Ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DCT, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne11

Sanne11 Actief lid

15 mrt 2013
    280
    0
    0
    Intercedente Commercieel Planner
    Regio Nijmegen
    In principe "telt" deze ongesteldheid niet. Het is een ontrekkingsbloeding na het stoppen met je pil. De volgende menstruatie (al hoop ik voor je dat die niet komt ;) ) kun je al beter bekijken hoe je er qua cycluslengte voor staat.

Deze maand zou ik gewoon na je menstruatie om de dag klussen en als je ovutesten wilt gebruiken, zou ik op dag 11/12 beginnen. Eerst iedere ochtend. Als je een licht streepje oppikt zou ik 's ochtends, 's middags, 's avonds testen. Als je dit deze ronde doet, weet je de lengte van je cyclus + of en wanneer je een ei hebt gehad en hoe lang je lf is...

:)

2. Sanne11

Sanne11 Actief lid

15 mrt 2013
    280
    0
    0
    Regio Nijmegen
    Ik zou dan toch uitgaan van eerste dag zeker rood bloedverlies.
    Gisteren dan denk ik...

3. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Thanks @sanne11, heb het even uitgerekend zo, dan word het vanaf volgende week donderdag gewoon wat langer door klussen om de dag en dan een week lang, dan moet ik zo'n beetje als ik dan een eisprong ga krijgen wel keer in die tijd als ik van zondag en vandaag uit ga qua ongi zijn zeg maar, 'geklust' hebben ;). De vruchtbare dagen schuiven gewoon 2 dagen op dus gewoon lekker door gaan ;)

4. Sanne11

Sanne11 Actief lid

15 mrt 2013
    280
    0
    0
    Regio Nijmegen
    Dan zit je zeker safe!
    Als je ovutesten doet, weet je het zeker.
    Hopelijk komt er geen volgende maand, maar als dat wel is, dan heb je beter inzicht in je totale cyclus incl. eisprong enzo.
    Dan kun je deze maand ook al echt een NOD uitrekenen.
    14 dagen na eisprong...

Deel Deze Pagina