en anders gewoon even afwachten.

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Misschien inderdaad optillen, als het aankomende maanden zo blijft zou ik wel naar de HA gaan als ik jou was.

16. jannies

jannies Lid

6 aug 2012
    75
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! Ik wacht het nog even af... Gooi het maar op het omtpillen :)

17. cher33

cher33 Lid

15 okt 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jannies ik heb ook 2 maanden daarvan last gehad maar ik gebruik geen de pil hoor dus ben nu ook bezig met testen hopelijk, dus blijft proberen hopelijk goed nieuws
    groetjes

Deel Deze Pagina