Ontpillen - wat is jullie advies?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sampie12, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sampie12

Sampie12 Lid

6 dec 2012
    94
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Sinds eind oktober ben ik gestopt met de pil (evra pleister). Sindsdien ben ik nog niet ongesteld geworden. Daar maak ik me ondertussen al niet zo druk meer om en doe voor de zekerheid eens in de twee weken gewoon een zwangerschapstest, die tot op vanochtend nog negatief waren. Hiernaast heb ik wel erge buikkrampen gekregen sinds ik ben gestopt met de pil, echt in mijn maag. Ik denk zelf dat het gewoon bij het ontpillen hoort, maar ik kom er gewoon niet vanaf en begin het nu wel zat te worden. Ik ben zelf niet zo'n huisartsbezoeker, dus wellicht hebben jullie advies voor mij? Ook heb ik sindsdien totaal geen zin meer in thee en word ik echt misselijk van, wat echt een van m'n favorieten was, herkent iemand dit?

Groetjes S

2. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    dat zijn wel syptonen van ontpillen lijken veel op zwanger tekens niet leuk dus bij de ene komt de clycus minder snel op gang anders eens bij de dokter langs..

3. El80

El80 Actief lid

11 jun 2012
    159
    1
    0
    Het kan allemaal bij het ontpillen horen. Soms duurt het even voordat je normale cyclus weer op gang komt. Zeker als je lang de pil hebt gebruikt kan het wat langer duren. (hoeft niet) Had je voordat je met de pil begon wel een nromale cyclus?

Als het langer dan 3/4 maanden duurt zou ik toch even langs de huisarts gaan.

Deel Deze Pagina