Rekenhulp gevraagd ;).

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sallie, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Om te beginnen, wij zijn helemaal niet bezig voor een tweede maar heb er nu toch een vraag over.

Op 14 oktober laatste menstruatie gehad. Ben na bevalling niet meer aan pil gegaan oid. Toen op de, ik denk 21e of 22e sex gehad ( met condoom). Mijn vroend zei nog, hij lijkt wel lek gegaan. Maar kon zo snel niet ontdekken en ik dacht er verder niet meer over na.

Nu heb ik alleen sinds woensdagavond een keer lichtroze verlies gehad en gister en vandaag donkerbruin. Echt heel weinig, en alleen bij een grote boodshap. Ik vertelde dit tegen vriendin, en zij zei kan je zwanger zijn?! Ik reageerde meteen met een volmondig nee, maar dacht later weer aan dat condoom..... Bij zoonje heb ik exact hetzelfde gehad, bloedingen vanaf dag. 18 volgens mij en toen ook al heel snel de volgende dag of dag erna posi test. Kan dit, rekentechnisch gezien en aangenomen dat condoom lek was nu weer zo zijn? Heb een raar gevoel in buik en liezen en vannacht zonder rede anderhalf uur wakker gelegen. Nu kan ik me dat inbeelden, maar het is herkenbaar voor me, ik vrtrouw het dus niet helemaal. Wilde zo kv 2v5 halen, maar weet niet of dat al zin heeft... Kortom, meningen gevraagd ;).

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ps vergeet te zeggen, heb altijd een cyclus van 21-24 dgn.

3. urmylove

urmylove Niet meer actief

nou mijn eerste dag laatste menstruatie viel op 8 oktober. ik weet niet wat jou cyclus is, maar uitgaande van 28dagen kon ik pas testen rond of na 4 november. Ik zou dan eisprong hebben op rond dag 16oktober.
    Ik denk dat je nog eventjes moet wachten met testen, want bij jou zou het dan wel heel vroeg zijn!!

Maar een test er tegen aan gooien kan nooit kwaad..

4. urmylove

urmylove Niet meer actief

ah kijk.. haha dan heb je inderdaad een korte cyclus, wie weet kan je inderdaad nu al testen!! spannend zeg... !! :D

5. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hai Sallie!

Ik zit met het zelfde!
    Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 12 okt. en met een cyclus van 28 dagen kan ik dus rond 8 nov. testen..

Dus van jou cyclus uit te gaan.. zou jij rond 4 á 8 nov. testen.

Ik ken je nog wel van vorig jaar.. toen zaten we met z'n allen op een topic op onze weeën te wachten .. weet je nog hihi!!

6. Struisvogel

2 nov 2012
    74
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Testen kan geen kwaad lijkt me! Ga vandaag ook die testen doen..

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tnx voor alle reacties meiden! Test net gedaan en was negatief. Vanmiddag wel weer wat bruinverlies, dus ik weet het niet! Gelukkig bedenkt kruidvat dubbelpakken dus bij twijfel na het weekend nog maar een x testen!

Jullie succes met zwanger worden!

Ch11: jaaaa, ik weet het ook nog! Grappig was dat. Ananas eten, sexen en naar de Mac hihi. Gaan jullie nu voor de tweede? Hoeveelste ronde zitten jullie?!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik begin steeds meer te twijfelen... :s.

Opgezette buik, super moe, zere tepels en vanmorgen misselijk. Ben een nuchter persoon, dus ben niet zo dat ik het me snel inbeeld ofzo. Wanneer zal ik weer testen? Dacht zelf aan maandagochtend. Bruin blijft, zo af en toe...

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik zou het maandag of dinsdag weer proberen.

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja dat dacht ik ook.. stom he! Altijd dat gewacht, of je er nu bewust mee bezig bent of niet, het liefst zou je het meteen weten ;).

11. Fiend

Fiend Lid

30 dec 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Leeuwarden
    Was er maar zoiets als een alarmpje in je lichaam dat gelijk afgaat zodra je zwanger bent :p
    Maar afijn, je zou inderdaad zwanger kunnen zijn. Ik heb zelf een cyclus van 24-26 dagen, dus net wat langer, en mijn ov zou iedere x rond 13 dagen moeten zitten. Bij jou zou die iets eerder waarschijnlijk plaatsvinden, en als je seks hebt gehad op dag 7/8 van je cyclus zou het goed raak kunnen zijn ;)

12. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ja even wachten en dan gewoon testen dan weet je het zeker sterkte/succes

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja ik twijfel nu om morgen te testen. Ik denk start ongi op de 14e of 15e oktober. Dat betekent dat ik morgen op dag 21 zit... Dus zal er om hamgen. Wat denken jullie?! Heb ook pijnlijke borsten en weer heel moe vandaag....

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ps Fiend: weet jij al wat?!

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Daar was ik weer even... Kon me niet inhouden en heb net toch getest. Hij was negatief dus ik denk dat ik wel mag aannemen dat er niks is.

Vind het wel vervelend dat ik zoveel dingen voel die me bekend voorkomen vam eerste zwangerschap....

16. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Stel dat je de 25e zwanger bent geworden van het gescheurde condoom (langlevend zaad), dat dan nog eens 10 dagen (late innesteling) later heeft ingenesteld, dan nog eens 6 dagen erbij voordat een thuistest positief kan worden, geeft 10 november als testdatum voor thuistest (omdat je geen aanwijzing geeft over wanneer je ei valt, en NOD zegt niet alles, je kunt ook een zeer korte luteale fase hebben).
    Ik zou de 2e test dus tot volgend weekend bewaren als je tegen dan je periode nog niet gehad hebt en kunt wachten. ;)

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, die tweede test heb ik dus al gedaan, oeps hihi. Maargoed, ik moet nu wel wachten, heb niks meer op voorraad :p.

Maar ik weet niet echt de data van alles, ben er natuurlijk helemaal niet mee bezig... Nouja ik moet toch wachten. Ik voel me echt gewoon nog steeds raar. Om niks huilen :s. Is echt zo niks voor mij! Nouja, we wachten 'rustig verder'...

18. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    kan iemand mij hier ook helpen dan, mijn eerste dag van de ongesteldheid was woensdag 24 oktober, wanneer is de dan de vruchtbare dagen en wanneer mn nod? alvast bedankt

19. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    just me! als je cyclus 28 dagen is dan is je nod 20 - 21nov en je vruchtbare dagen rond 6-7 nov dus ongeveer nu..

volgens de algemene 'berekeningen'

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het wordt steeds vreemder. Mijn buik voelt als zwaar ongesteld, maar alleen als ik naar het toilet ga verlies ik (oud) bloed. Verder niet... Gek toch!

Deel Deze Pagina