Snap er niks meer van..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mam1988, May 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

Oct 16, 2011
    725
    0
    16
    We zijn bezig in ronde 2 voor een 2e kindje..

Ik heb een cyclus van 28/31 dagen.. m'n laatste menstruatie was van 18 t/m 22 april. Zondag de 28ste had ik echt het idee m'n ei te voelen..steken links onderin en dat zeurde een paar uur door. Zondagavond, maandag en dinsdag had ik ineens heel licht bloedverlies, echt een paar druppels steeds. Dit was oud bloed.

Zondag ben ik gestart met ovulatietesten ..zondag was er een streepje zichtbaar maar wel licht..maandag nog lichter en vanaf gisteren is het streepje weg.

Zou ik dan echt al zo vroeg m'n ei gehad hebben. Vorige maand had ik um heel laat..of een hele lange lutaelefase.. snap er niks meer van.

Meer mensen zo'n vroeg ei?? En toch zwanger geraakt?

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Het is op zich vroeg, maar het kan wel. Geloof dat 9 of 10 dagen ook wel de ondergrens is maar dat weet ik niet zeker. Hopelijk kunnen de anderen je wat meer duidelijkheid geven :).

3. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

Oct 16, 2011
    725
    0
    16
    tis in elk geval knap irritant.
    Bij de eerste was ik er ook veel minder mee bezig, dat is toch wel erg lekker. Had ik me nu ook voorgenomen, haha, lukt nog niet echt.

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    In de ronde dat ik zwanger werd heb ik ook ovutesten gedaan, maar daarmee vond ik hem niet. Ik voelde het zelf wel door een steek aan een kant en vooral door rekbaar slijm de dagen ervoor.
    Dus het kan ook dat je m mist, zoals bij mij.

Share This Page